Alla inlägg under juli 2010

Av Sandra - 31 juli 2010 18:03

Ja det kan man lungt säga att de var i går :) Fast det inte vart så mkt sömn för mig natten till fredagen så klarade jag mig, sov väl så där 20 min sen jobbat sen gjort sig klar för att dra ut på bränna med mina söt ungar och hade det super trevligt! Kom mig i sängen så där vid 4 nån gång kanske.. :P Men de känns ju inte alls som man är ut vilad, vaknade vid halv 3 tiden sen så gjorde man sig klar för att följa med gubben och kolla på en lägenhet sen vidare till han för att käka lite och sa hej då till han för han jobbar natt.. :/ Så nu sitter man här och dricker sig en cider och ska nog snart gör sig klar för kvällens bravader.. :D


Nu börjar man komma tillbaka till verkligheten igen, vilka underbara vänner man har och den finaste karln :) Tack för att ni finns där för mig! Men nu ska jag gå och göra mig klar för kvällen :)


              Min älskade grabb! :D

Danne och Maria :)

Jag och Maria grillar :)

Resultatet av våran mat vi gjorde!

Pannakotta, Hemma gjord och super gooood :D

Mammas och henns karls bröllopspressent! från mig och Lilla syster!

Christer!! :D


Puss

Av Sandra - 29 juli 2010 17:06

Är så glad att se att de är så många som följer min kära blogg... Men just nu är jag inte så duktig på att uppdratera mig :/ Men vet inte riktgt vad jag ska skriva om.. ideerna dom är få, det är väl för att man inte mår så där super bra. :( Kan inte heller sätta fingret på vad det är som känns jobbigt och de gör ju inte saken bättre! Usch ja de är ju bara att fortsätta kämpa och hoppas på att man kommer fram till ett slutresultat av det hela.


Kvällen kommer bestå av grillning och lite tältning med min kära vänner så de ska bli riktigt mysigt, så vi får väl se vars denna kväll slutar :) Hoppas på en bra kväll iaf, ända nackdelen är väl att man ska upp och jobba i morgon men de är bara gå upp och se glad ut, är ju bättre att man har ett jobb än att vara arbetslös så man ska ju inte klaga.. haha! Men nu ska jag ta och dra vidare in till stan för att inhandla det vi ska ha till kvällen.


Puss

Av Sandra - 27 juli 2010 01:29

Vad finns de att säga? inte mkt måste jag säga..  Eller jo de finns väl alltid nåt att säga men är de alltid så intressant att läsa ?! Ja de vet ju bara ni läsare om ni tycker att de är så intressant eller ej. Har ju dock inte vart så bra på att uppdatera mig här och de känns lite tråkigt, har ju en massa bilder som man skulle kunna lägga upp men har ännu inte gjort det, hur seg och lat är man inte.. haha..  Men men .. Ska försöka bättra mig =)


Vad har hänt den senaste tiden ? Ja inte mkt har jobbat som en galning så man har inte haft så mkt ledig tid.. Men i helgen så har man tagit de väldigt lungt, slocknade redan klockan 21 både fredag och lördag och skönt har det vart att få sova ut och att få komma i säng i en bra tid för en gångs skulle var ju som ett tag sen man gjorde det! Pigg och utvilad har man vart när man vaknar vid 10 tiden :) Så i dag har man har man jobbat igen och denna vecka är en riktigt skön vecka har man bara korta dagar och lite mera ledigt så de är ju skönt :P Efter att man hade slutat jobbet så gick man för att hämta ut min nya telefon som hade kommit på posten, tog hela 2 dagar att få den, det kallar jag snabb leverans.. haha :D Så man har fifflat med den hela dagen och försökt förstå sig på den, inte de lättaste kan jag meddela men de kommer väl gå bättre och bättre hur mer man håller på med den.. =)


Sen på vid 17 tiden så vart det en trevligt fika med min söta Ramona som jag inte har fått träffa på ett tag, så de var skönt att få prata lite med henne :P När vi hade fikat och gått klart på stan så var de bara att gå hem för att fördriva tiden tills mamma och henns karl skulle komma och hämta upp mig för att sedan köra dom till tågstationen så man kunde ta bilen :P Så nu är man bli ägare för en vecka, Härligt värre... Sen om en vecka igen efter detta så har man bilen igen fast då i 2 veckor :):) Men men... Nu sitter man hos mitt hjärta iaf och funderar på om man skulle krypa ner i sängen och sova, för man är för lat för att köra hem haha .. Varför ska man sova ensam när man kan sova med mitt hjärta vid min sida :P


För se vad morgon dagen ger oss för väder och vad dagen har att erbjuda, hoppas på nåt kul innan man ska börjar jobba kväll.. Men nu säger jag god natt och hoppas på en bra morgon dag!


