Alla inlägg under november 2011

Av Sandra - 16 november 2011 00:30

Jag hade en dröm i natt som var helt magisk men på samma sätt så kändes den jobbig

kan inte sätta finger på vad de var som var så jobbigt med den... Men de som var så bra med denna dröm var att jag

var gravid och födde en dotter som var helt otroligt söt och vacker, när Daniel fick hör denna nyheten i min dröm så vart han så lycklig och glad. Han var verkligen en toppen fin pappa till våran lilla dotter.. :P


Var så sjukt att man inte vara gravid nå länge utan de var som att man var gravid i nån vecka bara och att man inte

visst om nåt fören en nån dag innan man skulle födda att man skulle ha barn..

Är vekligen skumma drömmar man drömmer ibland, tror att de jag inte gilla med drömmen var nog att jag tror att daniel

tog i från mig våran dotter så jag aldrig mer skulle få se henne. Först känna total lycka tillsammasn med Daniel från att sedan känna sig bedragen och ensam... Men när jag vaknade så var jag som ändå glad för att jag hade drömt en sån fin dröm för man hann vakna upp innan de vart värre!


Jag hoppas verkligen att jag får en dotter när jag väl ska ha barn :)

Av Sandra - 15 november 2011 00:07

Var på en lång promenad runt våran lilla stad Boden och var riktigt skönt.. Många tankar kom upp...

Vet inte har inte en sån super bra dag i dag och vet inte riktigt varför känner mig ganska ensam! :(

Kan vara vara så svårt att vara glad? .. Nu är ju allt på plats och allt är ju bra men ändå så känns de som nåt

ligger och nöter i mitt huvud... :( Hoppas det går över snart..  Har nog inte så mycker mer att skriva för till tillfället och de är nog lika så man inte skriver nå alldelses konstiga saker.. haha!


Jag hade tänkt ta och göra en lite video klipp om hur de ser ut hemma hos oss nu, men får se när jag orkar ta tag i det men hoppas de blir snart iaf! =)


Här kommer en lite bild från då jag var ute och gick :)


 


Av Sandra - 10 november 2011 13:37


Här är mina nya skor som jag beställde från scorett, var på halva priset så då kunnde man ju inte motstå dom:) Så nu har man ytterligare ett par finare skor i min samling :D

 

Av Sandra - 8 november 2011 03:22

Jaha då ligger man här i sängen och nattbloggar... kanske borde sova men kan som inte riktigt slappna av vet ej varför.. skulle ju egentligen ha tagit och tvätta nu när man har svårt att somna men så långt tänker man inte. Nu kan jag ju inte börja får då lärMan ju somna börjar känna att mina ögon börjar bli lite tunga nu.. :) här är även min först gång jag bloggar från mobilen så nu har man tagit den oskulden ^^Var i dag och hämta ett barbord med 5 stolar så de känns toppen mem säger då det gillar inte alls att köra i mörker när de inte kommit nå snö man ser ju fan ingenting. :( läääängtar som bara den till helgen för då blir det partyyyy :DVet inte riktigt vad mer jag ska skriva, älskar min gallaxy S2 är min kära ägodel man kan göra så mycket roligt med den och ändå har jag haft sen Juli :) är det nån där ute som spelar wordfude? Känns ju som att det är de populäraste spelet som många använder :) elller vad säger ni?? Hoppas mina nya skor kommer i morgon och hoppas dom sitter bra är första gången jag beställeerskor från nätet... Var väl allt för mig i natt.. God natt och god morgon säger jag väl då!

Ovido - Quiz & Flashcards