Alla inlägg under december 2011

Av Sandra - 23 december 2011 00:49

Yeah nu är de bara en dag kvar till julafton oj vad jag längtar :d I dag blev det att gå ut och jobba extra så de är ju bra med lite extra pengar i kassan.. Så nu är man äntligen ledig så man bara kan mysa och njuta av julen! Just nu håller jag på att tvätta upp lite kläder sen blir det att krypa ner i sängen så man orkar upp i morgon! För ska i väg och köra min underbara svärmor till tandläkaren, så får hoppas du gör nåt åt hennes hemska tand som gör så ont!! Sen efter det blir det att fara och umgås med Jessica en stund innan de blir att fara och mysa med svärföräldrarna och sova över där tills vi ska åka upp till svärfarmor och fira jul där :D MYYYYYS! Var länge sen jag längta så mycket till jul som nu ...


Ja de är väl allt jag har att säga för tillfället! :P

Av Sandra - 20 december 2011 22:15

Inte alls lika många besökare hos mig nu som för någon dag sen men besökare har man iaf.. :P Så i dag har man vart och hämta alla mina packet så nu har allt kommit som man har beställt och även inslaget. Sliten i dag igen upp tidigt för att fara till farfar och besöka han, där vi blev bjuden på fika, middag och efterrätt innan man drog sig hemmåt så där vid halv åtta tiden på kvällen. En mycket nöjd och glad farfar hade man över att vi hade kommit upp och hälsa på han! :D


 


Har ju fått alla skorna och kunde bara ha ett par av 3 känns ju lite tråkigt men kul att de var dom skorna man inte trodde skulle passa som gjorde det. Dom andra var ju så snygga men ena paret var för små och de andra var alldelses för stora kunde inte ens ha tjocka sockar för att få dom att sitta åt bättre! :/Detta är mina nya älsklingar.


 

 Detta var dom som var förstora! Storlek 38

 

Undra vad man har för fötter igentligen.. haha! Tur man kunde ha nåt par av alla iaf... ^^


Här är den goda maten vi fick oss i dag :D Kokt fjällsik, potatis, grönsaker och hemma gjord dill sås ! *MUMS*

 

Efterrätten bestod av hemma plockade jordgubbar och hallon med vaniljglas och lite socker :D

 

Så avslutar vi detta inlägg med en bild på min fina farfar :)

 

Te

Av Sandra - 20 december 2011 10:19

Just ja jag köpte mig ett te i går också när vi var i luleå ska bli spännade och se hur de smakar.. Kunde ju inte motstå etiketen :)


 

Nu ska jag springa ner på affären för att hämta ut min packet :D Kommer med uppadatering sen!

Av Sandra - 19 december 2011 22:50

Har köpt mig ett schampo och balsam från;

http://www.baressoshop.se/categories.php?category=H%E5rv%E5rdsm%E4rken/Tigi-Hair-Care

En sjukt bra produkt som jag starkt rekomenderar, ger bra med volym för dom som söker det funkar super bra för flygit hårt som lever sitt eget liv iblanad.. Var inte dyrt för dessa stora flaskorna :)


 

Av Sandra - 19 december 2011 22:33



Så där ja då har man slagit in alla julklappar nu väntar jag bara på dom sista som ska komma med posten :P

Blev en hel del klappar i år.. Kan då säga att de är första år som jag har handlat så mkt julklappar och så dyra som detta år :D men kul har de vart och roligt att se minnerna på alla sen.. :)


 

Är verkligen kul att slå in packet är lite så där meditaion.. som ni ser så tog pappret slut så fick ta lite papper från en annan men vad göra det.. :)

Av Sandra - 19 december 2011 20:06

Ja de är vad jag har i min fötter, valde visst lite fel skor för att gå runt i luleå.. mina fötter är inte direkt van att gå i högklackade skor haha! Men men fin var jag iaf..


Vi hitta oss allt vi behövde och lite till så nu är alla jul klappar in köpta förutom 1 ända till sen så är man klar så de blir att kolla här i boden och se om man hittar nåt :P *hoppas* Träffade på Jessica när vi var i luleå så vi gick med henne en stund, råka missa bussen så blev att stanna kvar lite längre och fick oss skjus istället av Jessicas sambo :)


Sen blev det pizza på Milano, Micke är allt för duktig och charming för min karl så han kunde inte mot stå i mot han :P

Ja har även fått ett av mina packet i dag ^^men har inte vart och hämta det, känner mig helt slut i kroppen så får ta de i morgon istället kanske man har sån tur att dom andra packeten också har kommit i morgon!...


I kväll kanske de blir att ta en kaffe med Jillsan efter hon kommer från träningen :D

Av Sandra - 18 december 2011 23:51

Tror du man är irriterad? Borde nog ta och äta nåt, humöret är inte allt på topp när man är hungrig! Min kära hälft brevid mig tycker inte jag är så roligt sällskap när man är hungrig... Blir arg på minsta lilla sak, nu har min skroll på datorn sluta funka bara så där... Vilket skit!! Men men


Nu är man hemma från jobbet iaf, skönt :) Så nu blir det mat, mys och sen sova så man orkar upp så man tar sig till luleå för en shopping runda i morgon ;)


Kan inte fatta har slagit rekord på besökare i dag!! :D Så kul att se, Tack så mycket för ert besök i dag och hoppas de fortsätter i samma anda! ^^

Av Sandra - 18 december 2011 18:34



Blev lite se vriden bild :P Orka inte sminka mig annars hade det vart super :D


 


Ovido - Quiz & Flashcards