Alla inlägg under september 2011

Av Sandra - 26 september 2011 10:58

I dag är jag så glad känner mig full av energi fast även så trött jobbig kombo där :) Men man vaknar nog till snart efter man har tagit sig en dusch!.. I dag så var de dax för den årliga kontrollen hos Tandläkaren och de gick jätte bra, hon var väldigt duktig och försiktig hon jag hade. Blir lite arg att dom inte har tagit bort all tandsten dom tidigare gånger man har vart där så hon fick mycket jobb men skönt att de är gjort nu iaf. Men nu får jag bara inte äta och dricka på en timme känns ju lite tråkigt men de ska nog gå bra..  :)


Har många roliga saker som händer just nu men kan inte säga än vad så får hålla det hemligt en litet tag till ^^


I fredags så var man till läkaren med magen efter att haft SUPER ont, så där i från skickade dom vidare mig till akuten så där spenderade jag min Fredag kväll tillsammans med mitt hjärta. Slutade med att dom inte visste vad de kunde vara men om de skulle bli värre eller fortsätta ha ont så var jag välkommen tillbaka, Tack så mycket säger jag hör ju till vanligheten iaf.


Skulle ha jobb helg men blev ju inte riktigt så när man hamna på sjukhuset på Fredag så spenderade min helg hos svärföräldrarn för att kurera mig och fick mig nå starka tabletter så man skulle få slappna av lite :) Roligt när man blir lite lullig haha! Men nu är de Måndag och i dag känner jag mig mycket bättre i kroppen men visst kan man känna av lite i magen... 


Var väl allt jag hade att säga förtillfället iaf.. Hej svejs!

Av Sandra - 19 september 2011 17:34

Ja snart så kallar jobbet så då blir det att jobba några timmar ska ändå bli skönt att få jobb så slipper man sitta rakt upp och ner och inte ha nåt att göra.. haha! Tiden går ju även fortare tills mitt hjärta kommer hem från jobbet.. För när jag har slutat så har precis kommit hem.  ^^


Men gud de där inlägget var ju inte nåt kul att läsa...  ajja nu har man skrivt det iaf så nu får de bli så... :) Imorgon ska man till skolan på möte så får väl hoppas man kommer fram till nåt bra då.. Men nu tror jag att jag ska ta mig i väg och handla lite kanske så man får i sig lite mat innan man ska i väg och jobba..

Av Sandra - 19 september 2011 12:41

Vad roligt att se att så många var och besökt min blogg i går :P Tråkigt bara att man inte får nå kommentarer, är folk rädd att våga tycka till? Det är ju inte så att jag bits : )

Hmm, så vad ska man säga om denna dag då? Vaknade till ett underbart väder med blå himel, skönt att få slippa de där tråkiga höst vädret med regn.. Men blir så mycket gladare av att få se solen. ^^


Känner mig lite raslös men vet inte riktigt vad man ska hitta på, hjärtat börjar ju jobba nu så måste ju försöka underhålla mig själv med nåt. Ska väl kanske ta mig till skolan och prata lite med dom.


Ett stort leende på mina läppar är de i dag :).. De går bra nu!! Haha..

Ähh jag vet inte riktigt vad jag ska säga nu så avsluar här.. :P

Av Sandra - 18 september 2011 11:35



 

         

Av Sandra - 18 september 2011 11:01

Gud vad kul det är att se att man har så många besökare som kollar min blogg regelbundet, tråkigt att jag bara är så dåligt att att uppdatera på sista tiden! :/ Måste verkligen skärpa mig.


Har många funderingar och tankar som har sprungit runt i mitt lilla huvud ett tag! Vet inte riktigt vad jag ska säga känner att man borde vara snäll med orden man väljer för annars så blir väl allt bara fel eller gör någon ledsen, tycker att de är nog med dum och ledsama ord runt om kring oss som man inte behöver säga!...


Jag måste sluta ta åt mig jag måste slut bry mig och bara försöka gå vidare fast de gör ont. Men varför? Varför är vissa personer så som dom är? Är jag en sån dåligt person? Jag måste försöka släppa dom personer som gör mig ledsen men är så svårt för jag önska ju att de kunde funka men de gör ju inte det så jag ska inte lägga min energi på dom nå mer. Det är ju deras förlust och inte min!


Det är inte lätt att leva ibland men man får inte ge upp man får inte sluta hoppas på det goda i livet för de finns så mycket annat man kan glädjas åt :) Jag vet att jag har världens underbaraste kille vid min sida utan han hade det nog vart väldigt jobbigt, han har fått en stor plats i mitt liv samt hans familj jag är så glad att jag fått såna underbara människor som bryr sig om mig.


Familjen betyder väldigt mycket för mig, där jag ska kunna hämta min styrka när de går tungt ska kunna dela glädje och sorg. I en familj så finns de villkorslös kärlek och familjen ska alltid vara den som håller i hop! Jag vet inte om detta är är rimliga saker att vilja ha i en familj.


Hur ska en familj se ut vad? Hur ska man vara som en familje medlem? Vad vill du att din familj ska ge dig?


Vet inte rikigt vad mer jag säga, vart ett ganska kontigt inlägg.. Ska lägga upp lite bilder också hade jag tänkt men stoppar de i ett eget inlägg.. :)

Av Sandra - 15 september 2011 00:13

Jag skulle vilja ta och skriva mig en uppdatering nu om vad man har haft för sig dom senaste dagarna, men känner inte riktigt att jag har tid att göra det man måste ju hinna sova nåt innan man ska i väg upp och jobba i morgon. Känns väl inte så där jätte roligt men vad ska man göra är ju pengar!! .. Men ska väl kasnke försöka uppdatera mig i helgen för då är jag ledig och alla andra dom jobbar så då har man ju lite tid över.


Men nu väntas jobb torsdag - fredag båda dagar 13 timmars pass inte roligt!

Kan väl säga så mycket som att just nu är väl de lite si så där, många saker att ta tag i och många saker som har hänt som man försöker bearbeta. Alltså så är det ganska så kaos i mitt lilla huvud!.. Men nu ska jag ta och säga god natt och hoppas alla där ute har haft en toppen dag och sluppit det tråkigt regnet som vi har haft.


Puss och Kram

Av Sandra - 1 september 2011 14:57

Vad tiden springer i väg, nu är vi redan i september och hösten är på väg in efter alla dessa varma dagar som vi har haft. :) I går var man på det där mötet som jag skrev om tidigare och det var väldigt intressant och lärorikt ^^ Så om allt funkar in med schemat på jobbet så blir det att gå utbildningen som erbjöds.. Får väl hoppas att man kan vara med på några gånger iaf! Men nu har vi iaf kommit oss en bit på vägen...


Hade super mysigt med tjejerna i går vart middag hos Jessica där vi satt och surra en stund innan det blev att dra på mötet sen for vi på bodensia en sväng där vi möte upp våran karlar förutom Sofias då men kul att hon hängde med en lite stund iaf! :)


Har även bokat in att åka upp 14-15 okt till Harads, lite långt borta men bättre sent en aldrig och är ju svårt att passa in med jobba helger och annat som vi har, så då blir det palt på schemat så de ska bli gott att äntligen får smaka den berömda palten som Sofia gör!! ^^


Ja de var väl allt jag hade att säga just nu, känner mig rätt tanksprind så de blir lite svårt att skriva ner det man vill ha ner!!.. :P

Ovido - Quiz & Flashcards