Alla inlägg under april 2010

Av Sandra - 30 april 2010 15:26

Varför ska man vara så stressad hela tiden? ... Jag blir så irriterad på mig själv för det ! Jag måste lära mig att slappna av och ta allt som de kommer för de blir ju alltid bra i slutändan ... Men men de är bara att lära sig för annars blir man ju galen ... 

Nu ligger man i sängen och väntar på att dem andra ska komma så man kan dra på systemet och handla de man ska äta, sen blir de hem och fixa sig och äta innan man ska dra vidare till kvällens fest ^^ Så vi får väl se vars de här slutar .. Suck och stön be en bön :)


★ Puss

Av Sandra - 30 april 2010 15:14

Kände bara att jag ville stoppa in denna text på min blogg, har haft den som status på min Facebook och den säger så himla mycket. Det var en av några jobbigt dagar jag hade som jag har fått kämpa mig igenom och är så grymt tacksam för att jag har haft så underbara vänner som har stöttat mig när jag har mått som dåligast. Man får aldrig ge upp för det kommer alltid någonting bra i slutändan av allt! 

Många tårar som har runnit ner över mina kinder, Varför ska det vara så komplicerat och jobbigt? Vi alla behöver en famn att få gråta ut hos, nån som finns där och torkar dina tårar nån som får dig att skratta igen efter svåra tider, en som göra allt för bara DIG och lyssnar! Glöm inte bort dem som finns runt om kring dig ...



★ Puss

Av Sandra - 30 april 2010 11:57

Ja då var de äntligen valborg då ^^ Känner mig sjukt taggad för kvällen och kommer blir så sjukt roligt, eller hoppas på det iaf!! Tråkigt bara att inte alla är hemma och kan komma eller har andra saker som de måste göra.. :( Känns inte heller så kul att min Jessie inte vill hänga med men kan förstå henne oxå, men får väl hoppas på att hon ändrar sig ...  Annars är de väl bara att göra de bästa av de som är och med dem man ska vara med ;) 


Vart en sen kväll i går, hade ju lite besök av två söta vänner som var hit för att färga håret på mig :) Så dem stanna ju här in till sena natten men kul hade vi iaf ^^ Kom mig nog inte sängen fören kvart över 3 eller nåt sånt.. Så vart men väckt vid halv 11 så de vart ju inte så många timmar sömn men de ska nog gå bra iaf :) Kanske lägger man sig och vila en stund så man orkar med kvällen :D 


I går när jag skulle lägga mig så skulle jag ladda min mobil för jag hade lite ström tror ni inte jag hade glömt min laddare hos Daniel, sån tur att man hade datakabeln till telefon så då kunde man ladda den genom datorn. Så de var ju tur att de gick att lösa kan ju inte klara mig utan min telefon :) Så nu hoppas jag att min laddare ligger hemma hos Daniel annars vet jag inte vad ja ska göra... :/ 


Men men ska väl hoppas på allt folk börjar vakna snart och hör av sig så man kan ta sig till systemt! Sen blir de hem och göra sig klar för kvällen :) Men ni får ha de så bra valborg allesammans och ta de lugnt i kväll! 


Puss

Av Sandra - 29 april 2010 20:24

I dag var man i väg till Luleå med Ramona, Daniel och Joel samt Mogge .. Var riktigt trevligt, meningen var ju att vi skulle gå på stan i Boden men då vart det en sväng till Luleå i stället med grabbarna :) Hittade mig ett par byxor och en bollero och lite snygga ringar ^^ Byxorna jag köpte var ju dock likadana som jag har fast en annan färg, dom är så grymt sköna och snygga sen var dem inte dyra heller så :)


Sen hamnade vi på Allstar för att spela lite biljard innan man skulle dra hem till Boden igen, riktigt kul faktiskt sen var de ju första gången man var där :) Mycket fint ställe måste ja säga!! ^^ Måste ju bara att mig dit nån gång... Efter Luleå så var man förbi Mamma och hämta ett bord som jag skulle ha till balkongen så nu var de fixat oxå :) Så nu sitter man här och försöker fördriva lite tid till Ramona och Joel kommer hit för att färga mitt hår... :P


Dagen har vart bra, men jag känner mig inte alls på nåt toppen humör och de känns jävligt jobbigt! Men jag har mina aningar om varför .. Känner mig också irriterad och ledsen ... Jobbig känslor ... Ähh de går nog till sig snart behöver bara få lite sömn och lite kärlek så blir de nog bra ! Hoppas iaf på att morgon dagen blir riktigt bra ... 


Puss

Av Sandra - 29 april 2010 01:16

Ja sakta men säkert börjar vi närma oss Maj, äntligen så är de snart sommar !! Har man inte så mycket snö kvar som ska bort nån snö fläck här och där, skönt att man har fått njuta av några dagar med sol när den väl ha tittat fram. Så man har ju fått sig lite färg:) 


Oj vad tiden har gått fort och det känns så fruktansvärt bra allting, måste bara säga att jag har verkligen hittat en helt otroligt söt vän vid namn Ramona. Hon är en hel go tjej och skit kul att umgås med henne också :) I morgon så ska hon hjälpa mig med att fixa till mitt hår, så de blir en lite mer jämnare färg i hela håret så man ska slippa den där jätte ljus ut växten som man har nu... Haha ... Hon är sjukt duktigt, så får se om hon kanske ska få klippa lite i mitt hår om hon har tid och kan det vill säga ^^ Så man blir lite extra sommar fin om man får säga så... 


Ska också ta oss en sväng på stan och kolla runt lite för att se om man kanske hittar sig nå snygga leggjeans eller strumpbyxor som man kan ha på sig till helgen! Så får man ju se om nu Jessie hänger på för hon skulle tydligen på en fest i kväll så hon kanske inte kommer orka, så får hoppas på det bästa... :D 


Sen om man får låna bilen av Dennis så ska jag nog förbi mamma en sväng för jag skulle få mig ett bord till balkongen av henne, så nu slipper man köpa sig ett bord. Behöver bara fixa nå stolar och nå fina lyktor som man kan hänga där ute så blir de super mysigt för härligt sommar kvällar på balkongen.. 


Men men, längtar iaf sjukt mycket till valborg kommer bli så sjukt roligt... Kommer bli en hel del mysigt folk ^^ Men nu ska man försöka stänga ner här och sova så man orkar upp i morgon :)


Puss

Av Sandra - 28 april 2010 18:23

Usch Usch hatar dessa känslor.. Nu hade jag inte tänkt klaga eller så men kände bara att jag behövde få skriva av mig lite.. Är så sjukt glad och tacksam för det som är och har blivit, hade inte kunnat bli bättre. Men samtidigt så känner jag mig väldigt sårad för många anledningar men kan som inte sätta fingret på vad de är och de gör mig galen! Är så glad att jag har min Daniel som jag kan prata med och få ordning på min tankar.. 


Men man ska väl säga Grattis till Dennis och Matilda som nu har blivit tillsammans! Hoppas att det går bra för er. 


Så nu har vi båda gått vidare så att säga jag och min Daniel och Dennis har sin Matilda, visst känns de lite konstigt men jag är glad att det har slutat så bra som de har gjort. Dennis kommer alltid ha en stor betydelse för mig och jag hoppas att vi kommer fortsätta vara otroligt bra vänner! Kan väl bara säga så här: Tack Dennis för alla dem fina åren vi har fått ha tillsammans, men nu börjar vi en ny resa med nya äventyr och jag önskar dig all lycka på vägen! 


Nu vart de många känslor på en och samma gång :) Men nu har jag fått skriva av mig iaf!


Puss

Av Sandra - 27 april 2010 19:45

Vilken jävla otur man ska ha då, Har haft lite känningar sen i Söndags att man var på väg att bli lite förkyld men trodde jag skulle klara mig. Men inte det vaknade i dag med en tjocknäsa och att man vara lite tjock i halsen.. Usch inte vill jag ju bli sjuk nu ju när de snart är valborg och allt :( Men men nu får man föra de bästa av det som är, blir att använda nässpray som bara den och dricka en massa te så man blir frisk fort!! Men man ska ju inte klaga var ju som ett tag sen man var sjuk sist... 


I söndags så for man till Daniel för att mysa lite med han, för han hade ju vart borta på lan hela helgen så kunde ju inte hålla mig i från han när han hade kommit sig hem... ^^ Så här har man nu vart sen i söndags och vart jätte skönt att bara tagit de lugnt och myst :P I går så gick min nagel sönder så de var inte så kul och så hade man inte tid fören nästa vecka för att fixa dom igen, så när man vaknade i morse så ringde jag dit och hörde om de fanns nån tid nu i veckan så jag kunde få fixa till dom men de fanns inte så fick tid på Måndag nästa vecka men om de skulle dyka upp nån tid så skulle dom ringa upp mig :)


Och tror du inte man hade sån tur bara typ 10 in efter att jag hade lagt på så ringer dom upp igen och säger att dom har tid i dag 13.45 så självklart så tog man ju den. Så då var man tvungen att stressa lite och ringa Dennis och höra om man fick låna bilen av han och sån tur som jag hade så hade han inte tagit med sig nycklarna:) Så då var de bara att fara och hämta den och hämta upp Jessie för att sen dra till Luleå, vart ju rätt stressig men de gick ju bra skönt att få sina naglar fixade nu till valborg och allt vart jätte nöjd med dem ^^


Sen när man hade fått dem fixade så tog vi oss en runda på stan och kollade runt lite om man kunde hitta sig nåt fint som man kunde ha på sig på valborg och med ännu mera tur så hittade jag mig två tröjor var av en var på rea ^^ Sen så bestämde vi oss för att dra på McDonals och käka och gott var det :) Sen drog man vidare till Boden igen. Kul man hade på vägen hem i bilen satt och dunka lite gamla musik och vi kände oss som fjorton igen.. haha! 


Måste ju bara berätta en hel sjuk grej som hände i dag, i morse när jag skulle ta på mig mina byxor så gick ju dragkedja sönder inte så kul men tur så hade man en lång tröja så man inte såg det.. haha.. Men när jag skulle hämta Jessie i dag så de första hos säger är att hennes dragkedja på byxorna gick sönder när hon skulle dra upp den i dag, trodde de var en skämt.. Hur stor är chansen att de blir så och vi båda får byxor som dragkedjan går sönder på samma dag?!? tyckte de vara rätt komiskt.. :D 


Men men nu ska jag inte sitta här och skriva nå mera :) 

Puss

Av Sandra - 25 april 2010 15:45

Jah då ska man ta sig och skriva nåt här då hade jag tänkt ^^ I går så var de en riktigt trevlig och rolig kväll :) Saknade dock min sötis väldigt mkt... Kvällen började med att jag gick förbi Jessie en sväng och surra lite med henne och så bjöd hon på lite mat... muuuuuums så gott de var :) riktigt trevligt att sitta och surra lite med henne! Sen så drog vi i väg, jag for hem till Joel och Jessie vidare till familjen ... Så satt man hos Joel och tog sig några vinglas och surrade på om allt och ingenting men skönt var det att få prata av sig lite iaf!! ^^


Vart ju ingen bracka fest men kul som fan var det, men behöver ju inte vara många för att ha kul iaf. Det kan man ju konstatera iaf inte med det sällskapet vi är ;) Vi spelade lite kort spel och så gav man Ramona lite massage på sin arm för hon hade lite ont, men lite bättre vart de då sen iaf... :) Sen så satt vi och pratade en hel del om väldigt intressanta saker :D Sen så "tatuerade" vi varandra oxå.. haha.. Sen så drog vi och köpte oss en familjepizza som var sååååå god... Man var väl inte hemma fören 8 i morse och skönt var de att få lägga sig i sängen och få sova nog för att de inte vart så många timmar sömn, Men la då mig i solen en stund iaf.


Dagen har då sett ut så att jag och Ramona mötes upp på coop för att handla lite hårfärg och lite käka, sen så satt vi och surra på om allt möjligt trevligt och så färgade hon mitt hår och vart super nöjd men ska nog färga de lite till så man får exakt den färgen man vill ^^ Men de blir ett senare bekymmer, kanske tar man och gör de på salong vi får se... ;) Men  nu sitter jag här och är utråkad och väntar på att min söt ska höra av sig!! Men nu ska ja då springa vidare, vart ju som ett ganska långt inlägg nu.. haha! 


Robin, Ramona och Cissi :)

   Jessie´s verk på mig ^^  

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards