Alla inlägg under maj 2010

Av Sandra - 31 maj 2010 17:28

Usch vad mitt humör inte alls känns på topp just nu, jävla skit!! Men hade det sjukt trevligt på stan i dag iaf, fick träffa tjejerna på Opalen och vi vart ju en del var Jag, Jessie, Jillsan, Maylizz, Sofie, Nina, Rosie och Maria :) Surrade på en massa och man fick sig ett gott skratt må jag då säga.. haha..  Sen for man hem en sväng för att städa upp lite och så tog man cykeln och cyklade hem till mitt hjärta! ;P  Var inte alls skönt att cykla i jeans måste jag säga varmt och klibbigt.. haha!


Men nu sitter man då här och funderar en massa på vars livet ska ta en och massa annat skit som snurrar i mitt lilla huvud, vet inte alls riktigt vad jag känner just nu. Känns då bara väldigt illa till mods men har ingen ide varför jag känner som jag känner och de är fruktansvärt jobbigt...  Känner att jag tar mig framåt iaf så de är ju skönt, jag av betar en sak i tagen och de är jag glad över!! Saknar dock pappa väldigt mycket, vill verkligen träffa han för nu var de verkligen lääääänge sen jag träffa han sist! Usch och blä för att allt ska vara så jävla dyrt... Får väl hoppas att han kommer upp snart eller att man förhoppningsviss får chansen att åka ner till han, känner att jag behöver lite andrum och bara få vara och inte ska behöva tänka på nåt! Ne jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga just nu känns som om jag bara babblar på om massa onödiga saker.. så de är väl lika att sluta skriva nu :) 


Just ja, träffade Farfar här om dagen när man var på stan och handla lite så de var mycket trevligt var ju ett tag sen man träffa han nu! Såg så pigg ut och han vart så glad att se mig ;) Så var de ju kul att Daniel fick träffa han också :) Så de blir nog att fara upp till han snart så man får se hur han har fått till det i trädgården! Sen tyckte han att vi också skulle komma upp och hälsa på han...! Men men får väl se när de blir... men snart får man väl hoppas... 


Ne nu ska jag ta min tankar och gå och funderar ett tag! Ha de fint i solen allesammans!


Puss

Av Sandra - 31 maj 2010 12:16

Nu sitter man här och väntar på att bussen ska gå för nu ska man dra på stan och fika med mina tjejer, så de ska bli skit kul var ju som ett tag sen man gjorde det.. Så de lär väl bli ett och annat skvaller :) Sen får man se vad mer som händer denna dag... Har då iaf legat och solat ett tag nu på morgonen med svärmor men gud så jävla mycket mygg de finns har blivit sjukt myggbiten... USCH!! Men då får man ju hoppas att man slipper bli myggbiten senare i sommar.. :P Men men Nu ska man väl gå och göra sig klar så man inte missar bussen! 


Puss

Av Sandra - 31 maj 2010 09:51

Oj vilket underbart väder vi fick oss i dag, Har 19 grader i skuggan och bara några få moln på himlen men solen lyser då. Så de blir nog att lägga sig på baksidan och sola lite så man blir ännu brunare.. haha :) Får bara hoppas de inte är nå mygg för då blir jag galen! Vad ska man mer hitta på idag då? funderar på att ta mig en promenad också sen ska jag ta och ringa några samtal hade jag tänkt ;) I dag skulle hjärtat kliva upp 4 i morse och de gick ju bra men gud så trött han var, så får väl se hur de går gör han nu på sin första dag på jobbet! Men nu blir det att äta lite frukost så dagen kan börja !! ^^ 

Av Sandra - 30 maj 2010 21:55

Nu sitter jag här och skriver innan man ska ta och krypa ner i sängen.. Har väl inte så mycket att skriva men kände bara att mina fingrar behövdes få rastas lite.. haha :) Dagen i dag har vart rätt skön, har inte vart så mycket sol men skönt har det då varit ute men guuuuud så mycket mygg vi har haft, usch sånt gillar vi inte...!! Har också haft en förförlig mensvärk också så jag bara ha velat gå och dö :´( Men sån tur så gav den med sig till slut! Har lagat lite mat åt familjen Eriksson och de vart spagetti och köttfärsås och gott vart det :) Sen vart det en sväng hem för att lämna och hämta lite saker, sen tog jag mig en tur till mamma för att gratta henne på morsdag där jag vart bjuden på lite tårta och lite surr ^^ Så nu är man tillbaka hos familjen Eriksson igen.. :P Men nu ska man väl krypa ner i sängen och sova lite för nu är man helt slut i kroppen!


Puss



Av Sandra - 30 maj 2010 10:48

I dag är det alla mammornas dag, så grattis till alla mammor där ute. :) Sen så säger jag grattis till min underbara Mamma på morsdag! Hoppas du en jätte fin dag ... Vad ska man hitta på i dag då? Känns ganske tom just förtillfället, har lite saker som man sitter och funderar över. Men får väl se vad dagen har att erbjuda! I morgon börjar då mitt hjärta jobba så de ska ju bli kul, då får har nåt att göra på dagarna dock kommer det bli lite tomt :P Men ska väl ta och äta lite frunch nu :)


Puss

Av Sandra - 29 maj 2010 00:37

Hmm, vad fan ska man hitta på tiden går ju sjukt sakta... Får väl hoppas på att dem inte stannar allt för länge på krogen så man får nåt att göra för man håller ju fan på att somna här.. haha! Har då iaf haft en super trevlig kväll med Sofia iaf fick surra av mig lite och de var skönt ska ja säga, har hållt inne med så mkt så jag trodde jag skulle drunkna.. haha :) Fick mig även lite paj som jag beställde av henne.. :P Säger då det, är alltid lika kul att träffa Sofia och få surra med henne!! Du finns fan där i vått och torrt ^^ Så nu får vi hålla våra tummar för nåt bra;) You now what i mean Sofia *:) Nee man kanske ska ta en lite tupplur kanske? TIlls dem hör av sig..


Puss 

Av Sandra - 28 maj 2010 13:05

Då har vi Fredag i dag då, Härligt värre :) Snart blir det en snabbs sväng till stan med Svärmor Anneli för att lämna tillbaka lite kläder och köpa lite jord...  Sen efter middagen så bär det i väg upp till min sockerfia för att skvallra lite med henne och bara mysa, Så de ska bli riktigt trevligt!! :D Så ser min fredag ut iaf, helgen i övrigt blir nog bara väldigt lugn, många som vill ha med mig ut men har inte pengar och inte så stor lust heller.. men men.. Nu ska jag springa vidare... Ha de så trevligt i helgen allesammans..


Puss

Av Sandra - 27 maj 2010 23:17

Svärmor drog med mig på stan i dag och lika kul var det, fynda mig en tröja så de känns ju kul..  Här inte hänt så mkt mera i dag för när man väl kom tillbaka efter att man hade vart på stan så var man helt i kroppen så då la jag mig och "vila" ett tag skönt var det men lika trött efter bara timme igen.. haha.. Så det var lite mys med Hjärtat sen så satt jag mig och kolla på Eurovisonsongkontest med min svärmor... Riktigt många som var bra!! Me like... Men nu blir det att göra sig klar för sänge så man orkar med morgon dagen, så får ma väl se vad man ska hitta på  då, förhoppningsviss kan ma åka upp till min Sofia och skvallra lite.. :) But time vell tell...


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards