Alla inlägg under mars 2010

Av Sandra - 30 mars 2010 12:05

Har haft en helt otroligt underbar helg :) Fredags så var man till Piteå för att kolla lite bio med Danny, Johan och Jessie, vi såg Alice i underladet på 3D riktigt roligt faktiskt. Men vad hände sen då? Efter det så drog vi tillbaka till Boden och käkade lite mat och gjorde lite bus och inte nog med att man hade ätit på max så drog man till Maylizz och käkade våfflor och mackor mitt i natten och man fick sig ett och annat gott skratt, var rätt övertrötta Haha... ;)


Lördagen då var de full rulle hela dagen lång, klev upp tidigt för att dra till systemet sen tog man sig en fika med gummsi och gick förbi Lindex en sväng, säger då det är verkligen farligt att gå in där när man inte har tid... :) dom hade fått in så mkt snyggt! Fynda mig ett armband.. Sen var de bara att springa hem och göra sig klar för kvällen! Drog ut på tiden lite, men de gick ju bra ändå :) For till Maylizz där det vart fest och lasange såååå goott :) 


Kvällen var verkligen lyckade hade så sjukt roligt :) Träffade en hel del folk som man pratade med... Men måste ju säga att man fick i sig en hel del alkohol men kul hade man heeela kvällen... Vart dock inge Luleå så de var ju lite tråkigt, hade nog vart super kul.. Så det vart Lotus istället men de var oxå trevligt mkt folk var det ute iaf. Så blir nog att ta Luleå en annan gång! :)


Söndagen så hände de inte många knop, låg i sängen HELA dagen fram till åtta på kvällen och bara hade de mysigt men jag mådde prima iaf! ;) Gjorde oss lite middag och drog vidare till Danny sedan... Så helgen var riktigt mysig och rolig !! :) Tack allesammans ...


Men jag måste ju säga att jag är väldigt arg på mig själv för att man inte har tagit sig till skolan!!! Grrrh Jag känner bara att jag vill bara lägga mig ner och dö för att det känns så sjukt tungt! Känner mig inte ett dugg motiverad till det nå mer! Men jag måste ge järnet, är ju inte mkt kvar nu sen är man ju klar då slipper man ju skolan! :)


Sen har man många tankar som snurrar i huvudet, funderar på att dra här i från och börja jobba hade vart så sjukt roligt, få se något nytt !! Men vi får väl se vad som händer... hade velat dra ner till Göteborg och se om dem har något kul att erbjuda mig :) Vill då dra någon stans iaf, men hur ska man kunna lämna alla underbara vänner som man har nu ? :S Hmm det tåls tänka på ett tag, men tror de hade vart bra om man kommer sig här i från ett tag för det finns ju fan inte nå jobb här upp :/ Men men... tiden för utvisa vad som händer!


Nu vart det ett väldigt långt inlägg, och skrev man något intressant? Öhh nej :) Måste oxå försöka vända tillbaka på min dygn sover alldeles för lite.. Bläää Men men nu ska jag springa vidare så får man se vad dagen har att erbjuda mig i dag! nåt kul får man hoppas... 


     Liten del av middags gänget hos Maylizz :)

Min nya tatuering, Super nöjd! ;)

Hej Då ;)

Av Sandra - 26 mars 2010 04:06

Usch nu måste man bättra sig, har blivit väldigt dålig på att skriva här... Bläää... Jag som var så duktig på att hålla mig uppdaterad här ett tag, men nu har man börja halka efter lite. Men så är de väl när man aldrig är hemma och man har saker att göra hela tiden.. haha! 


Sen som min vänner säger, jag "bloggar" på min fb-status men vad fan :) gillar att skriva långa statusar så jag uppdaterar ju mig nån stans iaf så de är ju bra eller?! 


Jaha, vad har man haft för sig hela veckan då?  Hmm.. tänker, tänker och åter tänker :) Har vart en rätt lugn vecka har faktiskt inte gjort så mkt har vart hos D både måndag och tisdag och bara myst och inte gjort nåt och de har vart grymt skönt :) Sedan på tisdag kväll så följde mad med Maylizzz när hon skulle tatuera sig och den vart grymt snygg, så pratade jag lite om hur jag vill ha min tatuering och sen lite små prat om hur man kunde bygga ut den jag nyss har gjort så vi får väl se hur de blir den blir nog bra till slut :) Sedan fick man sig lite sent kvälls besök av en vän som behövde en lite prat stund mkt trevligt. 


Onsdagen hände det inte så mkt var på en promenad i den härliga solen och en snabb fika på O och sen hem för att laga lite tacos, men när man hade fått i sig lite mat så drog vi upp till pagla och grilla och åkte pulka ;) Mycket trevligt måste jag säga... Så de måste man göra om igen fast kanske när de är lite ljusare ute.. haha.. 


Så har vi då tordagen som nyss har passerat, så gjorde man sig lite våfflor med D och super god vart dem... mums... Sen var de bara att hoppa in i duschen för att dra sig vidare in mot staden för att ha lite Alone time med min socker söta gummsi Jessie, skönt var det för de var verkligen LÄNGE sen det bara var jag och hon så de vart en hel del prata om allt möjligt! Vart en liten fika med dem andra tjejerna innan och en sväng på HM oxå där man hittade sig nåt plagg som man ska ha till helgen :) 


Kvällen har då bestått av en "tjej kväll" med Joel, mkt trevligt och skönt att få prata lite med han... Vi var och köpte oss lite snask och hårfärg sen vidare hem till han för att färga håret och se lite film, vart super nöjd med håret så tack så mkt Joel du kan din sak :) Filmen jag såg var rätt okej oxå! Så efter allt detta så tog vi oss en promenad till Statoil och köpte oss en korv och efter det så följde han mig hem :) Så nu ligger man då här lika sent om vanligt när man egentligen bord sova... Verkligen natt suddar, fy på mig nu får de blir skärpning här! ;) Men man ska väl ta och sova nu så man orkar upp och göra allt man har planerat i morgon, för i morgon/dag är det Fredag och då blir det att tatuera sig sen vidare till Pite tror jag och sen umgås med bröderna så får man se vad mera dagen har att erbjuda, men nåt lär ju ändå hända!


God natt !!  

Av Sandra - 21 mars 2010 23:00

Halloooooooo =) 

Tänkte att de är nog dax att uppdatera lite nu för har ju inte blivit så mkt av det dom senaste dagarna... Men som sagt man har ju haft en hel del att göra så man har som inte haft någon tid att sitta här och skriva.. haha ... Så vad har hänt ? Joo har haft en helt underbart bra helg, vart ju fest på fredagen och där fick man träffa en massa nya människor och de var grymt kul spelade lite öl spel surrade på med allt folk så gått de gick =) De kom och gick personer hela tiden så det vart ju aldrig en lugn stund och de var ju tur det !! 


Vart iaf ingen utgång iaf och skönt var ju det, är så himla less på att gå ut här i Boden så de var bara en bra hemma fest i stället. En väldigt lyckad sådan måste jag säga, och sjukt kul verkade då grabbarna ha som var på festen.. Hahaha, mer tänker jag inte säga... *LOL* Blev iaf inte sängen fören tidigt på morgonen, eller rättare sagt så vart det att sova på soffan för sängen var upptagen var ju rätt fullt hus så de låg ju folk lite överrallt.. haha ! 


Ett bra slut på denna Fredag vart det iaf så nu hoppas man på en repris fast då ska man ha med alla personer! För det fattades ju några personer som inte vara hemma eller kunde komma... Lördagen då, ja då vart de lite film tittade när man hade vaknat, såg Yes man en riktigt bra film måste ja säga sen så vart det att man drog och hämta bilen så man kunde dra upp till min sockerfia =) Så där spenderade man hela lördag kvällen, väldigt mysigt!! Så när man vaknade så blev de lite lunch som fia hade gjort och gott var det. Sen så började hon jobba så då drog vi vidare ner till stan för att fara förbi mamma en sväng med lite saker :) Sen så var man och hämta upp min kära Christer som man skulle köra hem till Luleå =) Sen har de inte hänt så mkt mer faktisk, nu sitter man då hos min sockerärta och myser. 


Så allt jag kan säga är TACK för en sjuk kul helg och hoppas vi ses snart igen! Nu ska jag springa vidare och göra lite nytta! see ya later alligeiter ;)

  

Mysiga Gänget ;)

Av Sandra - 16 mars 2010 09:08

I dag var de då en ny dag med nya möjligheter .. Så vad ska man hitta på av denna dag då? Vaknade med solen i ögonen, riktigt härligt måste jag säga så får man hoppas på att de är varmt ute så inte solen bedrar en.. Haha.. Men man ska väl gå och göra sig klar för dagen, för man ska ju till skolan nu hade jag tänkt och sitta där i nån timme och få något gjort. Efter skolan blir det att dra hem och börjar tvätta (äntligen) har ju som inte vart så duktig på att hålla mig till mina tvätt tider, men tur man inte behöver gå naken iaf så nu ska man få lite rena kläder ! Sen får man se vad dagen mer har att erbjuda, kanske blir de en liten fika också denna dag =) 


Men nu måste jag kila, ha en bra dag allesammans ! ;)

Av Sandra - 15 mars 2010 22:49

Då var man hemma igen efter att man har vart och tränat lite med grabbarna grus =) Kan ju säga att man kommer då ha sjukt mycket träningsvärk i morgon, men skönt kommer de vara för då vet man att man har gjort nåt iaf, tränade bröst och mage i dag! Blir väl att träna i morgon också tror jag, om de inte dyker upp något annat. Men kan ju lugnt säga att jag är så glad att jag skaffat mig ett träning kort =) Nog för att jag inte har vart och tränat så mycket på på step in men då har man iaf ett så nån gång i mellan åt blir de ju iaf lite träning! ;P 


Ne, nu ska man väl ta och hoppa in i duschen och göra sig klar för sängen så man orkar upp i morgon :) För i morgon blir de lite skolan och sen tvätta och säkert en massa annat trevligt som händer som alltid ! 


The Brothers ;)

Av Sandra - 15 mars 2010 17:26

Livet står rätt still just nu, fast ändå så bara springer tiden bara i väg och man hinner inte med allt man vill göra. Hur och vad ska man göra för att hinna med allt? Hur ska man våga ta klivet ut? Vad är det man är så rädd för? Ska man inte bara våga chans och se vars man hamnar, men vet ju aldrig hur de kommer bli om man inte vågar ta chansen... För om man inte tar steget så kan man ju förlora något bra och de vill man väl inte eller? Nej Absolut inte !!! Så ska jag satsa? ska jag ge järnet och se vars allt leder ... Jag måste ! Jag vill inte så där en vacker dag och ångra mig för att jag inte vågade ta chansen, jag vet ju vad jag har och de vill jag inte förlora!


Jag har inte mått så här bra på väldigt väldigt länge och de känns så skönt att ha en sån här bra känsla i kroppen! Känner mig inte rädd längre jag vet jag klara allt bara jag vill. Man brukar ju säga att man vet inte vad man har fören man har förlorat det, visst de är fan sant men jag vet också vad jag har nu så jag behöver inte förlora nåt för att inse det men jag måste agera NU för annars kanske jag mister det helt, Jag kan inte stå och trampa på samma ställe längre. Man måste röra på sig för att komma framåt man måste gör nåt åt situationen om man vill ha nåt gjort här i livet. Jag har stått och trampat allt för länge på samma ställe och vad har det gett mig ? Det har inte inte gett mig något. 


Är så glad över alla dem fina vännerna man har fått sig på vägen och man har fått träffa många intressanta personer och haft många roliga och heta diskussioner med, vänner är såna som verkligen står vid en sida i vått och torrt i vad som än händer och är så glad att jag har såna vänner ! Är så tacksam för det stödet jag har fått under de senaste året för utan er så hade jag nog fortfarande vart ute och simmat på de torra. Man ska verkligen ta vara på den som finns nu och på det man vill ha ut av sitt liv. Man måste våga ta risker och inte tänka så mycket. 


Give all that you have and don´t give up, You can make it if you whant to !! Älskar verkligen livet just nu allt känns så fruktansvärt bra just nu, Önska bara att jag hade hela min underbara familj samlad =) Var verkligen länge sen man träffade min sötaste lilla pappa, så blir nog snart att boka en lite resa och dra ner dit en sväng och bara umgås och mysa lite ! :P Måste bara spara i hop lite pengar ... Usch all dessa pengar ... 


Men vad ska man säga, helgen var hel mysig har mest tagit de lugnt och myst på som bara den och njutit av den sköna värmen som man har haft =) Skönt att äntligen solen börjar titta fram, så nu börjar man känna att sommaren sakta smyger försiktigt in !! Längtar sjukt mycket till varma sommar kvällar med en massa mys och roliga påhitt =) 


Ojoj, nu vart det ett väldigt långt inlägg men vad fan de är ju inte vara dag man skriver så här mycket ! Så jag hoppas ni överlevde att läsa detta om ni nu tog er till slutet.. Haha .. Kanske inte var det intressantaste inlägget men nu har man fått skriva av sig lite, om lite funderingar och lite sånt. 


Men nu ska man kila vidare och fixa sig i ordning för lite träning med The boys.


Take it easy :) 

Av Sandra - 12 mars 2010 19:48

Faaaaan så härligt väder vi fick oss i dag, i går så var man till Johan och såg lite film och käkade lite paj ;) Var inte hemma fören 03.00 tror jag klockan vart, var inte ens trött men somnade till slut iaf. Vaknade redan 08.10 av att solen lyste in mellan gardinen men somnade om tills klockan ringde, pigg och utvilad så då var de bara att göra sig klar för att dra till Oskar för att tatuera sig :) Vart sååååå nöjd med tatueringen kunde fan inte blivit bättre, så nu har man bokat in en ny tid för nästa tatuering som man ska göra =) Det är fan en drog när man väl har börjat gör en..Haha.. Mayas tatuering vart super bra den med !! Tog hela 2 Timmar att göra min tatuering men de kändes inte som det. :P


När vi vara klara så drog vi hem till Maya så hon kunde laga sig lite mat till familjen, för att sedan dra vidare till Opalen för en lite mysig fika, dit Jessie oxå tittade förbi så de var trevligt!! Men nu ligger man bara hemma och chillar och väntar på lite mys besök! Blir en lugn fredag kväll, så får man se vad lördagen har att bjuda på ! 


      

Resultatet av min Tatto ;)

Mayas Tatto :)

Tack Oskar, fick två nöjda tjejer! *MVG*

Av Sandra - 11 mars 2010 03:17

Ja så sitter man hos min söta favo och klockan den är mkt, går kvällen så att säga så var man och träna och efter det fick man sig lite trevligt besök av Jillsan. Så vi satt och kollade runt lite på nätet och gjorde oss lite paj och kolla tv, sen så vart det en lite promenad oxå och de var skönt fast klockan vart lite väl mkt :) 


Så nu blir det lite mys och sova sängen för att sen se vad Torsdagen har att erbjuda för nåt trevligt!

Jo en till sak som hände var att hela min lägenhet slocknade och hade ingen ström, så fick ringa mig ett samtal för att få lite hjälp att få tilbaka strömen och är så tacksam för att man har en sån söt vän som kunde ta sig tiden att komma. Kul att få prata lite oxå, så får väl se om det blir att hitta på nåt tillsammasn nån dag i helgen! Kan ju alltid hoppats för de var ju som ett tag sen nu :( Men tack för hjälpen iaf gubben!


Nu är de sängen som kallar, God Natt/ God Morgon!

Ovido - Quiz & Flashcards