Alla inlägg under december 2010

Av Sandra - 31 december 2010 01:43

Januari

     

Februari 


Mars

       


April

         

Maj

         


Juni

         


Juli

           


Augusti

     


September


        

Oktober

   

November

     

December

     

Vart en hel del bilder och de är ju bara några av många mer : ) Många minnen har man skaffat sig under året som har gått! Tack för ett helt underbart år alla som har funnit med på resan... ^^


Av Sandra - 31 december 2010 01:07

Tänkte jag skulle ta och göra mig ett inlägg nu för det var ju ett tag sen jag skrev här, har haft lite annat för mig så därför jag inte har haft tiden att skriva sen så har jag väl inte haft nån lust för vet inte riktigt vad jag ska skriva eller så har man kommit av sig på vägen! haha..


 

Men som sagt så är det ju nyår i dag för klockan är ju efter 12 så de är våran sista dag på detta år 2010 och kan väl säga att det har vart en VÄLDIGT händelserikt år och måste nog säga att de har nog vart mycket bästa år på mycket mycket länge sen, shit vad många personer man har träffat och vad många som man har tappat. Men det bästa är nog att JAG har växt som person som bara den, trodde aldrig i mitt liv att jag skulle må så här bra efter allt som har hänt.


 

Skulle kunna sitta och rabbla upp en massa saker som har hänt detta år och vad man har vart med om men då skulle jag ju sitta här till i morgon ju, Nä skämt och sido : ) Finns mycket som jag är tacksam för och som jag är glad över!


 

Min största gåva detta år är att jag fann min andra helft, nu låter det sjukt barnligt men det är så jag känner! Vi är så sjukt olika men ändå så lika på många sätta, det känns så skönt att veta att han finns vid min sida. Jag har gjort så mycke roliga saker med han under hela detta år som jag aldrig gjort innan och de känns så kul att jag har fått uppleva dom med han. Tack för att du finns här för mig, trodde aldrig att jag skulle finna en sån underbara kille som dig! Nu hoppas jag bara på många fina år med dig.


 


Hade ju tänkt mig att ge ett nyårlöfte detta år nåt som jag inte burkar göra varje år, men som jag har gjort nåt år och faktiskt hållt mig vid dom/den! Så detta år blir mitt nyårslösft att jag ska bli ännu bättre på att ta tag i mig själv gällande träning och mat, har börjart lite smått redan nu. Får se om de blir nå mera nyårlöften men de är ju en bra början iaf : )


 


 

 


 

 

 

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

Av Sandra - 23 december 2010 12:31

Ja då var det bara en dag kvar till jul gud vad tiden går fort jag tyckte nyss de var första december och nu är vi på den 23 men men.. I dag blir det att dra ner på stan och köpa det sista som behövs sen bär det i väg till mina undrbara svärföräldrar för att sova över där : ) Händer väl inte så mycket mera än så, kanske blir nån film att se vem vet.


I går vart en rätt okej dag iaf tur man har mitt hjärta! Har skaffat mig en ny hårfärg igen i mitt hår, vart så jävla less på den där tråkiga lilla färgen som hade börjat bli röd och ur tvättad! Så nu ser man ut som en människa igen :D

Av Sandra - 22 december 2010 16:15

Puff så var all min glädje över på bara några sekunder, att man kan tillåta att nån annan ska få ta bort min glädje! Är så fruktansvärt arg att det hela jävla tiden ska vara nåt som ska skita sig man får fan inte vara glad och tro på att det finns en vänding i all den här soppan!


Jag hade en sån toppen dag i går fick för mig att börja fixa till hemma såg jag började städa ut mitt sopskåp som har sett för jävligt ut ett bra tag, när jag ändå håll på med det så började jag rensa ut i skafferi, frys och kyl så man får plats med lite ny och fräch mat samt få lite ordning på saker och ting : )


När man hade fixat färdigt med det så tog jag och hoppade i mina träningskläder och gick över till hjärtat för att sen gå vidare till gymmet, vart ett härligt benpass som man körde och när man kom hem så tog jag och körde lite mage också innan duschen kallade!


Så de kändes så jälva skönt att man var bara så sjukt glad utan nån andledning och gick runt och log, men som sagt skulle ju nästan började ana att de skulle komma nåt som skulle förstöra min glädje. Säger då det SOC kan ta sig i röven dom är ju helt jälva dumma i huvudet, kan man inte vara lite jälva snäll när de är jul!!


Det är ju för fan bättre om man skulle vara alkolist, hemlös eller missbrukare av droger för får då skulle man fan få mera hjälp, fan vad hemskt det låter men de är fan sant. Ähh jag ska försöka släppa denna skit och försöka vara glad till efter jul! Hur nu detta ska gå..

Av Sandra - 20 december 2010 12:05

Kanske man ska göra ett försöka att uppdatera sig lite för nu var det ett tag sen, men har inte vart på humör att skriva men nu hade jag tänkt skriva nån rad iaf : )


Ojoj vilken skön natt sömn man har fått sig i natt, fast man vaknade ca 18.00 i går så kunde jag somna vid 02.00 i natt och har sovit frukansvärt gott, blev väckat av min telefon som ringde men pigg och utvilad kan man ju lungt säga att jag var men klev dock inte upp fören 11.40 låg i sängen och snooza i en timme.. haha!


Men som sagt så har man haft några riktigt mysiga och bra dagar. I Torsdags så var vi hos min underbara svärmor och firade henne när hon fyllde år, så där bjöds det på mat och go fika senare på kvällen blev det mys med mitt hjärta! Fredag tog man de bara lungt, blev en sväng på stan handla lite käkade tacos och sen såg vi en film som var sjuuuuuuukt bra :)


Sen har vi den undrarbara Lördagen som vart sjukt lyckad och har inte haft så där kul på väldigt länge kommer fan inte i håg sist jag skattade så mkt :) Kvällen började med att jag for hem och gjorde mig i ordning för att umgås med min söta tjej Jessica, så vi drack en massa olika blandingar med roligt innehåll så man blev så där lullig. Vi hade det riktigt trevligt senare så kom även Daniel till Jessie och då blev det ännu roligare :D vi hade så kul att vi kunde inte slita oss för att gå hem fören klockan var 07.30 ungefär...Haha! Så nog har man haft en bra helg alltid..


Nu är de bara några dagar kvar till Julafton vet inte om jag ska längta eller inte. Men det ska bli väldigt mysigt iaf att få vara med Daniels Familj, vi kommer åka dit redan kvällen innan och umgås : ) Men men så ser det ut.. Nu hade jag tänkt ta mig nåt att äta iaf och få nåt gjort av denna dag!..

Av Sandra - 16 december 2010 13:22

I dag är det ingen vanlig dag, ne för i dag är det min kära svärmors födelsedag!! Så ett stort grattis till henne, Många kramar till dig!

 

Av Sandra - 12 december 2010 15:48

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om gårdagen!? Det vart helt okej vart lagomt full och hade jätte trevligt sällsakap :P Vart utgång på det men var inte så bra som jag trodde så blev tidigt där i från.. :/ Gick hem till hjärtat för att äta lite mat och surra på lite innan det vart sängen! : ) Pratade även en sväng i telefonen, dock ingen roligt samtal.. Så vet inte alls hur allting ligger till i dag så får väl se om man har en vän minder nu eller ej! Säger bara det, KILLAR!


Har även råkat låsa min telefon för att jag inte kom i håg min pinkod så det känns lite surt så måste väl ta och leta reda på min puk-kod så jag kan använda den igen.. haha :D I dag mår man super bra och hoppas på en mys dag och bara ligga och göra ingenting. Hjärtat ligger och sover än så har lite tråkigt, men han vaknar nog snart får man väl hoppas annars får jag väl ta och väcka han : )

Av Sandra - 11 december 2010 13:38

I dag är det även min och Daniel dag, tiden går så fort i dag har jag och hjärtat vart tillsammans i 8 månader. Har snart även gått ett år sen vi träffades : ) Är så lycklig att jag har en sån underbar karl och det är bara han jag vill ha!!! : ) Älskar DIG!

Bilden är tagen då vi var ner hos min pappa i September ^^

Ovido - Quiz & Flashcards