Alla inlägg under augusti 2010

Av Sandra - 4 augusti 2010 23:37

Ja nu har jag en ny kärlek tro det eller ej haha.. ne nu driver jag med er, men jag älskar verkligen min nya mobil. Finns så mkt roligt att hitta pa i den. Tänka sig att jag nu bloggar från min mobil och det går super bra. Just nu ligger jag i sangen och tar det lugnt efter ha vart på stan och fixat kontraktet till den nya lägenheten som mitt hjärta ska ha, känns så skönt att han äntligen ska flytta till stan.:P Sen på kvällen har man vart och fikat hos söta maria och haft lite huvud städning. Haha .. lycklig som få måste jag säga, vi har det så sjukt kul tillsammans. Ska bli skönt att åka bort med mina små vänner nästa vecka, få sig en liten semester. Ne nu ska jag avrunda detta inlägg. God natt allesammans. Puss

Av Sandra - 2 augusti 2010 23:52

Tänkt jag skulle lägga in en blid på min nya ägodel som jag skaffat mig i dag ;)

Tror jag kommer bli jätte nöjd med den när man väl har börjat lära sig den! 

Av Sandra - 2 augusti 2010 22:23

Man hade ju tur med vädert i dag eller så inte.. haha! Men sån tur så varje gång man var ut så slutade de regna så man slapp bli blöt =) Men i dag vart det iaf en tur till The Phone House för att lämna in sin telefon som man nyss fick för att den inte funka som den skulle och man hade ju sån tur att man fick sig en helt ny samt en annan modell så nu får vi hoppas de funkar bättre ska man bara lära sig den oxå.. :) Träffade oxå Jessie med bohag ute på stan så man surra lite med dom innan man skulle jobba! Sen så vi man se en rolig syn, HM hade blivit vattenfyllt för att det öste ner så mkt regn i dag! Hur bra byggt är denna galleri ?! Hihi...


När man hade slutat så for man vidare till Jillsan så hon fick lära mig lite om den nya telefon=) Men nu har man kommit sig hem så hade väl tänkt försöka fixa till lite här hemma och duscha innan man ska hoppa ner i säng.. Men kännde mig väldigt lat.. haha :P


Puss

Av Sandra - 1 augusti 2010 21:25

          Underbara goda Jordgubbarna som Maria, Putte och Eva har plockat i dag i Mockträsk när jag låg och sov.  Haha!

Så när dom var klar så kom dom och hämta upp mig så for vi hem till Maria och käkade Jordgubbar och glass.. :D Sen har vi oxå vart och tagit oss ett mysigt kvälls dopp på utebadet.. :) Vilka undrbara dagar som man har haft senaste veckan, ätit god mat, trevligt sällsakp och massa roliga på hitt har gjorts ;) Här kommer lite mysiga blider som har blivit tagna dom här dagarna ;P

JORDGUBBAR !^^

Mumsar på Jordgubbar.

Fina Putte ;P

Trevlig fest hos Emy och Nicklas ;)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards