Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 30 oktober 2010 21:20

Trött och sliten det är vad jag känner mig just nu, vad hände av denna dag då?

-Jo inget, har bara vart hemma, duschat, sminkat mig,handlat och sen efter middagen tog jag mig en promenad skönt men dock inge kul med blötta fötter :( Men jag gjorde nåt iaf så ska inte klaga på mina blötta sockar.. Nu är nog alla ute och spökar haha.. Är ju farmen som gäller för många i kväll för mig så blir de lungt ids inte göra nåt när jag vet att jag måste upp i morgon för att jobba ! .. Tror inte jag missar så mkt heller :)


Ja som sagt så har man flyttat i veckan åt min älskade Daniel så nu bor han äntligen i stan och jag bara älskar hans lägenhet den är så sjukt mysig och en sjukt bra plan lösning är de oxå! :P Skulle vart ett ännu bättre om den hade haft balkong men de funkar ändå :) ligger ju på ett super läge så.. :D Vad har mer hänt i veckan? Jo har vart till luleå med Daniel och Emli för dom skulle köpa sig nåt spel så lunchade vi där. Min Älskling har även flytt år i Torsdag så det vart att fira han oxå så man kan väl säga att det har vart full rulle hela veckan.. :) Ja de var väl allt för mig för tillfället.


Puss

Av Sandra - 30 oktober 2010 11:39

Jaa kan man bli mer irriterad eller, kommer fan inte i håg sist jag sova en hela natt utan att drömma en massa skumma och hemska drömmar :( Jag vet ju att man alltid drömmer men det är ju inte allt man kommer i håg dom, det tycker jag är bra men nu har det vart så att varje natt har jag drömmat och vaknat av mina drömmar och när jag väl somnar om igen så börjar jag drömma igen... Men det som är konstigt så vaknar man tidigt på morgon och är pigg fast man kanske har gått och lagt sig sent.. Men men kroppen är då mig ett konstigt misterium.. Nog om det! Nu ska jag jag göra lite nytta sen kanske jag kommer mer ännu en uppdatering om vad som har hänt den senaste veckan :D 

Av Sandra - 26 oktober 2010 09:42

Oj vilken skön lite mini semester man fick sig, var till Daniels farmor dit vi åkte i  fredags och kom hem i går. Lika härligt att vara där som sist jag var där :) Tyst och lungt ett bra ställt att bara får känna lugnet och få ta hand om sig själv!.. Har tagit en massa härliga bilder som jag ska dela med mig av men just nu är dom inte på min dator..När man kom sig hem till Daniel i går så tog vi oss ett bra och härligt träningspass :) Så i dag är man lite öm i kroppen.. haha!


Men i dag ska Daniel äntligen få hämta nycklarna och få flytta in i sin lägenhet :) Så nu slipper man fara så långt för att umgås med han :D Kan jag gå dit när jag vill.. haha och självklart när han vill att jag ska komma då..hehe..


Men Men nu ska jag springa vidare .. Ciao så länge..

Av Sandra - 20 oktober 2010 23:15

Vilken mysig dag detta blev, skönt med lite avkoppling och få lite annat att tänka på för en stund! Dagen börjar det med lite frukost så där vid 9.45 för att sedan göra sig i ordning för att bli hämntad av svärmor och Daniel för en simtur på nordpoolen. Skönt var det med jobbigt måste jag säga är inte den bästa simmaren så att säga.. haha! Etfer detta så gick jag och hjärtat till ams för att fixa lite saker där tog ju sin lilla tid som de alltid gör när man ska dit.. Vidare för att handla lite mat innan man drog sig vidare hem och bara tog de lungt och myste med hjärtat.. :) Till middagen så vart de kyckling och ris av den nyttiga varianten, utan grädde så att säga.. :P Men nu blir de snart sängen känner mig jätte seg och trött nu.. För vi har ju en dag i morgon oxå..

Av Sandra - 19 oktober 2010 21:56

En efter en förvinner här i från, så hur länge ska jag blir kvar här? kommer man ta sig här i från nån gång eller blir man fast här? :P Men men..


