Alla inlägg under augusti 2014

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat att få verkligen få ner alla mina tankar och funderingar i en dagbok eller blogg igen men har som inte blivit av än. När man ska sova så ligger man och tänker på allt man vill säga och på allt man borde göra men ingen blir aldrig av :( Men nu hade jag tänkt försöka ge de en chans igen att ta upp mitt skrivande och verkligen skriva om viktigt saker om sånt som kan beröra eller irritera andra personer. Jag vill tala och vill bli hörd vill inte stå i ett hört och bara titta på och låta livet gå vidare utan mig!

Jag har vart med om så mycket i många år, visa gånger har man klarat sig igenom sakerna med bravur medans vissa gånger har man fått kämpa extra hårt för att ta sig upp och ur den jobbiga perioden. Men man får aldrig sluta upp och tro på sig själv!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards