Alla inlägg under november 2010

Av Sandra - 22 november 2010 16:35

Ja vad har man gjort hela dagen, jag tog mig ut på stan för att slippa sitta hemma och vänta så tiden gick ju lite fortare men beräknad tid Daniels ska vara hemma är nu 17.30 så hoppas de inte blir nå mer förseningar.. Men ska ta och göra lite mat nu så de är klart då hjärtat är hemma för sen blir de myyyyys för hela slanten :P

Av Sandra - 22 november 2010 11:50

Säger då det, tågen är fan inte det bästa transopr medlet!!! Tar alldelses för många timmar innan man är framme dit men ska, alltid för senat och alltid är det nåt strul med tåget, passagerare eller så är det nåt med rälsen :(:( Men men nu ska man inte vara bitter men hade ju väntat min karl skulle vara hemma 11 men inte det om man har tur så är han hemma vid 4-5 om de inte händer nåt mera !! Så nu blir det att göra sig klar och se om man kan fixa lite ärenden och kanske ta sig en kaffe på stan innan Daniel kommer hem.

Av Sandra - 21 november 2010 17:47

Kan väl säga en hel del om kvällen men vet inte riktigt vars jag ska börja, men en sak är säkert att jag är sjukt bakis och de var MÅNGA år sen sist jag vart det, alltså jag menar illamående och trött är fan inte att leka med.. Men så går det när man dricker för mkt och har kul. :D:D Vart super fint på Lotus efter renoveringen, säger bara vilket lyft!! Tänkte inte säga så mkt nu hade tänkt bjuda på lite bilder från i går istället! Sen göra klart de sista innan jag går hem till hjärtat för mysa ner mig i sängen och se film :) I morgon får jag äntligen pussas med min karl, har längtat sååååå...


Me and my Girl :)

  Kusinerna : Ante och Patrik:)   Härliga Tjejerna med snygga skor !     Flumig bild, alla provade Patriks Brillor :)         Bjöds på lite glögg oxå!  

Av Sandra - 20 november 2010 13:54

Oj vilken toppen bra dag och kväll det vart i går :) Träffade upp Jessie för en fika på stan efter jag hade gjort bort min ska som jag skulle göra, som jag där i mot gillade grymt mkt :D Tog oss en fika på Hanssons denna gång och det var så frukansvärt mysig att sitta där och surra i någa timmar.. :P

  Våran mysiga fika på Hanssons :) 


När vi var klar där så vart det en runda på systemt för att handla in för Lördagen, sen gick vi på Kappahl för att kolla om jag kunde köpa mig nåt för mina rabbater jag hade fått och med min sköna tur så hittade jag en jacka som vart jätte snygg och skön, trodde inte jag kunde ha den och provade ju den bara för skoj skulle men den fick följa med mig hem så nu slipper man frysa :D


Jessie hon böjd mig på middag och vi satt och drack lite vin som bara skulle bli ett men blev hela flaskan haha :) men kul hade vi satt och surrade hela kvällen lång om massa roliga och intressanta saker, men när det började närma sig 1 tiden så ville Jessie gå ut så efter lite övertalning så gick vi ner och koll in vad de fanns för folk där :) Jag är riktigt nöjd med hur kvällen vart och slutade :)


Men nu ska jag göra mig i ordning och handla lite för snart kommer Jessie och Frida hit och då blir de middag med nån cider sen vidare för fest :) ha de bra kväll allesammans. Tat de lungt :P

Av Sandra - 19 november 2010 10:15

Grattis på födelsedagen Jillsan, Hipp hipp hurra ;)

 

Av Sandra - 19 november 2010 09:34

Vad ska man ta och skriva om i dag då? Min fantasi har som sagt försvunnit haha.... Ne är väldigt trött måste jag säga men så går de när man pratar med sin underbara kille halva natten och sen ska upp någara timmar senare,


Visst jag kan ju fortsätta sova en stund till men de känns som inte nån bra ide.  Men har då ätit lite frukost nu och så de jag borde göra är att fixa min disk men jag hatar verkligen att diska ! Tror jag måste köpa mig en diskmaskin.. :D


Nog om det, i dag ska jag göra en massa roliga saker dock kan jag inte säga ena saken för då blir de ingen överraskning för min gubbe :P Får väl se vad dagen har att erbjuda för nåt kul men vad jag vet är att jag ska umgåa med min söta Jessie i dag. Blir inte heller att åka till min söta Fia men vi skullle tas och ses nästa ledig helg som hon hade :P


Men som sagt det är ju en super bra dag i dag känner mig super glad och lycklig, kan man tänka sig att det är redan Fredag igen och denna helg ska bli skit kul har jag bestämt mig för. Nu är de bara 2 hela dagar kvar till jag får krams med min karl ;)

Av Sandra - 18 november 2010 22:48

Gud vilken härlig dag detta blev :) Första kom svärmor hit för att parkera bilen här utan för mig sen tog vi oss till stan för att hämta ut hennes glasögon som hade kommit, sen gick vi på hemligt uppdrag sen efter det så gick och lämna in hennes skor som hade gått sönder som hon bara haft två gånger *grrrrh*. Efter detta så vart vi lite hungriga så då tog vi lunch på Hanssons vilket underbart mysigt ställe, mitt favo ställe :) Vi satt där  och surrade om allt möjligt och tiden bara sprang i väg. Var och fixade tid för Annelis Make over... haha kasnke inte men de lätt roligt :P


God morotskaka som jag och Anneli delade på ;)

 


Väl klar på stan så for vi hem till Svärföräldarna för att göra i ordning maten som var helt suverän, min svärmor hon kan laga mat hon ;);) Färgade även hennes hår och kolla lite tv och surra.. Men nu är jag hemma igen så blir snart att göra sig klar för sängen för känner mig faktiskt ganska trött efter en Lååååång dag.

Av Sandra - 18 november 2010 11:28

Okej då var man klar och redo för att umgås med min svärmor, vi bestämt oss för att ta en runda på stan innan det bär hem till dom på lite middag :) Trevligt trevligt..


Gud vad jag saknar min Daniel nu men de är inte länge kvar tills han kommer hem nu, tiden går fort när man har roligt och har saker att göra.. I morgon är det ju redan Fredag igen och hoppas på att det kommer bli en bra helg!..


Bilden är tagen i sommaras då ajg fyllde år :) Lyckligaste tjejen i världen ^^

Ovido - Quiz & Flashcards