Alla inlägg under februari 2011

Av Sandra - 6 februari 2011 19:24

Har väl inte så mycket att säga just nu, förutom att man var på fest hos Jessica som fyllde år. Kom som en hel del folk och de var ju trevligt sälla man är på en fest där det är mycket folk nu mera! Men väl säga det gick i vågor ena stunden var de jätte kul och trevligt andra så var det rätt jobbigt och tråkigt.. :/ Känns hemsk att säga så.. Fick mig även en smäll i ansiktet som förstörde hela kväll hade som väldigt ont men det var ändå kul att träffa en massa trevligt folk innan man gick hem, Kan lugnt säga att det gör väldigt ont i dag och man har blivit lite blå. Yeah vad roligt eller så inte tur man inte ska ta nå kort eller så.. ! 


I dag har jag bara legat hemma och kolla på film samt duschat en lång varm dusch.. Är inte lätt när det är svårt.. 

Av Sandra - 5 februari 2011 14:03

I dag är det inge vanlig dag för i dag är det min gummas födelsedag : ) Grattis Grattis Grattis Jessica på din dag, hoppas du får en lika bra födelsedag som förra året om inte bättre! ^^


  

Av Sandra - 4 februari 2011 14:58

Lite extra Fredags fin outfit i dag : ) ..

 

Av Sandra - 4 februari 2011 11:52

I dag är de Fredag fan vad härligt.. Har längtat så.. haha! kännas jobbigt för kom på att jag måste gå till försäkringskassan och de kändes ju minder kul men de måste göras.. ! Måste även ta mig till systemt för att köpa alkoholen för morgon dagen *yeah*.. Ska väl hinna med att klämma in lite träning också sen ska det blir lite fika hos fina Jessica..


Hmm, Så ja i går var man ju och tränade rygg och de gick väl bra men säger då att ska aldrig träna armar innan man ska köra rygg!! .. Not so good idee.. Men skönt pass var de ändå och mycket folk var det också för ovanlighetens skull.. haha... När vi hade tränat och så där så gick vi till Helena och Mattias för att kolla lite film och umgås : ) Vi såg på The mist vet inte riktigt vad jag ska säga om denna film är ju en skräkis och jag gillar ju inte sånt sen hata jag slutat sååå grymt slut..

Av Sandra - 3 februari 2011 10:40

Då har man dragit på sig nåt som man hade i garderoben ^^


Av Sandra - 3 februari 2011 10:16

I dag är det Torsdag och var väl inte så jätte pigg på att kliva upp när klockan ringde men det vara bara att stänga av alarmet och så glad ut.. : ) I dag på schemat står det :


* Skola

* Umgås med min söta Jessica

* Baka med henne

* Träna

* Läsa bok :)


Det är vad jag ska göra i dag men i vilken ordning allt kommer var ju lite ovisst.. haha!

Ska lägga in en dagens outfit också hade jag tänkt.. Men nu ska jag gå och fixa till mig..

Av Sandra - 3 februari 2011 00:25

Ja fy fan man tog sig och träna efter många om och men, fast de tog sitt lilla tag innan man fick upp energin innan man kom i gång ;) Men glad att vi tog oss dit, vart att köra ett pass av armar och gick väldigt bra måste jag säga! På vägen hem när jag skulle säga hejdå till mitt hjärtat så tog jag mig en bild, var väl inte den charmigaste bilden men vad fan bättre än ingen.

 


Men nu hade jag tänkt mysa ner mig under täcket och läsa lite bok innan man ska sova.. God natt bloggen =)

Av Sandra - 2 februari 2011 19:01

I går vart det att träna lite axlar och de gick super bra och skönt var det också =) När man hade kommit sig hem så satt man in laxen i ugnen och började göra såsen och hjärtat stekte potatisen och väl säga att de vart super gott inte riktigt nöjd med fisken men de funka var ju sjukt länge sen man åt det så ... :P Så kul att laga mat med Daniel än att laga själv.. ! Har även haft 3 underbar dagar med mitt hjärta så får väl se om han åker hem i kväll eller om han bli kvar här till i morgon! Skönt är det då iaf att han har velat vara här...


 

I morgon blir det att gå förbi skolan för att skriva in mig för matte A sen så ska jag prata lite om olika utblidningar och så :P Sen ska jag ta och umgås med Jessica för då blir de lite bakning och lite sånt på shemat hade även tänkt försöka hinna med träning där i mellan! :)..

Ovido - Quiz & Flashcards