Alla inlägg under juli 2012

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere ..

Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 och sommarrn är snart slut och ingen bra sommar har vi haft :( Men en resa ska göras öite senare så då blir de två veckor där solen lyser och bara njutaaaaa :) Är de nån som har nå bra ställe man kan åka till? som inte kostar en förmögenhet ? :)

hmm, just nu sitter jag på jobbet för tredje natten sen har man en natt kvar så är man ledig sen :)

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för mig och låter mig få lite av mina önskingar i uppfyllelse.

Hade mig en helt underbar födelsedag iaf, god tårta, trevligt sällskap och fina pressenter. Tack alla för den fina uppvakningen jag fick och grattis svärfar som också fyllde år samma dag som mig, nästa år fyller han 50 då blir dw stor kalas :) Min pappa med så han ska man också fira som bara den!! Saknar er där nere, hoppas vi ses snart.

Nu ligger jag på jobbet och bloggar genom mobilen som funkar toppen. Har haft sjukta väder i dag äntligen har värmen kommit och sommaren är här!! hoppas den stannar nu :)

I veckan är de t full rulle hela tiden, i morgon blir de middag hos svärmormor med hela familjen :) Sen blir på onsdag blir de shopping med dom fina tjejerna, Daniels kusiner och sen på kvällen blir de bio med daniel och tjejerna :) Torsdg blir de natt jobb och sen blir det Pite havsbad hela helgen som de ser ut nu, så jag dissar boden alive.Men får nog sjukt kul ändå. :)

Detta var min uppdatering för nu, God natt allesammans och hoppas ni gillade mitt inlägg :) Kram!

Av Sandra - 13 juli 2012 21:12

Usch vad jag har vart dålig på att skriva här, hade tänkt skriva ett tidigare men har inte blivit men nu när jag ladda hem appen så måste kag ju testa den så här kommer ett snabbt inlägg.. :)

I går slinga jag mitt hår själv, tog mig 2timmar att ta ut slingorna helt själv innan jag kunde börja färga. Vart nöjd för ha gjort de själv :D

Här kommer en liten bild ..

Ovido - Quiz & Flashcards