Alla inlägg under april 2010

Av Sandra - 24 april 2010 12:37

Haha ja så är det, han är riktigt duktig... Här om dagen så plockade han mina ögonbryn ^^ det är inte heller första gången har gör de heller! :) Skönt att man slipper göra det själv för man är ju så blind för att se alla dessa hår.. haha! Tack söt :) I går vart men oxå fixad av Ramona och fin vart men, hon är ju så duktigt på de där ^^ 

  Ramona som har fixat ^^


   Hjärtat fixar mina ögonbryn ;)


Men nu ligger man i sängen och funderar på vad man ska göra för nåt... Man kanske ska ta och hoppa in i duschen iaf och sen ringa och höra vad min söta tjej göra och titta förbi där en sväng... :) I kväll blir de väl att dra till Joel igen, har ju som sagt lova Ramona att komma dit :D Men blir att vara nykter, för ids inte gå på bolaget och handla så ska bara gå dit och vara social med dem !


Puss

Av Sandra - 24 april 2010 03:02

haha, nu sitter men här och har nyss kommit sig hem efter en väldigt mysig och trevlig kväll med gänget, dock saknades många men hade sjuk kul iaf!! ^^ Nu är de många planer på gång så får väl se vad som händer och sker... men vad de än blir så kommer de bli sjukt roligt :) Som sagt så hamnade jag hos Joel och skulle bara kolla läget men då vart de några vin glas och en massa surr med Ramona, en sån otroligt söt tjej måste jag säga!! Sen vart de krogen på det dock inte så kul men de funka... Sen så pratade jag en del med Anna oxå en gammal, gammal klass/barndoms kompis så de var kul, vi har båda vart osäkra om nån av oss kände igen varandra... haha roligt hur livet kan vara !! Men men kan väl säga så att det vart en lyckad kväll iaf ;)


Saknar dock mitt hjärta som sitter i Buddbyn och lanar !! Älskar diiiiig ^^ 

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova hade jag tänkt... God Natt 


Puss

Av Sandra - 22 april 2010 12:39

Vad ska man göra i dag? Känner mig grymt seg *suck* Kanske borde ta mig till bemaningen och prata lite med dem och se om dem har nå jobb att erbjuda mig och sen hämta lite papper så man kan skicka in sin jobb ansökan nån gång ^^ Funderar oxå på att fara och fusk sola lite... Blir väl lite träning i dag oxå skulle jag tror! Har absolut igen fantasi i dag, borde väl oxå ta och pumpa mina däck på cykeln så man tar sig nån stans.. Haha!


Snart är det helg igen och har inte nån aning om vad man ska hitta på, Hjärtat han ska och lan hela helgen ^^ Så får väl se vad man ska hitta på... Får ju pengar i morgon så de känns ju skönt, slipper man vara så fattig... ^^ Nej, man ska väl ta sig in i duschen till och börja med så får man se vad som dyker upp! =)


Puss

Av Sandra - 21 april 2010 23:50

Tio första:

Första bästa kompis: Erika

Första bil: Inge ägt någon :(
Första kärlek: När ska man räkna första kärleken?
Första husdjur: Katt
Första semester: Bli resa ner till Skåne
Första jobb: Fönster putsare
Första köpta skiva: Hmm, svår
Första riktiga kärlek: Har inte den frågan redan varit?
Första piercing: Var väl i öronen, sen navlen
Första konsert: Öhh ?


Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Vin

Sista bilfärd: Boden - Fjällen
Sista filmen du såg: She´s out of my league
Sista ringda telefonsamtal: Mamma
Sista bubbelbadet: Länge sen :/
Sista spelade cd: Oj det var ett tag sen man lyssna på sånt ... 
Sista kyss: Nyss ^^
Sista gången du grät: I sängen ... haha
Sista måltiden: Middagen idag, Palt



Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Tror ej det!

Blivit arresterad? Nja
Blivit kär vid första ögonkastet? Hell yeah :D
Varit på tv? Inte vad jag vet...
Fått ditt hjärta krossat? Absolut :(
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej!!
Haft ett one night stand? Det skulle ni allt bra vilja veta ;)
Busringt till nån? Men självklart :)


Sju saker du har på dig:

1. Svart BH
2. Svarta trosor
3. Svarta Sockar
4. Svarta byxor
5. Lila Linne 
6. Svart tröja
7. Diadem 


Sex saker du gjort idag:
1. Haft sex ;P
2. Sett film
3. Lagat palt
4. Ätit
5. Åkt buss
6. Tränat
Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Mina vänner
2. Min Daniel
3. Min mobil
4. Min balkong
5. Min familj
Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Jessica
2. Sofia 
3.
 Daniel
4. Joel

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Inget av det!


Två saker att göra innan du dör.
1.
 Skaffa barn !!! :D
2. Förlova mig


En sak du ångrar:
1.
 Finns det nåt att ångra ?! :P

Av Sandra - 20 april 2010 12:57

Fan så skönt det är att ha balkong, nu har man bott på balkongen i 3 dagar när det har vart sol... ^^ Fattas bara att få fixa till den lite och skaffa sig lite utemöbler så är det toppen! Kommer bli många dag/kvällar som man spenderar på denna balkongen :) GREAT !!


I går så hade man lite besök av Jessie och Putte så vi satt oss på balkongen och surra och njöt av solen :) Sen så drog vi vidare för att handla lite mat för Putte skulle laga mat och den vart sjuuuuukt god, en duktig karl är han!! :) Sen efter maten så drog karlarna i väg på bio och jag och Jessie tog oss en promenad och de var grymt skönt, var ju dsom ett tag sen sist, sen hade vi tänkt oss gå på relaxen men de sket sig för då var dem ur funktion... bläää... Så då gick vi hem till jessie och vänta på att grabbarna skulle bli klar... Kvällen bestog av lite träning av armar, skönt pass :) Sen vart det hem och bara myyyysa.


I dag blir det lite mera träning och då är de ben som gäller !! Niiiiice älskar att träna ben ;) Så får man se vad mer som händer för spännande i dag, just nu sitter jag på balkongen och bränner lite fläsk och väntar på att Hjärtat ska vaakna! :)

Ne man ska väl ta och ringa Jessie och hör av dem har för sig för kul... 


Puss

Av Sandra - 19 april 2010 11:55

Nu har solen tittat fram igen och de är sååå skönt, vaknade i dag vi halv 10 och då tog man sig upp och kolla runt lite på nätet och sen försöka få till sitt CV men går inte bra men det går iaf framåt så de är ju skönt.. haha.. Sen så har man suttit på balkongen och sola i si så där 2 timmar :) Men sitter än i solen med datorn.. ^^ 


Helgen har vart helt otroligt rolig.. massa flum och mys har det vart :) En helg man sent kommer glömma iaf... vaknade i iaf i går med ett bra humör och inte de minsta bakis.. haha skönt var väl det ^^ Men nu är det måndag igen och nu ska man återgå till livet igen eller ska man ? ;) Blir nog iaf en resa till fjällen i veckan om de nu går som planerat ! Sen måste man boka tid för prov så man kan avsluta sin kurs och börja praktiken.. !! Men men en sak i tagen, nu ska ja försöka göra någon nytta iaf.. 


Puss

Av Sandra - 17 april 2010 18:33

  

Fan vilken bra kväll man hade i går, riktigt mysig och trevligt. Hade som sagt pyjamas party med gänget och sen vart det utgång på det, haha kan ju säga att de vara en hit och väldigt roligt att gå runt i pyjamas på krogen ! ^^

Man startade också en dans cirkel så resten på dansgolvet hackade på det med!! :) Men kan ju säga så här att de var ju inte skönt att dansa med morgonrock, det vart sjukt varmt... haha!! Men vad fan kul var det och jag hoppas vi kommer göra om det igen :) Men men nu ska jag dra vidare ner mot Joel och gänget för ännu en kväll med massa kul, blir ju som sagt Maylizz sista kväll nu innan hon drar ner till Stockholm :( Men får väl se hur länge hon blir där och om hon får nåt jobb!! Håller tummarna för dig gummsi men kommer verkligen tråkigt att du lämnar oss :( Kommer SAKNA DIG !!! 

Av Sandra - 15 april 2010 17:26

Shit vilken träningsvärk jag har i mina ben ojoj kan ju fan knappt gå, men skönt som fan då vet man ju att man lever... Haha.. ! ^^ 


I dag vart det lite fika med mina tjejer, alla komma i omgångar !! Först vart de lite fika med min söta Sofia och sedan kom Jessie och när Sofia hade gått så kom Jillsan och så då Maylizz ;) Så det var riktigt trevligt, fick man surra av sig lite!! :) Så nu har man kommit sig hem igen för att få i sig lite mat så man orkar med kvällen som består av lite träning och sedan lite mys med härliga gänget... ^^ Men nu ska ja hoppa in i en dusch hade jag tänkt, lite onödigt jag vet men behövligt.. haha ! 


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards