Alla inlägg under november 2010

Av Sandra - 30 november 2010 13:24

Då var de sista dagen på denna månad, så i morgon är det 1 December så nu är de bara 24 dagar kvar till jul jippi eller så inte.. Men men vad händer denna dag då? Jo jag och Daniel ska fara till hans förälrdara för att käka lite middag och umgås lite :) Så de ska bli kul... Får väl se vad mer som händer men i morgon ska ja ta tag i alla sakerna som måste göras och hoppas på att de blir bra så de inte kommer upp nå mera skit.. Har fått nog av det! Ids jag inte skriva nå mer, har verkligen inga roliga saker att skriva just nu så bättre att vara tyst..

Av Sandra - 29 november 2010 21:54

Tänke att jag skulle ta och skriva lite vad som har hänt i helgen.. Hade hellre visa bilderna från helgen men har kabeln hemma så får ta och lägga upp bilderna sen istället..!


Kan väl säga så här att det har vart en toppen helgen först Fredagen vad man hemma hos hjärtat och tog sig några glas vin med någa vänner =) Sen Lördagen blev man bjuden med till Luleå på fest så det kan man ju inte tacka nej till och sjukt kul det var, blev bjuden på middag där som var suuuuuuuper god :D


Hela kvällen var riktigt kul med olika spel och massa prata, senare på kvällen vart det krogen som gällde dock måste jag säga att trodde de skulle vara roligare på krogen i luleå än vad deet var.. Men det var ju tur jag hade ett sånt bra sällskap :) Som sakt så har de vart en bra helg mer behöver man inte säga! :P


Där i mot så har inte dagen vart den bästa :( Men de ska nog läsa sig förhoppningsviss tur man har en bra pojke som kan muntra upp mig lite :P Ätit god mat som hjärtat har gjort .. :P (Kyckling, vitkål, paprika, risnudlar och en massa olika kryddor). Men nu står jag och kokar lite Risgrynsgröt för andra gången så får väl se hur det går :)

Av Sandra - 26 november 2010 20:44

Tänkte att man skulle ta och uppdratera sig lite om vad dagen har erbjudit och kommer erbjuda :D Kan jju itne svika mina läsare utan en uppdatering... Haha!


Så i dag blev det upp tidigt för att möta upp min älskade lilla syster som jag inte har träffat på jag vet inte hur länge så de var rikjtigt kul att få käka lunch och kolla på lite affärer med henne! Sen vart det att prova ut lite glasögon till syster så efter många om och men så kunde hon bestäma sig med lite hjälp av hela familjen :P


Vidare efter ha sagt Hejdå till familjen så gick jag och hjärtat på glasbanken sen vidare för att handla lite mat :) Men nu sitter man redo för kvällens trevligheter med en massa mysiga personer... !! Så ser min kväll ut för tillfället så får man se hur den slutar! :P


 

Av Sandra - 25 november 2010 16:21

Då var de Torsdag säger då det jag hinner fan inte blinka så är den helg igen.. Men jag ska inte klaga :) Säger då usch till detta kalla vädret vill ha sommar igen... Men man ska ju inte klaga kunde ju ha vart värre. :P Snart ska man till Daniels mormor som ska bjuda på middag så ska springa vidare nu.. :) ville bara uppdatera mig lite..!

Av Sandra - 24 november 2010 21:55

Tänkte bjuda på några saker som ni inte visste om sex, som jag har läst i en tidning när jag färgade håret.


  Lånad från googel.


1. Folk som har sex runt tre gånger i veckan upplevs se fyra

till sju år yngre ut, enligt en studie.


2. En undersökning visar att datanördar är de bästa älskarna -Enligt dom själva.

82% påstrår nämlingen att de sätter sin partners njutning framför sin egen...


3. Kvällen innan du ska leverera bra idéer på jobbet kan det vara smart att ha sex.

Enligt antropologen och filosofie doktor Helen Fisher triggar sex i gång kemikalier i hjärnan som kan boosta din kreativitet.


4. En brittisk studie avslöjar att de flesta män föredrar kvinnor med lite kurvor

framför dem som är supersmala.


5. Forskare har kommit fram till att mäns syn på kvinnor inte blir mer negativ

av att kolla på porr.


6. ... Och en studie har visat att endast 20 minuter motion innan sex kan förbättra

ditt sexuella gensvar.


En lite kul grej och roligat att veta, för vissa kanske :P

Av Sandra - 24 november 2010 20:46

Ja då var denna dag slut den med och snart är det Torsdag, tyckte ju nyss det var helg men nu är det helg igen ... haha! Blev att ta en kaffe med Jessie på boddan där vi satt och surrade i några timmar innan vi tog oss till affären för att handla lite mat.. Men nu sitter man hos hjärtat igen och nyss ätit lite och läst lite träningstidning:P


Känner mig lite trött och sliten i dag så de blir nog snart att krypa ner i sängen och sova så får man hoppas på att det blir en bättre dag i morgon!!

Av Sandra - 24 november 2010 13:40

Vad ska man skriva i dag då? I går så var man och tränade ben och det var grymt skönt så nu har man väldigt mkt träningsvärk.. haha.. Sen så fick Daniel lite besök av Emli så vi satt och surrade lite och kollade även lite film Kommisarie Späck kasnke inte de bästa filme jag har sett men den var rolig.. hehe!


I dag har jag gjort risgrynsgröt för första gången och den vart väl inte jätte lyckad men god vart den så övning ger färdighet som det brukar kallas :D Vaknade även med lite nästäppa och torr i halsen inte alls roligt jag som har klätt mig så bra men de hjälpte inte, skyller på min Daniel för han känns sig inte heller så pigg haha! :P Blir ingen träning i dag *jävla skit* man hinner bara ta ett pass och så blir man sjuk..Men de är bara kry på sig så man kan fara och träna igen:)


Ska snart hoppa in i dusch och göra mig klar hade jag tänkt, ska ner på stan coh fixa lite saker och ta en kaffe med Jessie! :P Måste även tack för alla fina kommentarer jag har fått, ni är så gulliga. :D

Av Sandra - 23 november 2010 15:08

Helt underbart, i går när man älskling kom hem så kunde jag inte sluta pussa på han.. Vi hade det så sjukt mysigt igår låg och pratatade om allt han hade gjort och allt jag hade gjort och mkt mkt mer :P Åt även lite mat när han kom hem... Tänk vad lite tidn fårn varandra kan göra mot en !! Är så fruktansvärt kääääääääär och lycklig... :) I dag blir det träning så de ska bli underbart :D ja orkar inte skriva mer men en lite uppdtering blev det iaf. !

Ovido - Quiz & Flashcards