Alla inlägg under september 2010

Av Sandra - 30 september 2010 22:21

Ja måste då säga att de är sjukt irriterade att man inte kan byta namn på sin blogg och att man inte kan komma in på den sen, hur svårt ska de vara de är ju för fan samma blogg bara ett nytt namn.. Ähh nu vart de så att jag bytte tillbaka till mitt gamla namn igen för att alla inte kunde komma åt mig när jag hade de andra namnet så får väl hoppas de funkar nu för dom som hade min länk sen tidigare att komma in på min blogg.. :P


Ja nu sitter man hemma i min sköna soffa och har nyss kommit hem från jobbet så snart blir det att krypa ner i sängen för man är rätt slut i huvudet.. Ska bli skönt med lite sovmorgon i morgon.. :P


Puss

Av Sandra - 30 september 2010 10:00

Jaha då var denna månaden slut vad fort allt gick, tycker inte man har gjort mkt fast ändå har man haft saker att göra hela tiden.. haha :) men det har iaf vart en bra månad måste jag säga, har fått umgås med min kära syster Tessie och med min älskade pappa! ^^ Sen har man vart hos Daniels farmor och bara myst... Har ju oxå haft några tunga dagar men det börjar ju repa sig nu så får väl se hur länge de håller.. =)


I går var man och jobbade några timmar så de kändes skönt så man får in lite pengar, sen så fick jag mig lite mera jobba i kväll så de känns ju toppen!!.. Har vart två kvällar i rad nu ute och gått med hjärtat och de har ju vart skönt var ju som ett tag sen man gjorde det.. fy på mig.. haha.. 


Ja i dag blev det att kliva upp tidigt igen för att man hade tid hos tandläkaren inte de roligaste men de gick ju bra så =) men nu sitter jag och väntar på att min tvätt ska bli klar sen hade jag tänkt gå ner på stan en sväng för att göra bort lite ärenden.. Sen ska man börja jobba 17-22. Man skulle till läkaren idag men jag kände inte att jag hade så ont för att gå dit sen så har jag inte pengarna för att gå dit så vi får hoppas att mitt "armstöd" gör så de blir bättre, har ju inte lika ont som tidigare så lite har den ju hjälpt.. haha :D Ne men nu ska jag ta och göra lite nytta och se lite oth tills tvättstungan är klar.. :P


Puss

Av Sandra - 28 september 2010 16:08

Gud vad man har vart duktig i dag.. haha =) Dagen började med att man klev upp 09.30 för att äta sig lite frukost och ta en dusch innan man skulle i väg på ett möte på skolan som gick hyffsat bra :P Sen vart det att åka hem och städa upp och fixa till hemma, så nu kan man andas ut, nu är de bara att ta tag i tvätten så har man gjort klart allt hemma. Sen har man betalat alla räkningar så man kan bo en månad till ... Haha!

Tog mig sedan en fika med min söta Jessie när man var klar med allt, var mkt trevligt för de var ett tag sen man såg henne så vi surrade på om allt möjligt :)..


Har man bara några saker till att beta av på min lista som jag måste göra, men är på god väg så de är ju bra iaf.. Kvar att göra är:


*Prata med banken

*Prata med facket

*Prata med arbetsförmedligen


Så får man se vars man laddar efter att man har fixa allt det.. :)


Men nu blir det iaf att plocka i hop lite saker och fara i väg hem till Daniel igen! I morgon väntar en arbetsdag..Många saker som ska göras med blir nog bra i slut ändan.. :D


Puss

Av Sandra - 26 september 2010 14:50

Finns så många funderingar just nu i mitt huvud, hur ska man takla alla sina tankar som man har?!.. Just nu är de rätt mkt som händer.. Men det ända jag kan göra är att bara finns där som stöd och hoppas på att allt kommer lösa sig och att mitt stöd räcker till..


I fredags hade man en lite fest och var och käkade lite ming med Patrik, Maria och hjärtat. Hade det väldigt trevligt tills Maria var tvungen att åka hem för att hon började känna sig dålig.. Senare närmare kvällen så kom Joel och Ramon förbi kul att få träffa dom för de var ju ett tag sen. Tanken var att vi skulle gå ut men ingen hade nån större lust för det så blev att bara sitta hemma hos mig och surra hela natten lång..!! Lördagen så låg jag och hjärtat och bara myst i soffan hela dagen och de var så skönt att inte göra nåt.. Vill skulle först festa men istället blev de en mysig hemma kväll istället, så vi tolv tiden på kvällen så drog vi hem till Daniel och myste framför tven med hans föräldrar :).. I dag är det söndag och jag ska ge mig på att baka paj som min kära svärmor vill ha, i överigt blir de bara att ta de lungt.


   



Puss

Av Sandra - 24 september 2010 11:42

Min underbara syster med hennes Karl ^^

 


Jag och Hjärtat!

 

Jonas

 


Me And My Sister.. 


Tessie (My Rocker)

 


Lite blider från då jag och hjärtat var ut i hudiksvall!! :)    

Av Sandra - 24 september 2010 11:32

Några bilder som jag har tagit :)


Provade på att baka nån ny paj som vart super god som jag bakade hos Daniels farmor,

           

Vad tycks om alla dessa bilder som jag fångade på bild?! :)

Av Sandra - 24 september 2010 11:29

              

Av Sandra - 24 september 2010 10:36

Tagen av Skirac. Kolla gärna in på http://skirac.wordpress.com/ för att få se mera av hans underbara verk han har tagit


Lite blider som jag har tagit med en Canon eos 1000 D, vart riktigt nöjd med dessa bilder för att vara första gången jag använde mig av en system kamra! :)


   



































 




















Mera blider kommer =)

Ovido - Quiz & Flashcards