Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Nya tag ;)

Av Sandra - 22 oktober 2011 14:06

Gud vad jag kan vara dålig på att uppdatera ibland, har haft all tid i världen men samtidigt inte att sitta här och skriva ett inlägg åtminstone men icke de.. Så vad ska jag ta och berätta, har inte hänt så mycket den sista tiden har mest vart hemma och haft tråkigt.. haha! Men har fyndat mig ett par snygga vinter skor och ett par mjukis byxor somjag inte har haft på hundra år. :)


Har även vart och fixat mitt träningskort så nu kan jag börjar träna igen *jippi* var i går och körde mitt första pass och de blev armar och gud vad härligt det var att få vara tillbaka på gymmet och ge gärnet. Men i dag har jag där i mot tränings värk som abra den :D


Så vad händer i dag då? Jo, blir att fara och mysa på hos min kära svärmor en stund innan de blir att fara och festa och vara lite social i kväll.. :) Så får väl se hur denna kväll slutar!


Måste väl även meddela att vi har fått våran första snö i dag också, mysigt och vitt men den stannar nog inte så länge, men jag tar hellre snö än regn ^^  Det var allt jag hade att skriva om denna gång :P Måste blir bättre på att lägga ut bilder...

 
 
Anneli

Anneli

22 oktober 2011 23:20

Bilder vill vi se mer av... Du tar ju så fina ;) Tack för mys dagen om än den gick lite för fort... Men nästa helg då får vi rå om varandra och på onsdag gör vi IKEA osäkert :D

Hoppas att du får en toppen mysig festar kväll!

Kram Gummis

http://pottipotti.bloggplatsen.se

Sandra

23 oktober 2011 18:40

Tack själv för en mysig dag som gick för fort.. Jaa nästa helg blir de mysigt ;) KUl med IKEA :D

KRamis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards