Alla inlägg under november 2010

Av Sandra - 16 november 2010 00:39

Usch vad jobbigt kan inte sova har legat i sängen i över en timme för att försöka sova är trött men de går bara inte att sova :( Så nu gav jag upp får försöka göra mig ännu mera trött genom att kanske kolla lite film eller nåt. Har så många tankar som snurrar runt i mitt huvud som jag inte kan släppa och de är ju så typiskt att man ska ha dom när man ska sova, Vet att de inte är nån ide att tänka på alla dessa saker nu för kan inte göra nåt åt det nu sen så måste jag sluta oroa mig... Får ju ändå veta hur allt ligger till inom kort iaf så.


Har tänkt på en sak (ovanligt) varför är de alltid så när man ska försöka sova det är då man kommer på alla dom bästa sakerna som man vill skriva ?! Då kan man utrycka sig med ord och känslor och de låter bra, men om man ska försöka skriva det sen när man har vaknat så kommer man inte i håg hälften och låter inte alls lika bra som då man fick ideerna när man la sig. Hmm, kanske ska man stoppa ett lite block och penna vid sängen när man ska sova så om man kommer på nåt så kan man skriva upp de på en gång :) Aja vad ska man säga. Trött och vill sova men kan inte !! *arg*.

Av Sandra - 15 november 2010 21:36

Japp de är vad jag har gjort i dag, jag har vart och fixat min naglar så nu är dom fina igen..Skulle avboka tiden men deta gick inte för man var tvugen att vara 24 timmar innan för att boka av tiden så de var ju lite surt men de gick ju iaf så. Vart väldigt nöjd med dom :) Saknar dock Kicki som brukar göra mina naglar annars..


 


Blev även en fika med Jessie på stan så de var riktigt trevligt, alltid trevligt att få surra med henne vi gick även på Örjans en sväng innan jag skulle göra naglarn. Oj så mkt fina kläder dom hade fått in, kunde inte hålla mig så köpte mig en jätte snygg stickad tröja *fy på mig*..


Men nu sitter man hemma hos hjärat som inte ens är hemma men de är så mkt mysigar och trevligare att vara här hos han än att vara hemma hos mig. När man kom hit så gjorde man sig lite mat som man knappt fick i sig för man började må så illa och den har inte vilja försvinna än :( Gillar inte min kropp just nu ska jag ta och meddela, så blir nog att lägga sig i sängen snart och försöka sova.

Av Sandra - 14 november 2010 23:44

Måste ju ta och säga grattis till alla pappor där ute, för det har ju vart fars dag i dag.. =) Önskade jag hade haft min pappa närmare mig för då hade jag farit förbi med en lite tårta.. ;) Saknar dig pappa hoppas du har haft en toppen dag.

Av Sandra - 14 november 2010 21:38

Tänkte jag skulle ge en kort sammanfattning om kvällen som var i går :) Hade iaf super kul.. Började med att jag och Daniel träffade upp Söta lilla Frida som har äntligen kommit sig hem till Sverige igen för att sedan gå hem till mig för att dricka några glas vin och vänta på att Lisa skulle komma (En kompis till Frida). Var riktigt roligt att prata om allt som har hänt den senaste tiden och hur hon hade haft det. Vid tolv tiden så drog vi ut på Lotus jag Frida och Daniel hade super trevligt träffade en massa trevligt folk ute som man inte hade sett på länge, samt en tjej som jag inte har pratat med innan men följer hennes blogg men har vetat då vem hon är så de var kul att surra lite med henne!


Träffade en massa annat trevligt folk oxå, som Robin, Malin, Sandra, Jessie, Jens och Ante och många många mera men de skulle blir rätt långt om jag skulle fortstätta :) Vart efterfest hos Robin så vi alla drog dit men alla for  nästan lika fort, men jag och daniel stannade kvar till klockan var 6 nåt sånt, hade man blivit bjuden på mat som Robin hade gjort och riktigt gott vara det. Skönt att komma hem till hjärtat sen och få lägga sig i sängen.


Resten av dagen har vart väldigt lugn och seg blir väl snart att krypa ner i sängen som kommer vara tom och kall.. :( För nu är min sötis på väg ner till Göteborg så de kommer känns konstigt att sova själv när man har sovit med varandra nu i över en vecka. Men men, Tack allesammasn för en toppen kväll hade väldigt roligt måste jag säga!! :D

Av Sandra - 13 november 2010 15:12

Vad duktiga vi var i går.. =) I går bestog dagen av en massa mysa och prata, var en riktig toppen dag måste jag ta och säga. Vi bakade bröd i går som vart suuuuper gott och de är första gången jag baka riktigt bröd som man ska låta jäsa så känner mig riktigt duktig, inte nog med det så gjorde vi även frukt sallad och åt glass till det..*MUMS* Sen efter vi hade smakat på allt så låg vi i sängen och bara hade de gott.. :D


Men i dag är det lördag och vad ska man göra av denna dag/kväll? Hade vart trevligt att fara nån stans men vars :) I morgon åker Daniel ner till Göteborg är borta en HEL vecka som de kommer känns tomt och tråkigt, vi har ju aldrig vart bort från varandra så länge så de ska bli kul och se hur de kommer gå :) Om jag hade haft bilder på vårt bakverk så hade jag lagt upp de så hade ni fått sett det goda underverken... Men Kanske kan ta och sno mig nå bilder från hjärtat.

Av Sandra - 12 november 2010 13:00

I dag är de Fredag igen då, tyckte det nyss var Fredag men vad fan men ska ju inte klaga Härligt med Fredagar :) Så vad händer i dag då? Hoppas på nåt kul att spännade kände att de var ett tag sen man gjorde nåt riktigt roligt... Önskade att jag nästa kunde få fara på Idol i kväll fast jag inte följer det så där ivirgt som alla andra men då har man ju fått vara där iaf.. :P Men vi får väl se vad dagen har att ge, sitter då här med en fruktansvärt skön tränings värk i rygg och axlar samt lite i mina ben.. Så får se om det kanske blir nåt träningspass i dag eller ej.. :)


Måste även ta mig till Luleå nån dag och kolla efter nån jack för det fanns ju inte bra jacker här i Boden :/ Sen hade jag väl tänkt att jag måste fara och hälsa på min kära syster nån gång oxå, Jobbigt att man inte har bli då hade man gjort de för länge sen.. !

Av Sandra - 11 november 2010 23:41

Vart en bra men lung dag, dock sova man alldelles för länge måste bli skärpning på det.. Men dagen har då vart så att man har vart hemma hos hjärtat myst med han, vi skulle äta oss sushi men bestämde oss för att göra nån mat istället så vi åt upp rester men gott som bara den var det.. :D Skulle bli att baka bröd oxå men då vart klockan så mkt för skulle ju ta oss ett pass på gymmet, det vart ett grymt skönt pass så i morgon kommer man vara rätt mör i kroppen.. !! :) Kan väl säga att dagen har väl inte vart den bästa i början men den slutade bra... Nu blir de väl snart att krypa ner i sängen.. ! Säger tack och hej från mig nu..

Av Sandra - 11 november 2010 14:57

Tänkt lägga upp en bild som jag gillar skarp som är omgjord :) Tagen i början av när jag och Daniel träffades.


 

Ovido - Quiz & Flashcards