Alla inlägg under februari 2011

Av Sandra - 25 februari 2011 21:38

Dagen har bestått av lite fika med mina tjejer tills Daniel kom och gjorde oss sällskap, han vart så fin i håret efter att han hade vart och klippt sig! Vi blev sittade i ungefär 3 timmar på opalen tog sig en sväng in på lindex efter att man hade suttit klart på opalen, och hittade mig ett par nya knästrumpor på rean. 


Har inte hänt så mycket mera i dag än det, vart och inhandla alkoholen för morgon dagens fest som ska vara här hemma hos mig :) Ska bli spännade att se hur denna kväll kommer bli och sluta, har inge förväntingar eller försöker då inte ha det iaf. 


Har diskat upp all min hög av disk jag hade så nu har man ett rent kök igen, blev även ren bäddat i sängen så där kommer de blir skönt att sova. Så i morogn ska jag nog dra dammsugen nåt varv innan alla kommer ^^ 


För överigt så har det vart lite jobbigt till och från hoppas verkligen det går till sig snart, inte roligt att gå och må dåligt.. Ähh ska nog ta och se lite mera serier sen krypa ner i sängen!

Av Sandra - 25 februari 2011 20:59

Dagen har bestått av lite fika med mina tjejer tills Daniel kom och gjorde oss sällskap, han vart så fin i håret efter att han hade vart och klippt sig! Vi blev sittade i ungefär 3 timmar på opalen tog sig en sväng in på lindex efter att man hade suttit klart på opalen, och hittade mig ett par nya knästrumpor på rean. 


Har inte hänt så mycket mera i dag än det, vart och inhandla alkoholen för morgon dagens fest som ska vara här hemma hos mig :) Ska bli spännade att se hur denna kväll kommer bli och sluta, har inge förväntingar eller försöker då inte ha det iaf. 


Har diskat upp all min hög av disk jag hade så nu har man ett rent kök igen, blev även ren bäddat i sängen så där kommer de blir skönt att sova. Så i morogn ska jag nog dra dammsugen nåt varv innan alla kommer ^^ 


För överigt så har det vart lite jobbigt till och från hoppas verkligen det går till sig snart, inte roligt att gå och må dåligt.. Ähh ska nog ta och se lite mera serier sen krypa ner i sängen!

Av Sandra - 24 februari 2011 22:43

Vilken mysig går kväll jag fick med min underbaraste, vi gjorde god mat fläskfile, potatisgratäng och hemmagjord sås och till efterrätt blev det en smulpaj med hallon,blåbär och banan i som vart rätt god iaf :P Tände en massa ljus och bara satt och njöt av varandras sällskap och hade väldigt djupa samtal ^^ Fan vad jag älskade denna karln, Daniel Eriksson! 


I dag då, blev det en hitta sig nå täckisar åt hjärtat med hans mormor fan väl inte så jätte stort utbud nu men hittade en par till slut iaf så han slipper frysa iaf. Sen bjöd Daniels mormor på fika på Hanssons mycket trevligt var det :) Efter fikat så sa vi hej då till "mormor" och gick vidare på stan för att se om man skulle hitta nåt man kunde ha på sig på Lördag och de gjorde man men får se om det blir det eller inte ska ta mig en sväng på stan i morgon igen för att se om man kan hittat nåt mer och billigt. Kvällen slutade med lite träning som bestog av lite rygg och axlar :) 


Shit vad jag är trött kanske man skulle ta sig i  sängen så man kommer vara helt utvilad i morgon så man orkar städa upp här och träffa mina tjejer! :P.. 

Av Sandra - 23 februari 2011 16:13

Hej hå!! :P

Kunde inte blogga nåt i går för min dator tyckte helt plötsligt att den inte ville

vara med nå mer och den gick inte att starta, fan tänkte jag då var man utan dator och inga pengar att fixa den eller köpa sig en ny. Men tydligen behövde den bara lite kärlek av min underbara för sen funkade den hur bra som helst nästan som ny : ) Så kan andas ut och behöver inte oroa mig över det nu den vill börja funka igen, tack och lov för det!!


Gårdagen vart det ben träning körde lite nytt 10x10 säger då det shit så jälva tungt men skönt och kan ju säga att det gan ju reslutat för i dag har jag träningsvärk *jippi*, ja efter man hade kört dagens pass så knallade man i väg till Jessie innan det blev en sväng ner på stan för att träffa Maylizz som kom upp och ska vara här några dagar. Yeah så roligt att se henne igen var mycket att ta igen men kul var det att träffa henne igen, ny frilla och en massa nya tatueringar men fortfarande samma gamla goa Maya som när hon lämna oss!!


Vidare efter fikat på stan gick ja och Jessie hem till henne för att fixa till mina buskiga ögonbryn och reslutatet vart helt okej :D Så skönt att man har sin egna privata ögonbrynsplockare.. haha! Jaa, hjärtat kom ju förbi mig på kvällen då efter jag hade vart hos jessie!


Har vi dagens händelser då, blev att vara hundvakt åt lilla twix en sund så han låg och myste med oss i sängen :) Sen blev det frukost och vara lite arg till att andas ut igen för allt löste sig iaf, Maylizz ringde och det blev att klä sig för att träffa henne och Jessie på stan där det blev att ta en kaffe och prata om DÖDEN.. haha Vad hemskt det låter men de var rätt komiskt...


Började med;

-Min mormor är snäll

-Min mormor är elak

Tyst en stund och så säger Jessica;

-Min mormor är DÖD


Alla skrattade en stund över hur hemskt det lät men roligt på samma gång, tar det in lång tid tills Jessica klämde in vi kommer få DÖDSKUL i helgen.. ^^ Fattar inte hur vi alltid kommer in på DÖDEN när vi är med varandra, tror Maya har dåligt inflytade på oss!! :D


Blev ett ganska lååååångt inlägg, men nu ska jag inte pladdra på nå mera. Kul har jag haft iaf.

Av Sandra - 21 februari 2011 20:04

Tappat min energi och humör nån stans på vägen, vars tog den vägen? Men försöker så gott jag kan att gör allt som måste göras.. Jobbigt jobbigt.. Men haft en rätt okej helg också men kommer fan inte i håg vad jag har gjort.. haha! .. Måste fundera ett tag.. hmmm.. ??? ja i Lördags så vart det ju träning och umgås med min söta vän Christer där vi åkte runt och körde lite bil :P.. Söndagen då?! Ja den var ju rätt lugn och på kvällen vart det att åka svärföräldrarna och bara mysa och äta god mat och sov även över där : )


Dagen i dag har det blev det att göra lite armpass, sen bara vart hemma och myst och pratat en massa med mitt hjärta!!.. Ähh nu orkar jag inte skriva nåt mer men en lite uppdatering blev det.. !


God kväll! 

Av Sandra - 18 februari 2011 10:57

Fortfarande inte en bra dag, fortfarande sjukt trött vad ska jag göra åt detta?! ... Vill ju inte sova bort hela dagen men vad ska man göra om man ändå är sjukt trött och inte orkar med att göra nåt. Ähh just suck it up blir nog bra till slut,


Idag på schemat ska man då till kommunen för att prata med dom om sommaren och sen ska man träna lite armar, senare på kvällen så är man bort bjuden till Daniels Mormor på middag :) Så ser min dag ut just nu... Får väl se hur långt man kommer när man inte har nån motivation, men ska fixa det får bara se hur lång tid allt tar.. haha!

Av Sandra - 17 februari 2011 23:37

Hade tänkt skriva sista inlägget för dagen hade jag tänkt innan jag ska gå och sova i min härliga säng :) 


Dag en i säg har väl vart en av dom bättre på hela veckan, har vart sjukt trött hela veckan och inte alls haft nån motevation alls för nåt. Men har ändå tagit mig på möten på arbets och fixa lite papper och pratat med kommunen om jobb sen får vi ju inte glömma träningen sen har man ju också gjort.. Så känns skönt att jag har gjort allt detta fast man inte mår så där toppen bra.. 


Jobbigt att gå och vara helt trött och slut i kroppen av att inte gör nåt och ändå fått en bra natt sömn, får hoppas på nästa veckan bli bättre får väl se om de blir att ta sig en vilo vecka då eller om man ska köra den veckan ut och sen vilo vecka. Tror de behövs så man ska få lite ny motivation och energi tillbaka.


I dag blev det att köra lite matte och de gick super bra med hjälp av min söta hjärtat men nog var man trög tänkt på vissa tal .. haha .. Nä nu hoppas jag verkligen att jag fixar den till sommaren men de tror jag när jag har en sån bra hjälp!! ;) 


Känns som om jag skulle kunna skriva en hela massa just nu men ska nog inte göra det för då blir det säkert en massa saker som kommer ut fel eller sårar nån så ska låta bli att babbla på om en massa onödiga saker.. ^^


I morgon är det Fredag IGEN men skönt :) I morgon är det även Armar som står på schemat och ett till besök på kommunen för att prata om sommar jobb ^^ Jippi vilket springade hit och dit det var.. haha! 


Men nu säger jag God natt världen och hoppas allt få en bra nattsömn! :)

Av Sandra - 17 februari 2011 12:45

Nu är det lunchen som kallar och gott ska de bli sen blir det att dra i väg och träna, ska bli skönt att få gå nu och träna när man har mycket energi ^^ Sen blir det att plugga lite matte A jippi eller så inte men vad ska man göra ;)

Ovido - Quiz & Flashcards