Alla inlägg under februari 2011

Av Sandra - 15 februari 2011 12:37

Har många funderingar som jag funderar på att skriva ner här men har bara inte kommit på vars man ska börjar eller hur man ska skriva än, så därför får det vänta en stund :) Haha! 


Dagen började med att hjärtat väckte mig så där 9.15 för då var han pigg och tyckte väl att jag skulle vakna fast vi hade ställt klockan på 11.00 men men ska inte klaga var rätt skönt att kliva upp den tiden. Låg och myste i sängen en stund innan man tog mig upp för att äta min frukost och ta mina piller ;) När man hade vaknat till liv så följde jag med Daniel till affären för att inhandla lite mat för dag!..


När vi väl vara på coop och pratat lite innan vi skulle skiljas åt så träffade vi på Ramon som man inte har sett på en evighet :) Surrade lite med henne tills även min mamma kom så tog mig en sväng med mamma på stan och hon bjöd på fika så fick surra lite med henne så det känndes bra! Var ju kul att även prata med Ramona så på Onsdag efter man har vart på ams så kanske de blir att träffa Ramona ^^ 


Oj nu vart det ett ganska långt inlägg här.. haha! Ska nog ta och göra lite lunch nu och hoppas på att hjärtat hör av sig så man får gå och träna lite innan man ska äta middag! :)

Av Sandra - 14 februari 2011 14:42

Japp det är vad det står i almanackan iaf ^^ För vissa är det en viktig dag för andra inte, tycker inte man ska göra allt för stor grej av det hela tycker alla dagar är lika viktiga och lika speciella på ett eller annat sätt. Visst nog är det allt mysigt med alla hjärtans dag får då får man mysa lite extra mycket eller kanske bara ge en ros till den du älskar, vare sig det är en väldigt bra vän eller en pojkvän/flickvän bara för att visa att man bry sig ^^ 


Finns så mycket kärlek att ge så varför inte ge den till nån du älskar eller någon du tycker mycket om.. Vem säger att denna dag är för dom som har någon partner?! Alla har väl nån dom bryr sig om nån som behöver lite extra uppskattning ibland, skriv ett fin dikt eller bara säg till den du håller kär hur mycket deras vänskap eller förhållande betyder för den personen. :) 


Min kärlek går till min underbara Daniel som jag älskar väldigt mycket, denna dag ska vi bara mysa och ta hand om varandra. Planen var att fara och bada men jag vet inte om det blir så men hade vart skönt, sen blir det träning som vanligt och god mat ska lagas och kanske nån efterrätt till det ^^ 

  


Ha en bra alla hjärtans dag allesammans ! ; )

Av Sandra - 13 februari 2011 20:42

I morgon är det alla hjärtans dag, blir det en massa mys och äta gott med min underbar karl Daniel :) Har även ett lite möte på ams som jag ska gå på också kändes väl inte allt för roligt men det måstes ju gå sen så kommer det nog inte ta så lång tid ... 


Usch vad jag är rastlös funderar på att ta mig en dusch och sen mysa ner i mig i soffan igen .. Skönt att man har fixa bort disken och gjort matbackarna klara ;) Så nu har man lite mat i både frys och kylen så man slipper svälta haha!.. Har ju inte gjort nåt vättigt i helgen känns det som vet inte alls vad man ska göra av denna kväll.. Har redan sett 2 filmer och ingen av dom var väl så där toppen bra :S 


Men men ska nog ta och hoppa i duschen nu sen får man se vad som händer.. !

Av Sandra - 13 februari 2011 14:09

Jag tänkte jag skulle lägga upp en film som jag själv har gjort när en väldigt fin vän gick bort för två år sen. Blev riktigt nöjd med den för att vara mmin första, men har inte gjort några mer efter det.. 


   Tänker på massor på dig Liv, Hoppas du har det bra där du är nu. Saknar dig!

Av Sandra - 13 februari 2011 04:18

Usch vad jag har vart dålig på att uppdatera mig här nu dom senaste dagarna, har väl inte haft så mycket att skriva eller så är de väl så att man bara haft en massa att gör så man inte har haft tid att skriva.. haha .. Har väl även lite bloggtorka också vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det är alltid lika kul att se att de är många som läser min blogg så jag måste ju skärpa mig vill ju ha kvar mina fina läsare ^^


Ja vad har man haft för sig hela veckan? 

Har sovit över hos Daniels föräldara och bara haft det mysigt, sen så har man ju självklart träna hela veckan lång och myst en massa med min söta underbar Daniel ;) Har väl inte hänt så mycket annat i mitt liv förutom tränat och myst. 


Denna dag har man iaf vart duktig och städa upp lite här hemma och fixat tvätten så nu är det fint här igen.. haha! I morgon eller snarare senare i dag så ska de bli träning med vi får väl se hur det blir med det.. Men först kanske man borde ta och få sig lite beauty sleep så man orkar träna, man fastnar alldeless för lätt i alla dessa serier man ska följa ^^ Skärpning för mig nu, vill ju inte sabba min dygnsrytm eller min träning..  Så nu säger jag god natt..  

Av Sandra - 9 februari 2011 11:51

Har inte kommit mig för att skriva om vad jag tyckte om denna bok som jag läste Kåt, Glad och Tacksam. köpte den för cirka 1,5 vecka sen och har inte kunnat slita mig från denna bok från då jag öppnade och börjar läsa det första bladet, så kan väl säga att jag läste ut den på 5 Dagar och jag är verkligen inte den som läser böcker. 


  


Ja som ni säkert ser så handlar den om Sex men boken består inte bara av det, jag tycker verkligen att vare sig man är i ett förhållande eller är singel så ska man läsa den. Varför? Jo för man kan få väldigt många bra råd för sitt förhållande eller bara hjälpa dig som person att förstå dig själv bättre eller förstå det andra könet lite bättre  :) Jag hittade denna bok på rea och den var verkligen värd sina pengar! Varför jag köpte den varför att den verkade spännande och och man kan ju aldrig få för mycket råd eller ideer på hur man kan arbetat på sitt förhållande på bästa sätt ! Man måste tro på sig själv och våga prata med varandra annars kommer man ingen vart i livet! ... Kanske är det en bok för er kanske inte allt jag kan säga är att den var bra .. ;)

Av Sandra - 8 februari 2011 01:42

Måste bara lägga upp en lite täckning eller vad man ska säga som min älskade Daniel ritade i går :) med paint ska föreställa mig och Daniel.. Han är ju bara för söt!

  

Han är ju en sån bra konstnär ^^ min favorit! Tack för att du förgyller min vardag när det är både jobbig och helt underbar! ;) 

Av Sandra - 7 februari 2011 18:03

Vart ju några bilder som man tog i lördags när man var hemma hos Jessica, vart inte så många men några stycken blev det allt! Så nu ska jag bjuda på lite av dom bilderna! : )


Konspirerar under bordet. Jag, Emil, Helena och Daniel. :)

   Helena med chipsen och Söta Daniel ^^  Love Is in The air, Linus och Sanna.   Jag och Jillsan   Jill och Sofia.   Födelsedagsbarnet, Linus och Sanna! :)   

Ovido - Quiz & Flashcards