Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra - 31 januari 2011 11:53

Nu är man redo för dagen ;) Så nu ska man dra ner till Dennis för en kopp kaffe och sedan fixa lite ärenden på stan, sen får jag se om man kanske även får sig lite kaffe hos Jessica ;)

    Stängd kofta :)

Öppen Kofta ;)

Av Sandra - 30 januari 2011 11:14

Är de bara en dag kvar på denna månaden så är det Februari ... Trevligt.. : ) Då är de inte vem som helst som fyller år utan det är min söta Jessica som ska tas och firas då, jippi vad kul de ska bli ;) Har tänkt och tänkt och vet inte riktigt hur jag ska göra med om jag ska byta blogg eller inte.. jobbigt kanske gör denna blogg för bara mig och skriver alla dom jobbigt sakerna här och använder den andra för alla andra.. :) För det går inte att lösenordsskydda .. 

Detta är min andra blogg som ni kan kolla in om ni vill ;) http://pandraa.blogspot.com/


I dag blir det inte mycket som händer tror jag, blir väl att umgås med min söta jessica och dricka nån kopp kaffe skulle jag tror för tror inte de blir att promenera nåt i denna kyla men den som lever få se ;)

Av Sandra - 29 januari 2011 19:55

Vilken duktig kock man får vara ibland :) i dag blev det att man gjorde lite Chili corn carne och till det blev det lite sallad som vart väldigt gott måste jag säga och det vart sjuuuuukt mycket över så kommer väl få leva på den där hela veckan ut :P

 

Gjorde även mig en lite nyttigare snacks eller vad man ska säga att de var, men jag skivade upp lite Banan och Pärons samt hallon, blåbär och björnbär i en skål och toppa detta med kesella vanilj och det var super gott kommer fortsätta att köra på det :P

 

Av Sandra - 29 januari 2011 00:13

Varför finns det inga lägenheter i denna stad?! helt sjukt.. Blir bara mer och mer less på denna lägenheten som jag bor i, finns inte badkar har igen sovalkov eller rum sen har man allt som händer i detta hus bådei trapphust och väg i väg helt sjukt men skulle tro de var bra isolerat när de är telgel men inte fan är de det.. ! Det jag gillar med denna lägenhet är ju att den har stor balkong och att den ligger i centrum typ ... är ju lite därför jag inte riktigt har velat flytta för har inte hittat den lägenheten som jag vill ha..


Mina krav:

* Balkong

* Badkar

* Sovrum eller alkov

* Ligga i centrum


Men finns inte att hitta, antige för dyr eller så saknar den nåt av de jag vill ha som balkong! Sökningen förtsätter.....

Av Sandra - 28 januari 2011 19:32

Då var den här månaden snart slut då, skönt var väl det gillar inte riktigt Januari vet ej varför kasnke för den är såååå lång men så har vi Februari som är jätte kort och det gillas mycket för då blir de mars fort och då är det inte långt kvar till det blir sommar :D Skönt med vår ;)


Vilken årstid gillar ni mest?

Av Sandra - 27 januari 2011 00:32

Jag hade tänkte använda mig av denna blogg månaden ut sen byter jag nog tillbaka till min gamla blogg för har haft mera besökar på den på två dagar än här, så tror nog den är lite bättre och störe att anväda sig av. Nog för att jag gillar denna blogg också. Men jag kommer meddela om min nya blogg för dom som fortfarnade vill följa mig där! :) Har börjart lite smått att skriva där igen också..


I dag har det vart en tung dag blev inte alls som jag hade tänkt mig fast man klev upp tidigt :( usch hoppas verkligen på en bättre dag i morgon.. Är inge kul när träningen inte heller blir nå bra! Är så glad jag har min Daniel att hålla om när det är jobbigt...

Av Sandra - 26 januari 2011 00:02

Ja det är vad jag vill göra just nu känner jag.. Hade vart så otroligt roligt om man hade vart några stycken och haft en bil och bara dragit i väg och se vart man hade hamnat! Bara för att lixom.. Det jag saknar mest av allt är väl att få köra bil just nu bara köra utan att ha nån destination att åka till, kanske hamnar man hos nån i slut ändan. Med vem ska man åka med? Vilken bli ska man ha? Det är ju som stora frågorna.. Blir så less på att ha så många ytliga vänner :( Jag vill ha nära vänner såna som man kan skratta med, gråta med, shoppa med, resa med och prata med. Ni vet såna där riktigt bra vänner som alltid finns där oavsett vad det gäller. Visst har jag nära vänner men ibland känns det inte som det !

Vad är riktigt vänskap för er?

Av Sandra - 25 januari 2011 20:44

Funderat på att byta tillbaka till mina gamla blogg som jag hade innan denna, var in på den nyss och så kul att se att dom har gjort om den ganska mycket och man kan få till sin sida jätte fin nu, visst den är inte så mycket annurlunda en denna blogg men den känns som mycket roligare på nått sätt. Sen var de ganska kul att se att man hade haft väldigt många besökar där fast man inte har använt sig av den så de över väger ju ganska mycket fast jag trivs ju bra med den här blogg med men men :) Den som lever får se som min pappa brukar säga, tror jag de är iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards