Alla inlägg under maj 2010

Av Sandra - 27 maj 2010 09:40

Gårdagen vart en helt otroligt mysig dag, började med att man vaknade vid 11 tiden ungefär tror jag det var. Sen så åt man lite frukost med svärföräldrarna och surrade en massa skit och sedan hoppade men in i duschen och gjorde sig klar för att dra med svärmor och göra stan orsäker.. haha.. Hade det riktigt trevligt, hittade oss en massa roligt och fyndade en hel del på rea ^^ Jag fick mig ett par leggjeans och en jätte fin blus av min underbara svärmor :) Tack så mkt för dem fna kläderena!! Sen var vi och köpte en lite blomma till Annelis och mamma, hon vart jätte chockade när vi kom förbi och lämnade den !! :) Vart en hel del skratt när vi sedan satt och tog en fika på Opalen, där jag fick träffa Maylizz en sväng.


Vi hittade oxå en massa fina saker til grabbarna som vi oxå köpte, så fick sig svärmor en ny mobil som vi sen satt och fixade med i går när vi kom hem igen.. :) Men var rätt slut i kroppen när man väl kom hem igen, färgade oxå lite hår och som vart super fint ;) Sen så vart det en hel del mys med min underbara Daniel ^^ Hände väl inte så mkt mera denna dag men en helt toppen dag vart det iaf! :D


I dag så har iaf solen tittat fram så de känns då skönt men dock inte lika varmt som de har vart tidigare, men man ska väl inte klaga så länge vi inte har regn iaf. Så i dag då man väl se vad som händer för spännande.. Måste väl ta mig hem och försöka betala mina räkningar om nu min bank vill funka.. Suck.. Men men nu ska jag väl ta mig lite frukost så får man väl se vars denna dag tar mig sen..


Puss 

Av Sandra - 25 maj 2010 12:29

Ja vad ska man säga om detta väder.. Usch så tråkigt, man kan ju som inte göra nåt. Sen är de ju så kallt oxå nu när man har vant sig vid det varma och härligt vädret som vi har haft nu i några dagar.. I går var man iaf till luleå för att fixa sina naglar och fina vart dom och vart så nöjd, Kicki hon är så duktig alltid lika kul att få träffa henne!! :) Efter vi hade vart där så for vi hem till Daniel och tog de lugnt, hade dock inte så bra kväll så att säga men de är tur jag hade in underbara  pojke, så de kändes ju lite bättre sen. Tack hjärtat!


I dag då, ja kommer väl inte hända så mkt, ska väl förbi mamma en sväng och prata en sväng med henne sen får man väl se vad mer som händer, tror dock de blir en rätt lugn dag!!


Puss

Av Sandra - 24 maj 2010 00:25

Faaan så fruktansvärt skönt det var att få komma sig ut och gå, tog med mig Jillsan på promenad och vi tog en riktigt ordentlig sväng. Gick alla dem tre broarna runt alltså Hedenbron, Trångforsbron och sen till sist kraftvärksbron :) Så det vart väl lite mer än en mil kanske, känner mig rätt mör i kroppen nu så nu kommer man nog sova väldigt gott! Tog oss också en sväng förbi smörblomman och gungade lite.. haha som ett lite barn igen :P Var skönt att få prata av sig lite, surrade på en massa saker fanns väl inte en lugn stund.. Haha! Men nu är man då hemma igen iaf så nu ska man ta och göra sig i ordning för sängen så man orkar upp i morgon för då bär de i väg till Luleå för att fixa naglarna och umgås med mina stjärnor ^^


Dagen har då vart rätt lugn i övrigt, blev väckt 13.30 så då var de bara att kliva upp och göra sig klar för att sen dra vidare till Joel för grabbarna skulle fortsätta sitt rollspel som dem började med på Lördagen! Så då har man bara suttit och myst med Ramona, surrat på lite med henne när dem satt och spelade.. :) Sen vid 18 tiden så drog jag och min sötnöt hem till mig för att käka lite Lumi - Lunch/middag och myste på lite innan man skulle dra sig vidare hem!! 


Ne men nu ska ja krypa ner i sängen! God natt på er allesammans.. 

Puss

Av Sandra - 23 maj 2010 01:58

Min lördag kväll har bestått av att bara ta de lugnt och bara mysa med mig själv för omväxlings skull, har vart rätt skönt att få bråka lite med sin tankar och funderingar som man har för de var ett tag sen. Men nu tror jag några har hamnat på sin plats så de känns ju då bra ska man bara försöka ta sig vidare då.. haha! Är väl inte de vanligast att man sitter hemma själv på en lördag kväll och inte heller brukar man ta och städa och göra fint heller, men de var som skönt att få fixa till lite här hemma när man väl har tid för det. :) Så nu är de riktigt fint och fräscht hemma, men dock vart men lite rastlös när man var klar.. haha.. Men nu ligger men då i sin säng och väntar på att min sötnöt ska komma så vi får väl se om han dyker upp eller om han tappade bort sig på vägen.. ;)


Dagen har då vart rätt lugn har inte hänt så mkt, vaknade ju som först av alla i huset men vid 11 tiden så vaknade svärmor så då satt vi oss och käkade lite frukost tillsammans och surrade på om allt mellan himmel och jord var mkt trevligt.. Sen har bara bara tagit de lugnt framför tv:en tills de var dax att dra sig in mot stan, för Daniel han skulle dra i väg till Joel för lite rollspel. Så man kan väl säga att min helg har vart en nykter men mysig helg! :) Men till veckan blir de andra bullar då måste man ta tag i att söka lite jobb och prata med olika personer så vi får väl se hur det går... 


Puss

Av Sandra - 22 maj 2010 10:44

Sitter man ensam här i ett sovande hus, vad ska man göra? Ska väl ta och äta lite frukost iaf sen får man väl hoppas på at de är nån som vaknar snart.. :P I dag är de finnt väder igen men dock inte lika varmt som de har vart tidigare, Men de är ju bättre än regn iaf så... I dag vad händer då? Jaa man ska då iaf dra sig i mot stan så får väl se vad som händer då. Hoppas på att det blir en bra Lördag!


Puss


Av Sandra - 21 maj 2010 19:37

Dagen har ju vart full proppade med en massa trevligheter som ni har läst tidigare.. :) Så de slutade med att man tog sig en lite powernap och det var riktigt skönt ska ja ta och meddela man blir rätt trött i kroppen när man hållt i gång i denna värmen ;P Men nu är de iaf kväll och Fredag dessutom så vad ska man hitta på för nåt kul då? Har inge planer än så länge kan ju alltid hoppas på att nåt trevligt dyker upp på schemat.. ;) Många har tydligen fest som man blivit bjuden på så får väl se om man kanske hamnar på nån av dom.. :P 


Jo föresent så glömde jag berätta tidigare att i går vart det en mysig cykel tur på kvällen/natten med min söt efter att vi hade vart hos Joel.. Så de vart väldigt mycket cyklade i går.. Men de är bara skönt för då får man upp lite kondition.. haha :D Hamnde på lite olika platser.. :P mysigt värre... Kom hem i säng vid cirka halv 3 och började dagen halv 12 :)


Puss

Av Sandra - 21 maj 2010 14:03

Faaaaan så underbart väder vi har i dag igen ^^ Har legat och solat en stund sen så tog jag och söt en tur med badminton och slutade med att spela lite Frisbee tills Daniel trampa sönder den.. haha :P Sen så har man hängt upp lite tvätt i solen, så nu håller min duktiga Daniel på att städa upp lite i sitt rum!! ;) Får väl se vad som mer händer i dag, planen var väl att grilla men vi får väl se om de blir nåt av det!


Känner mig som ett ändå stort lyckorus .. haha.. Så underbart härligt, kul oxå att min söt är så strålande humör! ^^ Blir oxå lite träning med min söt och de sla bli så grymt skönt, har ju vart rätt slapp med det på sista tiden :( Men nu jävlar så måste man skärpa sig !! Ne nu ska ja inte sitt här inne nå mer, blir ut i solen igen !!


Puss

Av Sandra - 20 maj 2010 00:21

Ja det kan man lungt säga att man har haft, en riktigt härligt dag...  Man drog till Luleå med Patrik och Daniel för att Daniel skulle få fara och lämna lite papper till jobbet i sommaren, dock var de ju inte så skönt att sitta i en varm bil men de gick ju bra ändå.. Sen när vi hade gjort de så drog vi vidare till Mogge och gjorde han sällskap i solen och käkade oss lite glass :D Sen så drog vi vidare till Boden.. Hände inte så mkt sen, for hem och käkade lite och så la jag mig i sängen och skulle vila och somnade självklart och vaknade 2 timmar senare kanske inte så smart men men...  Men bestämde mig iaf för att ta mig en promenad och till sällskap så fick jag med mig Lilla Patrik och de var riktigt trevligt fick surra av sig lite och komma på lite andra tankar.. :P 


Patirk, Mogge Och Daniel :D


Så nu sitter man här och funderar på livets stora gåta.. Lär ju iaf inte kunna sova nåt i natt så får väl se när man tar sig i sängen :D Så får man sig lite besök av min söta om ett tag så då får man lite sällskap i natt.. !! 


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards