Alla inlägg under juli 2010

Av Sandra - 15 juli 2010 00:59

Ja då var den den 15 Juli igen och nu är man hela 23 år, känner mig inge äldre för det. Som sagt så är man ju inte äldre än vad man gör sig till så :) Så de ska bli kul att se vad som väntar en i morgon, har bakad en massa med söta Maria och städat upp lite så det inte ser allt för jävligt ut när man ska ha besök här.. :D Vart super nöjd med tårtorna iaf så hoppas dom är lika goda som dom ser ut :) ... Vet iaf om det är fint väder så ska man iaf fara och bada lite innan allt folk ska komma... Men nu ska ja ta och se klart ett avsnitt på datorn sen sova för om några timmar så kommer mitt hjärta och kryper ner hos mig :) Kommer upp med bilder sen på tårtorna och folkt sedna!! GRATTIS TILL MIG!


Puss

Av Sandra - 14 juli 2010 12:20

Inge vidare väder ut i dag :( Men får hoppas på att de blir fint väder i morgon !! Är så less på att bara få nån dag här och där med sol, det är bara de där jävla regnet hela tiden... Vilken skit sommar... I dag så blir det iaf att baka och lite sånt, så får man hoppas på att de blir bra !! :) Måste ju ta och ringa några samtal oxå... Hmm, händer väl inte så mkt mer i dag... Känner mig bara irriterad i dag och detta beror på att man ska hålla sig från att ta en snus.. Men lär nog vara tvungen att göra det annars vill nog ingen vara med mig.. Har oxå fått två dagar i rad söta sms av mitt hjärta, på morgonen då han har slutat! :) Ne nu orkar jag inte sitta och skriva nå mer.. !


puss

Av Sandra - 13 juli 2010 13:02

Härligt, nu har man 2 dagars ledigt och dom har lovat strålande sol dom dagarna så vi får hoppas på att de stämmer oxå.. =) I dag blir de nog att fara och bada med Familjen Eriksson ^^ Sen får man se vad mer som händer ska nog bara ta de lungt iaf.. haha!

Men just nu håller jag på att tvätta upp lite kläder och ska ta mig nåt att äta.. =)


Puss

Av Sandra - 12 juli 2010 15:27

Ja de kan man lungt säga att de är i dag, är ju rätt mkt moln ute men fan så varmt de är.. :)  Får hoppas värmen håller i sig i veckan när man är ledig ^^ Hade en hel toppen dag i går, jobbad hela dagen men när man kom hem så fick man mysa med mitt hjärta som var hemma och vänta på mig. Gjorde oss go mat och låg och prata om allt möjligt roligt, tänkt vad tiden kan gå fort, i går var de som sagt våra dag :P Så nu har det redan gått 3 måndader känns som mycket mycket länge men kan ju kanske ha att göra med att man har dejtat sen Januari.. ^^Älskar dig Daniel :) I går var de oxå min "mamma" (Petras) födesedag, Så grattis ännu en gång =)


I dag har man städat upp här hemma och de var på tiden har sjutit upp de så länge för de har som inte funnit så mycket tid när man har jobbat och sen när man har vart ledig så vilje man inte städa när de var fint väder ute. Men nu är de gjort så nu är de fint till på torsdag då man får massa besök som ska komma och fira mig ^^ Oj de är inte många dagar kvar och då fyller man hela 23 år.. ;) Men men, nu ska man väl bara hoppa in i duschen och svalka sig lite innan man ska dra i väg och jobba några timmar...


Puss

Av Sandra - 10 juli 2010 20:05

Var ju en riktigt kul kväll i går måste jag säga, var hos Jens hela kvällen och spelade lite guitar hero var mkt roligt men fan vad vimsig man vart efter några glas vin hittade ju inte noterna.. haha.. så då gav jag upp.. =) Sedan så drog vi vidare till Bränna och kolla läget och tog oss en öl och surrade ^^ Sen vart det lite mat på det, fick dock inte min pizza så de fick duga med lite frasse mat och gott var det.. ! Om inte annat så hade vi väldigt roligt där.. *asg* var väl hemma nån gång vid 4 somna inte för en halv 5 kanske, Men gud så sjukt dåligt man har sovit!! :/ Sen har man vart och jobbat några timmar... så nu sitter man här och väntar på vad man ska hitta på i kväll...


Ska väl ta och städa upp lite här hemma så man får ut lite ilska... Det är fan inte lätt att sluta snus men de går ju framåt iaf! Har ju fixat det en gång så då ska ja fixa det nu oxå!! men nu ska ja gå vidare..


Puss

Av Sandra - 9 juli 2010 20:36

Vilken härlig dag man har haft innan man skulle i väg och jobba några timmar.. ^^ Låg och sov bort halva dagen nästa haha..  Sen så låg jag och myste med min söt och pratade om en massa saker.. Skönt att få prata ut lite om vad man känner och så... :P Är så glad att jag har dig Daniel.. !! Men nu är man iaf hemma efter att man har jobbat klart kvällen så nu ska man göra sig klar och vänta på hjärtat sen ska vi dra vidare till Jens och ha det trevligt och ta oss nåt glas vin =)... Får väl se vad som mer händer denna kväll, men kul ska de bli iaf...


Puss

Av Sandra - 9 juli 2010 03:03

Fan vad sjukt jobbigt det känns just nu, SAKNAR MIN PAPPA sjukt mycket nu önska att han var här nu.. har inte fått träffa han på över ett år nu :(( Har hänt så mycket här upp sen man fick träffa han ...  Önska bara att du kunde vara här min älskade pappa!! ...


I dag har man vart på alder med mina tjejer och hade de mycke trevligt dock att solen försvanna bland molen, men sen när mitt hjärta hade slutat så kom han oxå dit.. och då hade man hunnit ta sig ett dopp  haha! ... När vi hade vart klar på alder så drog vi hem till han så jag fick klippa han ååå så fin han vart ^^ vart super nöjd fast man var så stressad att få till frillan innan man skulle bli hämtad igen.. haha:P Men vi hann.. =) Sen på kvällen så for vi hem till mig och gjorde oss klar och så fick man trevligt besök och tog oss några glas vin och rökte lite vattenpipa, så nu har man invigt den..... ^^ Så snart blir de nog sängen!!...


I morgon blir de nog att fara på ute badet innan man ska fara och och jobba några timmar.. så de ska bli härligt..  =) men nu ska ja gå och vara lite social innan man ska sova lite..


Puss

Av Sandra - 8 juli 2010 01:29

Kan man lungt säga att de har vart, men fick sova ut ordentligt på morgonen vaknade utvilad och pigg vid 12 tiden så då gick man upp och surra lite med Svärmor innan man skulle ta sig vidare till luleå för att möta upp hjärtat... Hittade en massa fina kläder till min älskling som han fick sig hem :) När vi hade shoppat klar så for vi och käka på en super mysig restugang och dom hade sååååå sjukt god mat, måste bara dit igen =) Så när vi hade käkat klar så ville Daniel hitta sig nåt mer att köpa så då gick vi på Cubus där vi hitta lite mer kläder och de roligaste var ju att man var nära på att bli inlåst för när vi stog och skulle prova kläderna så vart de helt mörkt men vi tog oss iaf ut!! ^^ Men när vi hade vart klar i lule så bar de i väg hem till Hjärtat och slut i kroppen vara man efter allt springade i lule...


När vi kom oss hem till Daniel så tog man de bara lungt, så tog de inte långt innan Jillsan ringde och hörde om jag vill hänga med till alder så då packade jag min saker och så kom och hämta mig ^^ Mycket trevligt var det träffade några trevliga prickar där.. haha.. När solen gick ner så vart de så kallt så då tog vi vårat pick och pack och for tillbaka till stan till en lite fest eller vad man nu ska kalla det :) Så där satt man och tog de chill innan vi drog vidare till bränna och där hade man mycket trevligt måste ja säga .. mycke skratt .. När dom stängde så fick man ju säg "lift" hem av söta Jessie på henns cykel.. :) Så nu ligger man här och tar de bara lungt och andas innan man ska lägga huvudet på kudden för att sova lite!!


I morgon hade man ju tänkt städa men får se om jag orkar ta tag i det på morgonen.. För om de blir toppen väder så blir de att dra och bada och bara mysa med gänget!! men får väl se vars dagen nu tar oss :) ... Mysig dag har de då vart i dag!! Älskar sånna här dagar...  Men nu säger jag God Natt..


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards