Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra - 12 januari 2011 13:34

Nu sitter jag hos mitt hjärta och har nyss vaknat för en stund sen :) Skönt var det att äntligen få sova efter att vart vaken i så där 27 timmar, vi gick och la oss runt 18.30 ungefär vart suåer pigga (ovanligt nej).. sov sjukt gott tills klockan var ca 02 trodde klockan var mycket mera då men icka se nicke, även Daniel hade vaknat också så där låg vi pigg så gick upp och tog oss lite och äta och kolla runt lite på datorn. Men vid 05 så vart jag trött igen och gick och la mig igen för att sova :)


Underbara säng :) Men nu sitter jag iaf här och funderbar på vad man ska göra, hjärtat han ligger och sover än vill inte vecka han just för han behöver ju få sova när man är sjuk! Så får nog roa mig ett tag själv, funderbar på om man ska göra lite mat kanske eller om man ska vänta en stund med det.


Gud vad kul där att se att man har börjat få så många läsare på sin blogg :) Då känner man sig mera pepp på att skriva..

Av Sandra - 11 januari 2011 12:03

Gud vad skönt det var att få duscha och få smörja in sig ^^ Så nu är man ren och fräsch, Här har ni dagen outfit på mig.. Nu ska jag dra vidare till hjärtat för lite mys!

 

Av Sandra - 11 januari 2011 06:48

Just precis jag är inte den som går runt och kollar olika bloggar som andra har som man inte känner, men nu på senaste har det blivit mer och mer att man kollar in andras för att se vad dom skriver för kul och hur dom har designa sina bloggar :) Kanske får man nån insperation där i från.


Visst har man en massa vänner som bloggar som man följer och nån en stacka blogg som man har hitta på nån sida eller så.. :P Nä nog om det, nu börjar folket ha vaknat och tagit sig till jobb eller skola medans man själv funder på vad man ska göra för att hålla sig vaken, för som sagt hade jag tänkt försöka dygna. God luck to me! haha..

Av Sandra - 11 januari 2011 05:29

I dag den 11/01-2011 så har även jag och hjärtat vart tillsammans i 9 månader, säger då det vad tiden går fort och snart har de gått ett år sen vi träffade varandra för första gången : ) Jag är Lycklig att få ha dig vid min sida och du är bara min, Älskar Dig!

 

Av Sandra - 11 januari 2011 05:15

Nu har man nyss käkat lite god mat som man har lagt, Vart pasta och en tomatgryta som jag har fått lite insperation av min söta gumma Jessica : ) Den blev då iaf lyckad så den blir det att göra flera gånger iaf! Vet de är lite sent för mat eller för tidigt, men hade försökt att dygna nu så man får till sina dagar som dom ska så får väl se hur länge jag orkar hålla mig för börjar redan känna mig trött för ovanligheten skull.


Pasta och tomtgryta! 


Ja i dag vaknade man som sagt alldeles för sent fast man hade ställt klockan på 12 men inte tog man sig upp inte.. Så i dag har man inte gjort så mycket förutom att städa upp lite i köket och diska lite samt så började jag rensa bort gammalt skit ut badrumsskåpet och sen så städa jag toan så nu är de fint där inne :P Så nu ska jag bara städa vardagsrummet så är jag klar :)


Hmm, önskade nästan att jag skulle kunna skriva alla mina tankar och känslor i denna blogg, men har ingen lust att hänga ut mig så mycket. Men jag har massa dumma tankar som ibland kommer och hoppar på mig, men har blivit bättre på att skräma bort dom.. :P Satt och kollade på en massa bilder från en kompis bilder och en massa tråkigt och jobbigt minnen kom upp :( Usch! Undra hur länge dom ska finnas där?! Vet att allt som händer en är en erfarenhet men denna erfarenheten vill jag inte ha!! ÖNSKA att den kunde försvinna, blääääää!

Av Sandra - 10 januari 2011 04:45

Japp det vart sig en inflyttningsfest hemma hos mitt hjärta i Fredags, alla hans kompisar från Luleå kom och sen fick han även besök av sina två grannar som festade med oss. Mycket trevligt typer men man kände ju igen vissa från en tid tillbaka :P Vart en ganska bra kväll, mycket kul var det att sitta och surra och spela lite kort spel med Daniels vänner :)

 


Lördagen sov man typ bort så man vaknade väl si så där 19.30 och var helt seg sen så var de bara att göra sig klar för att dra vidare till Helena en sväng och ta sig nåt glas vin så de var ju trevligt.. :) Så helgen har vart lugn men ändå händelserik så att säga!! Men tack allesammasn för en jätte trevligt helg..


 

Nu är de en ny veckan och nu ska jag ta tag och komma mig upp på dagarna börjar få i gång min träning igen och sen försöka fixa mig nåt jobb för detta funkar ju inte längre!..

Av Sandra - 7 januari 2011 04:51

Huuuuur ska jag göra för att kunna sova som alla andra?! Känns ju helt omöjligt grrrrh...

Hur gör man för att stänga av hjärna? hur gör man för att stänga av öronen och hur får man ögonen att vara stängda ? Vad skönt det hade vart om man slapp sova då behöver man inte ha pressen på sig att hinna sova och få den sömn man behöver innan man ska upp igen.


Tror jag behöver komma mig ut lite mera igen så kasnke man blir trött på kvällarna.

Men vad jag saknar mest just nu är att få hålla om min Daniel..Tomt och tråkigt och en massa tråkiga måsten...

Av Sandra - 6 januari 2011 22:14

Känner för att tjura i hop lite jag vet att de är barnsligt, men jag blir så less på att bara sitta här och vänta på att få nå att göra. Varför är det alltid så att när man själva vill göra nåt så är det ingen som har tid eller lust, men när de är omvänt så är det en annan sak. Åhh.


Visst man har ju vart sjuk så de är inte så konstigt folk inte vill vara med en då och jag blir lite rastlös när de inte finns nåt att göra när man väl är "frisk". Varför göra jag alltid som alla andra säger?! fast jaag har bestämt mig för en sak så ändrar jag mig, hallå jag har ju en egen vlja, nog för att många gånger vill jag ju men vill bara var tvärt i mot för att jag kan, fast jag igentligen inte kan.. haha :) Invecklat och konstigt jag vet..


Jag har funderat en massa på vad jag vill bli när jag blir stor, har dock inte ännu kommit på nåt men jag hade tyckt de hade vart roligt att skriva böcker men är ju inte den bästa på att skriva och få i hop saker så den loppan är ju körd haha.. Sen funderat på att kanske bli nån kurator för barn eller liknade, fast det kanske hade vart för jobbigt psykiskt så de skulle nog inte heller funka i längden. Så vad vill jag göra?!!?!?

FRÅGAN ÄR STOR!!... Som sagt man hinner tänkta på ganska mycke när man sitter hemma och har tråkigt.. !

Ovido - Quiz & Flashcards