Alla inlägg under december 2010

Av Sandra - 5 december 2010 15:40

Läs texten så fin : )

Av Sandra - 5 december 2010 15:33

Såg denna film i går innan jag skulle sova och måste säga att den berörde mig verkligen, Fick syn på den på en blogg

där hon hade skrivat om den här filmen så jag var bara tvugen att se den. Men den var inte alls som jag trodde men jag blev inte besviken iaf.


Av Sandra - 5 december 2010 15:23

 Hittade denna klipp på en kompis blogg sida, så underbart vackert !

Av Sandra - 4 december 2010 23:56

Gud vilken seg dag detta har vart men gud så skönt att bara vara hemma och inte göra ett skit, kom sig i säng vid cirka 10 tiden i morse :) Innan hade jag och Daniel vart på affären och handla lite mat för vi vart hundrig.. Vaknade till och från hela tiden av att våra telefoner ringde hela tiden till och från så crika 15.30 så gick jag upp käkade lite och la mig i sängen igen och myste lite med hjärtat :)


När han hade gått hemma så tog jag och bädda rent i sängen och hoppade i duschen och stog där bra länge, skönt var det och man vaknade till liv lite. Så nu har man bara kollat lite serier och myst ner sig i sängen, blir väl en film nu hade jag tänkt sen blir de nog sova. Hade tänkte försöka ta mig till gymmet i morgon :P...

Av Sandra - 4 december 2010 18:43

Ja de borde finnas det på datorer för ibland kan man säga och skriva saker i all hast utan att tänka sig för!.. Måste bara säga att allt löste sig till slut så de var ju skönt.. Hade då skit kul med Helena och resten av gänget innan allt det jobbiga och tråkiga hände, vart då ingen utgång för mig utan gick hem när dom andra gick ut! Så får hoppas på en repris igen fast då utan det tråkiga som upp stog.. =)


Jag och Helena ^^

 

I dag skulle de bli fest men är för seg för det så blir nog inte nåt sånt, dock funderar jag på att duscha och byta sängkläder och krypa ner och kolla på lite film och se om nåt kanske dyker upp som man kan göra... :P


Av Sandra - 4 december 2010 03:22

Har hadft en jätte bra kväll med en massa skoj med Helena men kvällen sluta i ett HELVETE och jag mår skit!! :( Borde nog sova och hoppas på en bättre morgon dag!



FÖRLÅÅÅÅÅT !!!!! Men förstå mig .... är sjukt jobbigt och jag mår skit!!!

Ähh skulle nog intew skrifa detta men jag är sjukt lessen :(((((( ska nog sova nu och hoppas på en bättre dag...

Av Sandra - 3 december 2010 14:19

Härligt då var det Fredag IGEN och denna vecka gick lika fort som förra :) Säger då det snart är de jul sen nyår och så har vi ett nytt år snart igen!


Ta vara på varandra och njut av varje dag för man vet aldrig som kan hända och så länge man har sin kärlek till varandra så fixar man det mesta! Tro på er själv och stressa inte. :) Jag vet vad jag vill och jag har mina planer men jag har en en känsla att jag inte behöver oroa mig för jag kommer få det snart ändå, kanske inte så snart som jag hade hoppats på, men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge som de så vackert brukas sägas.


Vart en sen natt igen, fick mig lite besök av min söta Jessie så vi satt och surra ett tag sen när hon hade gått satt jag och prata med min älskling :) men nu är klockan alldelses för mig hur kan man få sova så här länge!! Ajjabaja får inte vända på dygnet igen.


Men jag ska väl ta och göra mig i ordning och sånt så man har gjort bort det för i kväll vankas fest hos en väldigt fin tjej vid namn Helena så de ska bli kul hur denna kväll kommer bli :) hej och håååå..


Mitt humör är på TOOOOOOOOPP i dag *lovely*


Av Sandra - 2 december 2010 23:18

Ojoj vilken rolig kväll detta blev då haha :P Tänkte jag skulle se lite film och göra inget just för att ingen varkade vara så sugen på att göra nåt, men ack så fel jag hade då nog fick jag vara social men i en telefon :D Måste ju bara säga att de är väldigt roligt att sitta och pratar i telefon i timmar med massa personer som man tycker mkt om!!


Så vart lite mera än 2 timmar med hjärtat i telefon sen vart det en dusch och sen ringde hjärtat igen för att höra om jag hade lust att festa i morgon hos Helena så de ska bli kul. Efter det vart det 1 timme i telefonen med min älskade pappa om inte mera och under det samtalet så ringde Jessie, så henne blev det oxå att prata med en stund efter det så kan väl säga att jag har väl samman lagt suttit 4 timmar i telefon med alla små gånger som jag har pratat under dagen. Kanske inte de givande inlägget men ville bara dela med mig :P

Ovido - Quiz & Flashcards