Alla inlägg under maj 2010

Av Sandra - 19 maj 2010 11:18

Idag tittade solen fram igen gud så jävla härligt... I dag bär det i väg till lule med Daniel, Jessie och Putte för att lämna några papper, sen lär vi nog sätta oss i solen nån stans i luleå om de finns nån sol där.. haha.. Känns som en helt underbart bra dag i dag, är på toppen hurmör!! Ähh har inte så mkt mer att skriva står tomt i mitt huvud .. :D


Puss 

Av Sandra - 18 maj 2010 13:35

Fan vad härligt med sol igen :) Har man gjort sig klar för dagen, tog lite tid men nu så... Sitter man och väntar på att Jillsan ska komma förbi för sen ska vi dra ut och gå på en promenad och så ska vi ta en sväng förbi skolan så jag får prata med dem lite! Sen blir det att träffa min lilla sockerfia på stan för en lite fika tror jag det blir!

Men nu ska ja springa vidare... Ha de så mysigt i solen allesammans 


Puss

Av Sandra - 18 maj 2010 00:50

Vart aldrig nån fika med min Maylizz för man missade bussen :/ Men får väl hoppas att de blir snart igen hon kommer till stan så man får ta sig en fika med henne.. Men iaf så bestämde vi oss för att ta en promenad in till stan så fick de bli och skönt var de dock lite varmt men man ska inte klaga :D Så när man kom hem så vart det att städa upp lite här hemma, fick sig lite hjälpa av hjärtat så då gick de fort =) Sen så åt man lite rester och för att smälta maten så la vi i sängen och prata om livet stora gåta... haha Väldigt mysigt, att få prata!


Sen så bestämde vi oss för att jag skulle följa med gubben hem så då tog jag cykeln och så pumpa vi däcken så drog vi oss vidare men min super snabba hoj.. haha! Var ett sånt härligt kvälls väder och de är de fortfarande, men nu sitter man iaf hemma och tar de chill, gick väldigt fort att ta sig hem när man cykla iaf så de var ju skönt :) Så i dag har man vart riktigt hurtig, Men i morgon blir de andra bullar måste fan fixa de här med skolan och allt som hänger i luften, sen blir de nog en fika förhoppningsviss men några av tjejerna ! ^^ Eller så kanske de blir ett mysigt balkong häng hos mig om nu vädret till låter detta.. Men nu ska ja göra kvällen iaf! Tack och hej leverpastej 


Puss

Av Sandra - 17 maj 2010 00:56

Jaa nu är de måndag eller snart iaf då man har fått sova lite.. i dag lyder då planen att man måste förbi skolan och fixa lite saker om de nu går att ordna, hoppas på det! Sen så ska de bli fika på det för de var sjuuuuukt länge sen man var med tjejerna och fika så får väl hoppas att alla har tid med det, så dem inte har ändrat sig nu :) Men får väl se hur de blir med allt... 


Kvällen i dag har vart super mysig tog med mig min söt ut på backsidan av deras hus och spelad lite badminton i åskan var riktigt roligt för de var ett tag sen man spelade det..haha.. Sen så tittade Joel förbi och lämnade lite blodpalt som deras farmor hade gjort så blir väl att käka den i morgon :P Så får väl se om man gillar det nu.. Sen så tog vi oss en mysig promenad i regnet, som först vara lite som sedan blev att de öste ner :) När vi kom tillbaka så vart de en lång varm dusch som kallade och skönt var det.. ^^ Har aldrig gillat åskan så mycket men de var riktigt härligt nu.. haha.. Men älskar dock när de regnar, men i motta !! :D Så nu ligger men i sängen och bara myser och ska snart äta lite gotta som Daniel håller på att göra sen blir de nog att sova så man orka ta tag i morgon dagen, mycket som ska göras! 


Sov gott allesammans 

Puss

Av Sandra - 16 maj 2010 12:25

Jävla skit vart ingen sol i dag, vaknade och kollar ut och då är de bara en massa moln men kanske spricker de upp och blir lite sol hoppas verkligen på det. I går vart de aldrig att se Avatar så nu ska man sätta sig och se den med Daniel, sen får man se vad som händer men måste iaf hem och försöka få ordning på mitt hem för de ser ut som ett bombnedslag.. Men ska ta en sak i taget, känner att mitt humör kanske inte är på topp just nu och de är väldigt irriterande. 


Ähh jag kände inte för att skriva nå mer, återkommer säkert sen! 

Puss

Av Sandra - 15 maj 2010 22:42

Haha, fan så härlig kväll man hade i Jokkmokk med gänget.. Dock kanske den inte vara den bästa vissa timmar men så kan de gå när man dricker lite mycket.. haha :) Men kul hade man iaf, Tråkigast var väl att Ramonas kamra hamnade på vilovägar så man får hoppas att de kommer fram igen! Vart bjuden på lite älgkött och potatisgratäng och till efterrätt så fick man sig en god tårta som Patriks syster hade gjort mumsig värre... Dock var de lite tråkigt att lämna Boden när vi hade strålande sol för de var ju som sagt inte så fint väder upp i Jokkmokk, men de är ju tur att man har bra sällskap!


I dag hade vi då tur med vädret, strålande sol och 40+ i solen så jävla skönt. Vaknade halv 10 och vid 11 tiden så drog vi och käka lite pizza sen så vara man ute hela dagen i solen. Jag och Daniel tog oss en låååång promenad i jokkmokk och bara myste i solen, grymt härligt var det att bara få vara vi en stund! Så skönt att man kan gå i klänning :)  Tog oss hem vid halv 6 tiden så i bilen så körde vi lite hänga gubbe, riktigt roligt var det :D Så nu sitter man hemma hos söt och bara tar de lugnt, blir nog att ta och lägga sig och se lite på avatar om en lite stund, mysigt värre!!! ;P 


Fan vad jag älskar livet såå härligt att slippa sätta på sig en massa kläder och allt känns så sjukt underbart! Har i dag oxå kommit på en massa saker om hur jag ska lösa sommaren om de nu går att fixa så vi får väl se hur de går!! ;) Är så lycklig ... Hoppas på lika fint väder i morgon oxå... 


           Me and my Hony 

Jag och Hjärtat :)

Några personer från festen!

Ramona ;)

Putte och Lilla Jessie 


Det var allt för denna gång :)

Puss

Av Sandra - 14 maj 2010 13:12

Jaha då sitter man här och skriver igen.. Har blivit ett LITET uppehåll på att skriva.. Men har haft lite annat för mig, i går så var man hemma hos Daniel hela dagen och krattade hela deras gård i den fins solen som vi hade ;P Tungt var de men skönt att vara ute iaf, men dock var de inte lika kul att få två bränn märken eller vad man nu ska säga att de är.. Men vad fan då vet man att man har gjort nåt bra !! :D


Åt oss en skit god mat som svärmor Annelie hade lagat, Lax och hemmagjord potatis mos med Hollandesås *mums* säger jag bara! Efter det så lånade vi bilen in till staden för att köpa oss lite ingridienser för att göra NYTTIGA chockladbollar :) Sen vart de en sväng hem till mig för att  lämna lite saker. Så när man var tillbaka så bakade vi då chockladbollarna och måste då säga att dom gick att äta, smakade nästan som riktiga chckladbollar så nu kan man äta det med gott samvete.. haha!


Sen så har man lärt sig att spela APB ett skit kul spel måste jag säga, och min gubbe som jag gjorde vart riktigt snygg :D Tog ett tag innan man börjar fatta hur allt funka för de var ju som ett tag sen man spelade såna spel, men kul var de iaf :) Satt och spelade i hela 3,5 timme och de hade jag aldrig trott att jag skulle göra och det känndes absolut inte som att man satt så länge... :P Och de är kul att man kan sitta och spela de online oxå så då satt man och spelade med Joel :)


I dag är det då iaf Fredag och tiden bara rinner i väg.. Ojoj.. Men men i dag ska man iaf upp till Jokkmokk för att fira vårna kära Patrik som fyllde år i går! Så grattis till han... Så de ska bli kul att få fara dit, han skulle bjuda på älgstek eller nåt sånt tror jag det var så de ska bli spännade var ju som ett tag sen man åt det! Men nu är tiden knapp, måste hinna hem och göra sig i ordning lite innan man ska i väg så vi får väl se hur långt man hinner göra :) Men de blir nog bra i slut ändan ^^


Puss

Av Sandra - 11 maj 2010 10:14

Underbart, i dag är det våran dag tiden går så sjukt fort. Känns inte som att de har gått en månad... Men är så glad över att få träffa dig är så sjukt lycklig med dig, tack för att du kom in i mitt liv. Så i dag blir det att mysa, se lite film och käka lite sushi tror jag att vi bestämde! :P Älskar dig Daniel :) 


Ovido - Quiz & Flashcards