Alla inlägg under oktober 2011

Av Sandra - 30 oktober 2011 22:29

Vad tiden springer i väg man hinner ju ibland inte med sina egna tankar .. haha! Har haft fullt upp hela tiden så man saknar nu tid att bara få vara och njuta och helt nu med min finaste Daniel.

Så vad har man gjort, jo man har planerat, städad, handlat möbler, jobbat, fixa till hemma och ja försöker hinna med att andas där i mellan. Men trevligt har det vart ändå för nu har man ju ett hem som är fint och man kan trivas i har nu bara några till saker som ska in köpas så är allt klart :D


Kan inte sätta ord på mina tankar just nu så ska nog inte skriva nåt mera fören jag vet vad jag vill säga ..

Av Sandra - 25 oktober 2011 11:27

Tror ni man blir glad eller blir man glad när man har fått de dubbla på konot i lön än vad man trodde :D

tror att jag aldrig har fått så mycket lön borde nog kolla upp detta kanske, men man hoppas på att man får lägga undan en massa *hoppas hoppas*...


Så i dag är det Tisdag och lönings dax för många där ute, sitter här efter att man försov sig för att gå till skolan för

att göra matte prov fyyyy! är väl inte heller så taggade för jag tror att jag inte kommer fixa det fast jag har fått hjälp av min älskade Daniel att träna.


Så vad ska man göra idag då? Ska nog fara och träna och hoppas på att man får lite sällskap med sig sen blir det att fara på 70 års kalas :D Grattis grattis Helge ;)


I morgon är det i IKEA som gäller gud vad roligt :D

Av Sandra - 23 oktober 2011 18:22

Vilken går kväll, den vart inte så dum iaf var ju tur att jag valde att fara iaf.. :) Visst som vanligt drog halva gänget på krogen och halva stanna hemma och fortsatte festen, men tog u bara så där en timme så var dom tillbaka igen men däckade ganska fort så vi som var kvar började dra oss hem! Skönt att man slappa gå hem helt själv, fick mig lite sällskap av Sara så de var ju trevligt och vi kunde ju inte heller motså maten från Fresses heller och gott var det så de var ju värt pengarna :)


Kan inte fatta att jag drack så mycket som jag gjorde och ändå inte vart mer full än vad jag blev men men så länge de var en lyckad kväll så spelar de ju ingen roll ! ^^ Nästa helg blir det att ta sig några glas vin med min kära svärmor och om allt faller på sin plats så blir de nog att vi tar oss en matbit ute också :)


Skönt att man inte är bakis i dag.. Har sett lite Idol och slöat i soffan en stund för att vakna till liv lite för att orka göra matte men de var ju önske tänkade så vaken i huvudet är jag ju inte.. haha! Ett bra försök än att inte försöka nåt. Men har tagit och diskat upp lite och laga lite mat som står i ugnen får vi väl bara se hur de smakar för är nåt nytt som jag har provat göra nu :) Spännade!


LYCKAD kväll tack allesammans som förkyllde min dag samt min kväll ^^

Av Sandra - 22 oktober 2011 14:06

Gud vad jag kan vara dålig på att uppdatera ibland, har haft all tid i världen men samtidigt inte att sitta här och skriva ett inlägg åtminstone men icke de.. Så vad ska jag ta och berätta, har inte hänt så mycket den sista tiden har mest vart hemma och haft tråkigt.. haha! Men har fyndat mig ett par snygga vinter skor och ett par mjukis byxor somjag inte har haft på hundra år. :)


Har även vart och fixat mitt träningskort så nu kan jag börjar träna igen *jippi* var i går och körde mitt första pass och de blev armar och gud vad härligt det var att få vara tillbaka på gymmet och ge gärnet. Men i dag har jag där i mot tränings värk som abra den :D


Så vad händer i dag då? Jo, blir att fara och mysa på hos min kära svärmor en stund innan de blir att fara och festa och vara lite social i kväll.. :) Så får väl se hur denna kväll slutar!


Måste väl även meddela att vi har fått våran första snö i dag också, mysigt och vitt men den stannar nog inte så länge, men jag tar hellre snö än regn ^^  Det var allt jag hade att skriva om denna gång :P Måste blir bättre på att lägga ut bilder...

Av Sandra - 12 oktober 2011 00:36

Gud vad jag är lycklig :) Vad livet kan var så härligt ibland, visst finns de saker som jag vill ändra på men de tar ju tid och det händer om man bara ge sig på att man fixar det som amn vill ändra på.


Bokstavligt talat så sävar jag på dom där rosa molnen som finns där uppe på himlen och de är en sån härlig känsla att få veta att DU finns vid min sida och att du gör min dag, att vakna med dig vid min sida gör mig så glad :D INGEN ska få ta i från det vi har för de vihar är speciellt det kan jag lova!! Tack och lov för att vi är speciella ^^


Livet som sambo är helt utmärkt och har börjar kolla på vad man ska inköpa för roligt och högt upp på listan är att inköpa en diskmaskin och har även hittat mitt lilla guldkorn som ska få göra arbetet i vårt kök ^^ Blir en Bosch !! Härligt säger jag bara aldrig mer diska Yay :D


Har även bestämt mig för att byta arbets inriktig nu, vill göra nåt annat än att jobb i vården så nu får man se vad för roligt som kan dyka upp för mig i framtiden men nåt kul får jag hoppas på :D


För nån kväll sen så hade jag och min älsko lite frysyr tajm och i hans huvud slutade väldigt roligt och gud så söt han vart, säger då det när de var min tur att sitta i stolen så mådde jag som en prinssesa älskar när han håller på i mitt hår och resultatet när jag var klar var väldigt snyggt helt klart 10/10 skulle helt klart gå ut på krogen med denna frisyer så de säger en hel del =) Ska lägga upp bilder sen på hur de såg ut, för dom ligger på Daniels dator.

Av Sandra - 8 oktober 2011 22:02

Just ja glömde ju säga att vi har även bokat biljetter för att åka ner till härliga göteborg under nyår, ska bli så mysigt att få vara någon annan stans än här i Boden.. :D Så tror de kommer blir riktigt trevligt, har även fixat så man har fått ledigt den veckan så nu får tiden ut se hur allt kommer blir men spännade kommer de då bli, usch jobbigt bara att flyga men bättre de än tåg :) Så nu blir det att spendera nyåret med Daniels föräldrar plus Moster och kusiner !

Av Sandra - 8 oktober 2011 21:52

Oj vad skönt det känns att fått allt bort gjort, under hela min lediga vecka har jag packat, städat, flyttat och fixa i ordning tills man ska lämna över nycklarna. Så nu vet ni alla min lilla hemlighet jag inte ville säga förns allt var klart, men nu är jag som sagt sambo med världens underbaraste karl och jag är så lycklig!


Skönt att slippa stå och betala en fet hyra plus räkniningar när man aldrig är där. Så nu är man lite less på allt vid namn städning och bära saker är fan inte roligt tur det inte var mycket saker man hade men iaf.. Man borde ju vara härdad så mycket som man har fått flyttat i unga år men icke det, kommer aldrig att vara ett kul nöjen att bära en massa saker upp och ner för några trappar.


Har fått det jätte mysigt och fint här hemma hos oss, nu är de bara ikea som väntas den 25 för då blir det att inhandla en massa fina sker :) Har haft världens bästa hjälp i allt detta flyttande och de är min kära svärmor som har vart och bollat ideer på möblering och hjäpt till att städa. Så tack underbar du för hjälpen ^^


Ja har väl inte så mycker mer att säga just nu förutom att jag är väldigt trött nu så ska väl fundera över vad man ska göra nu om de blir sängen eller mysa ner mig med min sötnos ! ^^

Av Sandra - 4 oktober 2011 22:32

Vet inte riktigt vad jag ska ta och skriva, finns ju en hel del att säga men orden kommer som inte fram till mina fingrar så dom vill väl säkert stanna inne i mitt huvud ett tag till antar jag.. haha! Vad har man gjort? Känner som man har haft full rulle hela tiden och de märker min stackars mage av, fy på mig måste varva ner!..


Har vart och hjälpt svärmora med att märka en massa sker som hon ska sälja och sen har jag rensat som bara den hemma så nu har hon fått fynda lite i från alla mina kläder och saker som jag inte ville ha kvar sen så blev jag så pepp så ska nog själva sälja lite så man får in en slat så man kan köpa allt som man har på sin lista :D


Just nu känns de rätt tungt och jobbet för att jag är trött men kan inte sova och när jag väl somnar så sover jag som en krata och har en massa mardrömmar :( Men får hoppas de blir bättre..


I morgon blir det att fortsätta sitt stressiga schema med svärmor...

Ovido - Quiz & Flashcards