Alla inlägg under november 2010

Av Sandra - 2 november 2010 12:44

Då har vi gått in i November och kan väl säg att de inte är den roligaste månaden, mörkt trist och kallt men för ovanlighetens skull så har har vi haft någolunda varmt :) Haha måste bara ta och berätta i Söndags när jag låg och sov i min härliga säng så vaknar jag så där vi 02.15 av att jag hör nån kommer in genom dörren och blir skit skraj och undar om jag har glömt låsa dörren eller nåt liknaden, vågade iaf inte gå upp för att kolla men efter bara nån minut så kommer min sötunge Daniel in i rummet fatta vad paff man blir :) Men härligt som bara den att han kom till mig den tiden och la sig brevid mig, hur gullig är inte han vill inte sova själv. :D Hade aldrig i min fantasi trott att han skulle göra nåt sånt men ack så fel man kan ha.. hehe! Men en glad Sandra fick han se iaf..


Nu Sitter jag hos min sötnos och väntar på att han ska göra sig klar för att vi ska gå i väg och fixa lite saker sen blir det att jobba några timmar.. Sen får man se om man ska tillbaka till hjärtat för att baka lite bullar som inte vart av i går.. haha.. Kanske blir oxå att ta med sig datorn hit och spela lite spel med Daniel !! Men de är ingen bestämt får väl se vad hjärtat säger om han vill det eller ej.


Har funderingar oxå på att fixa mina naglar igen men har inte riktigt bestämt mig ännu för dom har ju blivit så långe och fina, men man kanske gör en nagelförstärkning och gör dom fina istället..Men får se vad som händer och sker är då grymt sugen på att fixa dom igen saker mina fina naglar.. Är ju inte den bästa på att designa mina egna naglar :/

Ovido - Quiz & Flashcards