Är så glad att jag har min älskade Daniel vid min sida, för i dag har det var en väldigt jobbig dag :( Men sån tur så fick jag prata ut mig all skit som jag hade inom mig och så fick han mig och skratta lite så de känndes lite bättre.. ! Tack så mkt... Men de är inte alltid lätt går ju upp och ner hela tiden, men de är skönt att veta att man har en sån underbara karl som vill ställa upp för mig. Älskar DIG!


Fick göra lite saker i dag, vart väckt av min telefon, hallå vem blir väckt av en sms signal så bra sover jag nu förtiden.. iaf så tog jag mig upp och gjorde mig klar för en trevlig dag på stan med min svärmor Anneli, var skönt att få komma ut och göra nåt annat och slippa tänka så mkt. Vidare hemma igen så vart det en dusch och glo runt på datorn innan Maria hörde av sig och ville ha med mig för att kolla lägenhet så självklart så hänger man med! :) Men nu är man hemma igen och ska väl snart göra sig i ordning för sängen så man orkar upp för att gå på ams samt fara och simma med min sötis och svärmor! Skönt ska de bli.

Av Sandra - 19 oktober 2010 15:25

Usch då var man tillbaka till den här jobbigt perioden igen! :( Känns inte alls nå kul vill bara dra ett täcke över huvudet... Vet inte vars jag ska stoppa min tankar känner mig samtidig väldigt arg och irriterad både på mig själv och andra... Känns ganska tomt just nu, varför bor man här? Finns inge jobb och alla vänner flyttar... Varför ska jag hela tiden anpassa mig efter alla andra? :( :( :( Måste ordna mina tankar på alla saker som pågår i min hjärna. Jobb, pengar, vänner, kärlek, familj och min hälsa för just nu känns allt väldigt jobbigt...

Av Sandra - 18 oktober 2010 22:58

Fan vad jag blir less på att jävla gorm hela tiden.. Men förhoppningsviss så löser allt sig eller de gör ju alltid det men det ska alltid vara en massa strul och gorm innan man kommer sig nån vart :( Har väl inte vart den bästa dagen i dag måste jag väl säga.. Men i morgon ska jag göra ett bättre försök och hoppas på att den dagen kommer blir toppen!

Men nu behöver jag lite sömn känner jag, fick inte sova nåt i natt så :((


Puss

Av Sandra - 17 oktober 2010 22:11

Jo du nog vart det en skön helg alltid! Fredag bestog av mys med Daniel, Patrik och Maria vi drack oss lite vin och käkade tacos sedan vart det utgång på det men dock utan Maria :/ Men hon skulle jobba dagen efter så de var ju lika att du for hem och sov men tråkigt giviet viss...  Var väl inte allt för kul på krogen men men kul att göra nåt annat för en gångs skull var ju gratis så de gjorde ju inte så mkt då..


Sen vart det en liten efterfest hos Joel så de var ju trevligt, var ju ett tag sen man var där.. Var väl hemma si så där vid halv 6 tiden på morgonen somnade väl så där halv ått då hade man vart vaken i 24 timmar så då var man trött, ganska roligt då när jag vaknade av mitt larm en halvtimme efter man somnade.. haha glömt att stänga av den! tur man inte skulle upp :) 


Lördagen var det bara myyyyyyys med Daniel hela dagen lång, dock så hände det inte så mkt hade vart kul men mysigt hade vi iaf, vi gjorde oss tacosgratäng till middag som vart super god var första gången jag gjorde en sån. Bakade även lite muffins åt mitt hjärta :) Spelade även lite ps2 var ju som ett tag sen man spelade med det, dock söööög jag, fölorade hela tiden .. haha ingen bra förlorare måste jag säga.. hehe! Sen vart det sängen.


Söndagen så vart det en lugn dag det med, myste lite, käkade, duschade, åkte buss och vart hos hjärtat för att hämta lite saker så nu är man hemma igen och ska snart krypa ner i sängen så man orkar upp TIDIGT i morgon för jobb! Efter jobbet blir det att prata med skolan och fixa med lite andra saker!..Det var allt för mig..


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards