Alla inlägg under juli 2010

Av Sandra - 6 juli 2010 20:50

Kan ju säga att det är välbehövligt med lite ledighet, fick ju inte mina lediga dagar som jag skulle för man var ju tvungen att gå ut och jobba extra..  Så nu ska jag bara njuta av mina 2 ledighets dagar som man ska ha nu ^^ Får bara hoppas på att de blir super fint väder nu när man väl är ledig :)


Nu sitter man här och har duschat och gjort sig klar för att fara till mitt hjärta för att pigga upp han lite ;) Har jobbat hela dagen och på min rast så var man och träffa Jessie och hennes vän på hanssons sen hem och andades lite innan man skulle i väg och jobba kvällen! Men är de färdig jobbat för i kväll så nu ska jag bara ta de lungt! ^^ I morgon får man se vad dagen har att erbjuda ska väl en sväng till Luleå och om vädret tillåter så blir de kanske ett kvällsdopp ... Mysigt ... Men nu ska jag ta och göra mig klar för att dra till hjärtat..


Puss

Av Sandra - 6 juli 2010 00:14

Tänkte jag skulle uppdatera från helgen genom att bjuda på lite bilder ^^


   

     

 

 

Jag, Kicki och Ramona   


Var lite bilder som togs från Fredan och Lördagen..

Puss

Av Sandra - 2 juli 2010 12:05

I dag är det äntligen Fredag och i kväll så ska man gå på Boden Alive får hoppas att de är bättre i år än det var förra året :) Så det ska bli spännade och se vars denna kväll slutar, blir dock väldigt lungt tror jag för i morgon blir ju den RIKTIGT festen så att säga för då har vi många samlade! ^^


I går så jobbade men ju sin sista dag innan man skulle gå på ledighet i 3 dagar och skönt som fan är det, tur att man fick byta tur så man fick vara ledig i dag! ^^ Men som sagt när jag slutade vara de bara att dra hem och duscha och fixa till lite hemma för man vet ju aldrig om man får massa folk hem till sig eller ej. När man var klar så kom min söta Ramona till mig så när hon hade käkat och duschat av sig så drog vi ner på stan för att köpa det vi behövde för helgen sen när man hade gjort det så for vi och sol, skönt men varmt som fan var det så nu har man fått lite mera färg på bena =) Så slipper man gå och blenda folk... haha!


När vi hade solat klart så körde Ramon mig till mitt hjärta!.. Så när jag kom hit så var de bara att vända lika fort i dörren för då skulle vi dra till Daniels mormor och där vi fick gott fika och trevligt sällskap. När vi alla hade kommit oss hem vid ca 21 tiden så parkerade vi våra rumpor i soffan och kolla lite film. Nu har också Daniels kusiner kommer hit så de är mycket kul att få träffa dem också ^^


Blev inte heller någon sovmorgon för mig dag fast man var ledig, skulle köra mitt lilla sockerhjärta till jobbet så de var bara att kliva upp vid halv 7 man var ju rätt död för man hade ju bara sovit 2 timmar ungefär, kunde inte sova så vi låg och surrade hela natten typ.. haha ^^ Men i dag blir det att dra på stan med tjejerna och svärmor antar jag sen blir de hem och göra sig klar för kvällen!... Uppdaterar mer senare och så lär de ju komma upp lite bilder från kvällarna på Boden Alive!!

Simma lungt i kväll allesammans..


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards