Alla inlägg under maj 2010

Av Sandra - 10 maj 2010 15:03

Ja de kan man lugnt säga att de är... :) Har kommit fram till att de inte bara jag som är Fb-nörd ^^ Inte skulle man klara sig utan fben ... Ajja kul att man har så otroligt roliga vänner! 


I dag ska man göra lite nytta hade jag tänkt och så ska jag mysa med mitt hjärta! Sen blir de lite träning oxå om de inte är ändrade planer... 


Puss

Av Sandra - 9 maj 2010 19:14

Helgen har man bara tagit det väldigt lugnt hände inte så mycket och de var grymt skönt att inte göra nåt. Men många intressanta saker hände ju, man skrattade som fan som man fick träningsvärk.. haha! I dag så spelade man lite spel med bröderna Eriksson, tjuv och polis och självklart så förlorade man i det.. Men de var ju kul så länge de vara de :) Sen efter det så fick man hämning och drog sig vidare hem för att umgås lite med Dennis och de var riktigt trevligt att få surra lite med han för de var ju som ett tag sen ! :P


Så nu ligger man här i sängen och är helt utmattad, känns nästan som man har gått på turbo fart dom senaste dagarna så man har glömt bort att slappna av. Så de blir nog en tidigt kväll! För i morgon måste jag verkligen ta tag i massa saker, är så sjukt mkt jag måste göra och försöka få i hop det så jag kan andas lite igen! Får väl se om tiden räcker till =/ Men men nu ska jag bara ta de lugnt och försöka att inte tänka så mkt!! 


Puss

Av Sandra - 8 maj 2010 13:47

Då var man hemma igen efter att man har haft 4 underbara dagar i fjällen med hela familjen Eriksson! Vi hade verkligen tur med vädret var sol varje dag och var sjukt varmt förutom en dag men ingen kunde stoppa oss, vi for ändå ut med skotrarna då! :) Man använda sig verkligen av barnasinnet.. haha men kul var det, sen så har man legat och sola som bara den så nu har man fått ännu mera färg på sig! Det har verkligen vart dagar att minnas, älskar verkligen fjällen. Så skönt att komma bort från verkligeheten en stund och all stress och bara få njuta för en stund! Kärleken frodades verkligen under dessa dagar som vi var där :P


Men nu är man tillbaka till verkligheten igen och nu kommer all stess tillbaka, har en praktik plasts som jag måste fixa som redan har börjat för en vecka sen ungefär och det känns så jobbigt att min mail inte funka som den skulle, men sån tur så ringde min lärare och berättade för mig om när och hur jag skulle gå till väga för att jag inte hade fått min mail att funka! Så nu blir det att skynda sig med att få nån plats och så får man hoppas att de finns plats för mig nån stans... Sen har man matten som man måste skynda på sig med så man hinner klar med den med... Sen får man väl se vad som händer med jobb i sommaren men de kommer bli tajt med tid, får väl hoppas att man får jobba lite gran i juni så man får sig nå pengar i Juli så man kan klara sig!


Men nu ska man ta en sak i tagen och så vars de leder, är ju rätt duktig på att stressa upp mig. Men kan säga att fjällen resan var verkligen behövlig för mig så nu har man ny krafter och ta tag i de sista! Men nu orkar jag inte sitta här och skriva nå mera, kommer lägga upp lite bilder sen från fjällen så ni får se hur underbart man har haft det! ^^


Puss

Av Sandra - 3 maj 2010 09:13

Nu dra man till sköna härliga fjällen ^^ Kommer tillbaka nån gång i veckan men när vet ingen :) Hej då så länge härliga Boden!


Puss

Av Sandra - 2 maj 2010 16:00

Helgen har man vart väldigt slö och inte gjort ett skit, dock var man inge bakis men jag hade en annan som var väldigt bakis i går och det var mitt hjärta... Så de vart bara att vara hemma hela dagen i går, men de kan ju vara skönt men lite tråkigt på en lördag.. Men i dag är de Söndag och i dag så ska man tvätta upp lite om nu inte tvättstugan är upptagen, sen ska man packa lite och göra klart för de man ska ha med sig för i morgon ska man nämligen till fjällen... :D Så de ska bli skönt att få komma bort ett tag, så de ska bli kul att åka upp dit med Joel, Ramona och Daniel ^^ Så får hoppas på att man får ett toppen väder nu när man kommer upp!! 


Känner för att vara social i dag, så får väl se om nån har lust att umgås i dag när man är klar med allt :) Men nu ska ja gå och kolla tvättstugan och käka lite... Men uppdaterar mig lite mera senare om man har tid !! ^^


Puss

Av Sandra - 1 maj 2010 23:13

Bjuder på lite bilder från valborg, en minnes värd kväll med massa roliga människor :) Bilder säger mer en tusen ord... Tack allesammans får den roliga kvällen.


   Jag och Ramona^^

Jag och Hjärtat.

Simon och Jag.

Matilda, Dennis och Jag :)

Jag och Patrik.

Nina,Sofie,Jag och Rosie.

Hjärtat, Maria och Patrik.

Robin, Joel och Patrik.

Simon och Jessie ^^


Puss

Av Sandra - 1 maj 2010 14:39

Jaha då var de första Maj nu då... ^^ Tiden har bara sprungit i väg! Men shit så kul man har haft... Går dagen var grymt kul, var folk i rullning hela tiden som kom och gick. Fick mig många trevliga pratstunder med olika personer som var med under kvällen och kan ju säga att de var ju rätt skönt :) Man var väl inte hemma fören sju nån gång men kom sig inte i sängen fören 8 halv 9 kanske, Men kul hade man så och nu sitter man här och har diskat håller på att laga mat och är inte de minsta bakis, skönt.. 


Så nu får man se vad för kul man ska hitta på i kväll, tror att de kanske blir en sväng på ungdomenshus men de blir nog en lugn kväll i övrigt ^^ 


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards