Alla inlägg under december 2010

Av Sandra - 11 december 2010 13:30

Sååå otroligt mysig går kväll man fick sig, hjärtat ringde mig och fråga om jag ville äta middag med honom och självklart ville jag det han är ju så duktig på att laga mat och sen var de ett tag sen han bjöd över mig.. hehe! Så satt och fixade mina naglar innan jag skulle gå vidare till han.. : ) 


Maten var super goood satt och pratade en hel del och bara hade det helt underbart mysigt=) Vid cirka halv fyra tiden på morgonen så följde min söta Daniel med mig hem så jag slapp gå själv *gulle han*.


I dag är det Lördag äntligen och i dag står det FEST på schemat och det kommer vara hos mig är inte ofta de är så de ska bli super kul... Så nu blir det att vänta på att Jessie ska komma hit och sen fixa mitt hår och lite sånt innan alla andra kommer ^^ Sen blir det utgång på Bodensia !!!

Av Sandra - 10 december 2010 19:51

Ojoj vad skönt de känns, har man städa hela lägenheten från topp till tå.. haha ne men nu är det rent och fint igen. Först så gick lilla syster igenom alla kläder som jag inte skulle ha kvar och hittade massa fynd.


Sen hjälpte hon mig att få massa kartonger och sånt i förrådet innan hon var tvungen att gå till synsam samt fick lite råd om hur jag kunde möblera : ) säger bara det vart grymt fint och mysigt, måste bara skaffa mig en gardin så jag kan skärma av sängen då blir de TOPPEN! : )


När syster hade gått så fick jag lite besök av Jessie en stund =) När hon hade lämnat mig så fortsatte jag städa upp här hemma, dammsugade, dammtorkade, grundlig städ av toan, samt fixat till i köket och rensat en massa :) Jippi fick mig lite jul fint nog för att jag inte har upp statt nå jul saker men nu är de städat och mysigt igen :P


Nu sitter man bara och väntar på att hjärtat ska hör av sig så men får veta vad som händer och sker i kväll! :P

Av Sandra - 10 december 2010 02:31

Me and my sis can't sleep very well ^^ Men kul har vi då iaf!

     

Av Sandra - 9 december 2010 11:25

Gårdagen var en bra dag, en mycket bra dag måste jag ta och säga. Dagen började med att man var dööd när klockan ringde men gick upp iaf och gjorde mig lite frukost, sedan gick jag vidare för ett ben pass på gymmet. Väl hemma så vart de duschen som hägra och sen kom hjärtat hit för en lite pratstund och lite mys vart det med ;) Så nu känns de super skönt i mitt huvud och hjärta! Vart en seeeeeen kväll innan man kom sig i sängen för att sova, varför ska man envis så att vara upp när man är så trött.. haha!


Hjärtat gick hem och jag somnade som en stock och har fått sova hela natten utan hemska drömmar! Kan inte mer än säga tack till mig själv... men ville inte gå upp när klockan ringde, fast man ätit frukost och vart vaken ett tag så vill inte ögonen alls hålla sig uppe :( Hur fan ska det gå när man ska träna.. Sen ska man träffa syster och min jessie för en fika, mysigt värre.. Får väl se vad mer man hittar på tror nog att de blir rätt lugnt ändå har en sån fruktansvärd träningsvärk i bena.. Me like:D

Av Sandra - 7 december 2010 20:17

En väldigt mysig dag vart det i dag :P Träffade tjejerna på stan i dag och vi tog några kaffe koppar på Hanssons och skvallrade en massa skit :) Sen gick man hem och bara tagit de lungt känner mig super seg och känner mig lite nere, nu är jag väldligt trött så de ända jag vill göra är att sova så jag hade tänkt ta och göra det för nu orkar jag inte hålla mig vaknen lägre är jju inte hela världen om jag nu vaknar 8 i morgon! :P

Av Sandra - 7 december 2010 10:25

Faaan nu har de börjats om igen alla dessa hemska drömarna, känner mig så instängd och det ända jag vill göra är att vakna upp men de går fan inte. Vad är det med mina drömmar varför måste dom finns har aldrig haft så mkt mardrömmar så många dagar i rad och innom så kort tid. Ähh får hoppas dom försvinner snart annars blir jag galen håller mig snart vaken hela tiden.. haha ne det skulle ju inte funka men det är bara så jobbigt.

Lånat från Googel.


Så i dag blir det att ta sig en kaffe på stan med mina underbara tjejer Jessie, Sofia och Frida så det blir en massa skvaller nu kul ska de bli har inte träffat Sofia nu sen i sommars så där finns de massor att prata om. : ) Sedan får man se vad som händer efter det...

Av Sandra - 6 december 2010 22:50

Vad hände? Vart tog allt vägen? Varför blev det så här? Har suttit och funderat mycket på gamla tider och kollat på en massa bilden från i våras men kan inte förstå att är så annorlunda. Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden.. Känns bara så jobbigt att inte få runtin på saker och ting, sover skit dåligt, får inte jobba ett skit, är hemma mest hela dagarna. Usch vad ska man göra ? Allt går ganska mycket upp och ner...


ähh ska nog ta och göra sängen och hoppas på en bättre natt i natt!

Av Sandra - 6 december 2010 21:14

Åhh vad härligt, fick mig ett ordentlig tränings pass i dag körde armar och sen tog jag och sprang på bandet :)  Innan det vart träning så var man på ams och prata lite med dom men inte får man nån hjälp av dom, men det visste jag ju redan så!


Men det var skönt att jag fick de bort gjort och att jag hade mötet från morgonen, dock hade jag sovit väldigt dåligt men de gick bra ändå. Efter allt detta så tog jag mig en sväng till Jessie och har vart hos henne hela dagen typ .. hehe .. Fick även mina ögonbryn plockade så nu är dom fina igen :D


Men snart blir de nog att sova om man nu kan för i morgon ska man träffa min söta Fia som jag inte träffat på ett tag..

Ovido - Quiz & Flashcards