Puss

Av Sandra - 23 juli 2010 10:46

Grattis mamma på din bröllops dag! Hoppas du får en toppen dag.. ^^

Av Sandra - 22 juli 2010 23:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 20 juli 2010 21:02

Tankar och åter tankar som bara snurrar runt i mitt huvud... Jobbigt!! Men jag tar mig igenom dom sakta med säkert. Lördagen var Toppen bra måste jag säga! Tack så mkt för alla fantasi och en oförglömmlig dag :P Vart ju som sagt farmen på kvällen och de var mycket trevligt där måste jag säga var ju ett tag sen man var där.  Söndag kväll så drog jag, Daniel och Maria och simmande några lägder och låg i bubbeln och bara myste och surra om allt och inget.. :P Har inte hänt så mkt för tillfället har bara jobbat och åter jobbat samt sovit väldigt dåligt eller rättare sagt svårt att somna! :( Nu är de bara 3 veckor kvar tills man slutar jobba för då tar mitt vik slut för att de är någon annan som ska ta över den raden så de känns väl mindra kul, så vi får väl hoppas att man inte blir utan jobb sen men de tror jag nog inte.. :P


Just nu så vill man bara ligga i famnen hos mitt hjärta och prata med han om allt och inget.. Känns rätt tomt och ensamt just nu och de känns inte så kul vet inte vad det är som ligger och gnager i mitt huvud, har inte riktigt fått bukt på detta problem än..! Kanske för mycket jobbade den sista tiden, eller bara saknar jag min underbara pappa eller så är de väl en massa annat dumt man sitte roch funderar på som man inte ska.. Ähh jag orkar inte sitta här och skriva nå mer, ska väl ta och lägga upp lite blider sen från helgen och så men  nu ska ja lägga mig och se lite serier!


puss

Av Sandra - 20 juli 2010 20:49

Har inte skrivit så mkt nu på några dagar, har haft lite skriv torka eller så är de väl bara att man inte orkar skriva... Känns inte som att de finns så mkt att säga så då ska man nog låta bli.. haha!


En ska måste jag då ta och berätta och de är att jag såg på ett program på 4 an här om dagen som heter Doctors som många kanske har sett.. I detta avsnitt så prata dom om hur stor chansen är att bli gravid under vissa tid punkter och där pratar dom om att mannen har ett större chans att bli pappa om man har sex regelbundet för hur oftare man har sex desto mer sperimier produceras så de var rätt intressant, kul att veta att om man har mera sex oftare så är chansen större för att bli gravid just för att de finns mera spermier ... haha ... Sen pratar dom också att den normala pruduktionen för mannens sperimer ska ligga ungefär på 20 miljoner spermier för att de bästa chansen, kan man tänka sig att om de skulle vara minder så är chansen väldigt lite att man ska kunna blir gravid.... Det är många små rackare :P Lite roligt vettade för dom ska vill ha barn som inte visste detta! ..


Puss

Av Sandra - 15 juli 2010 23:55

Fick mig en toppen bra födelsedag ^^ Morgonen började med att hjärtat kröp ner vid min sida när han kom från nattjobbet så fick mys lite, sen vaknade man upp vid 10 tiden då Ramona ringde och väckte mig för att vi skulle dra och bada i vårat strålande väder vi har haft i dag :) Men vart lite ändrade planer för fick mig ett mycket trevligt besök av min söta Fia och hennes söta son Melker, så vi satt ut på balkongen och surrade med dom jag och Ramona. Tills vi senare gick till utebadet för att sola och ta oss en dopp så otroligt härligt det var :) Träffade oxå svärmor och kusinerna där, roligt värre..!Varju tvungen att gå hem vid 3 för att hinna duscha och göra klart de sista innan all besöken skulle komma förbi på trårta..


Så vid halv 5 tiden ungefär så kom min kära familj och Familjen Erikssson, så då vart de lite tårta och öppning av pressenter, så fina jag fick! Tack så mkt för dom fina pressenterna jag fick :) För min pressent av hjärtat i morgon så de ska bli spännade och se vad det kan vara... haha... Efter dom hade åkt så drog jag och hjärtat för att köpa lite mat innan resten av gänget skulle komma :) Så då vart de lite mer tårtätning och sen fick jag ett lite kort av mina tjejer som där det står att dom har planerat lite gran för mig på lördag men fick inte öppna de hemliga kuvert fören på Lördag så får hålla mig på spänn ett tag till :)


Sedan fick man sig lite besök av Dennis och Matilda av dom fick jag mig lite lottor som jag faktiskt fan på :) Sen satt vi och surra och tiden bara for förbi men riktigt trevligt var det att dom kom förbi.. :P Så nu har dom precis åkt så nu ligger man i sängen coh ska sova lite så man orkar upp och jobba i morgon, får väl se hur de går när man har brännt sig i dag, känns som att huden ska kok sönder.. haha Men fin bränna kommer man få sen så ^^ Men nu säger jag God natt och blider kommer in sen!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards