Alla inlägg under april 2010

Av Sandra - 2 april 2010 19:12

Jag vet inte vad jag ska ta och skriva här...  Men någon rad hade jag väl tänkt få ner på "pappret" :) Det har hänt en del saker denna vecka, i Onsdags så fick man ett samtal med ett mycket tråkigt besked... En kompis mamma hade vart med om en olycka och omkommit, en sån härlig person sånt här ska inte få hända! :( Sänker många tankar till er (familjen). Vila i frid ...


Fick ett ryck här om dagen och började städa hela lägenheten grundligt och möblerade om lite, samt att man rensa bort lite papper så nu är det fin hemma igen :) Var ju verkligen behövligt att få städa upp lite hemma!! Sen när man hade fått i ordning lite hemma så vart det att dra ner och stor handla lite så nu har man mat så man klarar sig ett tag framöver :)


Kvällen bestog av att Jag och Danny gick till Maylizzz och myste på där, bakade oss lite cupecakes och drack chie latte eller hur de nu stavas gott var det då iaf :) Sen såhar jag också bjudit på lite paj åt Maylizz och Danny som var lika omtyckt som alltid..


I går vart det iaf en massa mys och trevligheter, först var man på skolan och gjorde lite prov som gick hyfsat bra och sen vart det en lite fika med mina tjejer och Johan, mycket trevligt var det.. Sen vart de en sväng på bolaget sen hem för att laga lite mat och ta sig några glas vin med min gummsi Jessie :) Sedan kom Jillsan också så då drog vi till Bodensia en sväng och kolla läget! När vi hade Suttit klar där så drog vi vidare hem till mig för att hämta alkoholen för att gå till Jessie innan dem skulle dra ut på krogen! En trevligt kväll med mina tjejer :)


Jag tog mig en lite promenad till min söt för att sova där, när man vaknade i dag så hör och häpna så var man bakis ... Det händer typ aldrig men efter två panodil så gick de till sig så nu är man pigg och glad kexchocklad :) Så nu sitter man här och ska snart dra in till stan .. Hmm vad ska man då hitta på ??  Jaja får väl se vad kvällen har att erbjuda hoppas på nåt kul iaf!


Nu vart detta inlägg rätt rörigt men men nu ska man kila vidare :) Glad påsk på er allesammasn!

Ovido - Quiz & Flashcards