Alla inlägg under augusti 2010

Av Sandra - 23 augusti 2010 22:34

Slipknot - Snuff

Av Sandra - 22 augusti 2010 14:06

Så sant som de är sagt så måste jag ju bli bättre på att skriva här, men de finns som aldrig nån tid. Har så himla mkt som ska göras. Man jobbar, städar, tvättar, umgås med vänner, är med hjärtat så vars ska man hitta tiden att skriva ?


Nu har det ju hänt en hel del sen jag skrev sist här :) Man har vart på en lite mini semester med mina kära vänner och hjärtat var så härligt att få komma bort en stund och bara vara! Var upp enda till tidigt in på morgonen, spelade en massa kort och drack en hel del kaffe :) Var sjukt utvilad för dom få timmarna man sov.. Spelade lite kubb och grilla lite marsmallows dock åt jag inte vad det för det är alldelses för sött för mig.. haha :D Vad har man mera gjort? Jo man var med hjärtat till sunderbyn när han skulle operera bort sina visdoms tänder och de gick super bra men var inte kul att se att han hade så ont efterråt, kan väl säga att de är ju också värst torrtyren att inte få pussas och kramas nå :/ Men snart ska dom ta stygnen så då jävlar får man pussas igen ;)Haha!


Sen har man också vart chafför till min söta Maria som har börjar sin noll period på LTU sen har man vart och hämta min mamma och dom på flyggplatsen efter att dom har spenderat två veckor i Turkiet så jävla fuskigt, dom hade haft så där 40 grader varje dag men dom var inte så bruna som jag trodde när dom kom ut från flygplatsen så då känndes de inte lika orättvist. Så nu denna helg har man mest tagit de lungt suttit och tagit nåt glas vin med svärföräldrara och surrat om lite allt möjligt :) Men i morgon kallar jobbet igen så då blir de upp tidigt och de känns så där mindre roligt för man har nästa vänt på dygnet, inte bra. Men men får ju föröska göra sitt bästa.. =) Nu ska jag ta och avrunda mig här har ju tagit och skrviti några rader iaf..Så nu kallar duschen :D


Puss

Av Sandra - 22 augusti 2010 13:56

Gud så dålig jag är på att uppdratera mig här, fy skäms på mig! Haha.. 


Tänkt jag skulle ge ett lite tips som jag fick av min föredetta svärfar. Måste då säga att de funkar då väldigt bra på mig =) Har du nån gång känt när du ska lägga dig och sova efter en kväll av festade att hela världen snurrar när du stänger dina ögon och att du kan känna dig lite illamående?! Nu har jag ett lite tips till er, när du lägger dig ner och känner att allt snurrar som bara den lägg då ankare som min föredetta svärfar sa och med det menat så ska du lägg ut din arm så den hänger över sängkanten och efter en lite stund så slutar allt snurra. Toppen bra knep måste jag säga.. haha ;)


Ni får känna skriva och säga om detta funka på er :P


Puss

Av Sandra - 15 augusti 2010 15:55

Härliga dagar... Inte har man vart så duktig på att skriva här inte, fy på mig!! haha :) Hmm, vad ska jag ta och säga en dag som denna då? Har haft en hel mysig helg iaf, Fredagen vart det då Nolia hela dagen låååång och lika tur med väderet hade man om alltid när man ska på Nolia. Jag fyndade mig en super snygg hatt *äntligen* Min första hatt i min samlig ^^ Köpte mig en till halsduk oxå, ovanlig av mig va.. :) Fyndade mig även en fotläng och en plonka för bara kort så nu slipper man gå runt med en stor plånbok.. haha..


På vägen tillbaka så svängde vi förbi glasbanken för att handla för kvällen, då man skulle ta sig en tur på bränna med sötisen Maylizz och hennes kusse..  Var riktigt härligt att få umgås lite med henne för man vet ju aldrig när hon kommer upp igen. Sen så var ju Maria och Daniel med =) Senare så kom Jillsan och Jessie till mig en sväng... Kvällen i sig var ju rätt okej men kunde väl ha vart bättre, vart ju en anningen för full kanske...


Lördagen så vart det då inte farmen för mig eller Daniel vi tog det lungt istället och bara myste hela dagen och åt god mat istället.. :) Det bästa på den dagen var att man bokade biljetter ner till pappa så nu är de bokat och klart så nu drar vi ner till pappa i september i en vecka och ska bli så skönt att äntligen få träffa alla och bara få kommer bort ett tag från Boden! ^^


Söndagen som vi har i dag blir att spendera i en stuga med Maria, Daniel och Patrik, så de blir att basta, grilla och bara mysa =) ska stanna över där till i morgon mycket trevligt.. :P På dagen har jag oxå vart in till stan för att hämta upp min söta Maria och plocka i hop lite kläder för kvällen!!... Har ju vart duktig i dag med har hjäpt Daniel med att städa upp lite här tills svärföräldrarna ska komma hem!.. Detta har vart min helg som ännu inte är slut.. !!


Puss

Av Sandra - 12 augusti 2010 21:15

Jaa då har man av klart detta sommar viket som man har haft, fick dock inte förlängt men inge sura minner här inte. Så i dag har man jobbat hela dagen så nu är man slut i kroppen hade dock rast mellan 14.30- 16.30 så då var man hem och hjälpte hjärtat att städa upp lite här hemma innan svärföräldrarna kommer hem. Som sagt så var detta min sista jobbar dag så nu ska man ta sig lite "semester" för de tycker jag har gjort mig för känt av efter allt jobbade i sommar.. :) Men sen börjar man sitt jobbade igen ska få lite into på ett ställe så man står ju inte utan jobba iaf så de är ju skönt :)


Så nu blir de bara att njuta och sova ut på mornarna innan man måste ut i verkligheten igen.. haha..  Men i morgon väntar iaf en tripp till Pite till själva Nolia med Daniel, Maria och hennes föräldrar så då blir de ingen sov morgon, sen på kväll blir det sen sväng på bränna med sköna gänget och bara mysa :) Får bara hoppas nu att Maylizz har tid!! ...  :P Sen lördag får man se vad som händer tror dock inte de blir nå farmen för min del iaf känns mig för snål men bara för det så missar man väl en hel del.. Men men .. Söndag blir de stug mys i Långsjön med Maria, Patrik och Daniel så de ska bli super härligt att få komma bort en stund och bara njuta! Det är vad som händer dom här dagarna som kommer.. 


I dag när jag jobbade så fick jag mig ett mycket trevligt samtal av min underbara söta syster Tessie som jag inte har pratat med på gud vet när, så vi surrade en stund. Tråkigt att de aldrig finns tid att ses eller att man har tid att ringa så ofta som man hade önskat. Men så är det när man bor många mil i från, men planerna är väl nu att jag och Daniel ska åka ner dit i september så då får jag träffa alla igen efter så där mer en ett år sen sist.. Men men nu ska jag avrunda mig...


Puss

Av Sandra - 11 augusti 2010 16:08

Usch vad tiden går fort :) på både gott och ont måste jag ju säga... I dag är det som sagt min och söts dag, vi har vart tillsammasn nu i 4 månader, känns ju som de var i går vi fann varandra. Är så glad att jag har dig gubben! Så i kväll blir de bara att mysa och äta go mat ;) Ska bara njuta av varandra sällskap! Men nu ska ja springa vidare! see ya


Puss

Av Sandra - 9 augusti 2010 23:07

Dagen har bestått av att man har tvättat bort min stor hög med tvätt.. :P Sen så vart det en sväng på stan med tjejerna Maria och Jillsan var riktigt trevligt hittade mig en tröja och ett par skor som jag verkligen vill ha så får hoppas dom finns kvar tills jag får pengar för så följer dom med mig hem.. haha! Efter en sväng på stan så har man bara vart hemma hela kvällen och kolla på lite serier på datorn och så har man vikt alla tvätt ;)


Usch har hamnat i den där hemska perioden IGEN allt känns bara så jobbigt! Vet inte riktigt vars jag ska stå, känner mig lite kluven i vissa frågor och vet inte riktigt vad ja ska göra åt det heller! Vem ska man lita på vem ska man kunna prata med utan att man ska vara rädd för att det ska hugga en i ryggen?! Hur svårt ska det vara att lita på folk och att man känner ett förtroende för dom... usch! Har en massa fina vänner och är så glad att jag har dom men samtidigt vet jag inte riktigt vars jag har alla och vilka jag kan lite på och de är jätte jobbigt :( Känner bara att jag behöver ett break nu men hur ska jag göra det?! ... *irriterad*


Har iaf två dagar kvar på mitt vik sen börjar man spring vika igen ett tag till så de känns ju skönt att få lite "semester". Får väl se hur länge den varar bara... haha! Men utan jobba kommer man ju inte vara så de är ju bra!


Ne nu ska jag försöka samma mina tankar och se vars jag kommer fram till.. God natt


Puss

Av Sandra - 8 augusti 2010 23:36

Har de vart tomt ett här i några dagar så ska väl ta och skriva mig nån rad nu hade jag tänkt =) Har ju inte hänt så mkt under helgen har jobbat fre-sön hela dagar så man har som inte hunnit med så mkt, tråkigt bara att man missade det fina vädret vi hade fre och lör så de kändes ju lite surt men vad ska man göra när man måste jobbar är ju bara att se glad ut! haha :P Ja vad ska man säga då, i går var man till Ramona på fest och jag var nyckter kors i taket, men de var nog lika.. Så jag körde bil i stället och hänge med dom andra ut på bränna en sväng =) Sen drog vi oss en rajd Jag Daniel Maria och Tobbe på frasses för att få i oss lite mat innan de var säng dax.. Gott!


Kan oxå till lägga att jag verkligen älskar min telefon som jag nu har sakt några gånger, hittat bara mer och mer saker man kan göra med den och känns så sjukt bra =) Skulle inte klara mig utan den! ;) Men men nu ska ja inte sitta här och skryta om hur bra den är. Hade tänkt avrunda nu för att ta mig i säng så man inte sover bort hela dagen i morgon, för i morgon är de tvätten som kallar och en mysa dag på stan med sötnosen Maria!! ^^ Så nu säger jag god natt..


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards