Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Står still

Av Sandra - 15 mars 2010 17:26

Livet står rätt still just nu, fast ändå så bara springer tiden bara i väg och man hinner inte med allt man vill göra. Hur och vad ska man göra för att hinna med allt? Hur ska man våga ta klivet ut? Vad är det man är så rädd för? Ska man inte bara våga chans och se vars man hamnar, men vet ju aldrig hur de kommer bli om man inte vågar ta chansen... För om man inte tar steget så kan man ju förlora något bra och de vill man väl inte eller? Nej Absolut inte !!! Så ska jag satsa? ska jag ge järnet och se vars allt leder ... Jag måste ! Jag vill inte så där en vacker dag och ångra mig för att jag inte vågade ta chansen, jag vet ju vad jag har och de vill jag inte förlora!


Jag har inte mått så här bra på väldigt väldigt länge och de känns så skönt att ha en sån här bra känsla i kroppen! Känner mig inte rädd längre jag vet jag klara allt bara jag vill. Man brukar ju säga att man vet inte vad man har fören man har förlorat det, visst de är fan sant men jag vet också vad jag har nu så jag behöver inte förlora nåt för att inse det men jag måste agera NU för annars kanske jag mister det helt, Jag kan inte stå och trampa på samma ställe längre. Man måste röra på sig för att komma framåt man måste gör nåt åt situationen om man vill ha nåt gjort här i livet. Jag har stått och trampat allt för länge på samma ställe och vad har det gett mig ? Det har inte inte gett mig något. 


Är så glad över alla dem fina vännerna man har fått sig på vägen och man har fått träffa många intressanta personer och haft många roliga och heta diskussioner med, vänner är såna som verkligen står vid en sida i vått och torrt i vad som än händer och är så glad att jag har såna vänner ! Är så tacksam för det stödet jag har fått under de senaste året för utan er så hade jag nog fortfarande vart ute och simmat på de torra. Man ska verkligen ta vara på den som finns nu och på det man vill ha ut av sitt liv. Man måste våga ta risker och inte tänka så mycket. 


Give all that you have and don´t give up, You can make it if you whant to !! Älskar verkligen livet just nu allt känns så fruktansvärt bra just nu, Önska bara att jag hade hela min underbara familj samlad =) Var verkligen länge sen man träffade min sötaste lilla pappa, så blir nog snart att boka en lite resa och dra ner dit en sväng och bara umgås och mysa lite ! :P Måste bara spara i hop lite pengar ... Usch all dessa pengar ... 


Men vad ska man säga, helgen var hel mysig har mest tagit de lugnt och myst på som bara den och njutit av den sköna värmen som man har haft =) Skönt att äntligen solen börjar titta fram, så nu börjar man känna att sommaren sakta smyger försiktigt in !! Längtar sjukt mycket till varma sommar kvällar med en massa mys och roliga påhitt =) 


Ojoj, nu vart det ett väldigt långt inlägg men vad fan de är ju inte vara dag man skriver så här mycket ! Så jag hoppas ni överlevde att läsa detta om ni nu tog er till slutet.. Haha .. Kanske inte var det intressantaste inlägget men nu har man fått skriva av sig lite, om lite funderingar och lite sånt. 


Men nu ska man kila vidare och fixa sig i ordning för lite träning med The boys.


Take it easy :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards