Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra - 2 januari 2011 14:11

Då har vi fått oss ett nytt år igen och mysigt hade vi det på nyår :) Var bort bjudna hos en kompis på middag och det var sjuuuukt god mat hon hade gjort! Vi hade tagit med oss Cheescake som efterrätt och det vart lyckad  : ) Så där satt vi och surrade och hade trevligt innan vi alla tog oss en taxi till svartbygården!


Där var det en hel del folk var väl inte heller det roligaste i början men efter klockan tickade så blev det roligare och roligare, så där firade vi in det nya året! Vi kom oss väl där i från cirka halv 4 då drog vi tillbaka till Helena och Mattias som vi hade vart och käka middag med!.. Kvällen slutade toppen och var hemma i säng vid 6 tiden på morgon.


Första dagen på året spenderade jag med min älskade karl, vi låg i sängen och myste samt var sentimetal och bara hade det bra : ) Var i väg en sväng på affären för att handla lite middag, vi orkade inte vara onyttiga. Så såg min  dag ut i går! idag blir det nog bara att ta de lungt känner mig sjukt seg känns som som min bakis kommer i dag istället.. haha! Tror nog jag ska mysa ner i mig sängen och se lite film :)

Ovido - Quiz & Flashcards