Alla inlägg under november 2010

Av Sandra - 18 november 2010 09:28

Oj kan inte tro det själv, jag är vaken. Nog ett bra tag innan jag somna vet dock inte vad klockan var men kollade sist och då var den halv 4 och jag skulle upp 8.45 för att ringa lite samtal och tror ni inte dom var borta då jo var ju trevligt eller så inte.


Tänkte att jag kunde somna om efter det just för man inte har sovit så många timmar men inte gick det så jätte bra så är väl lika att vara vaken så man hinner med att göra nåt av dagen för att sedan fara och äta midda och mysa med min svärmor.


Så nu ligger man här i sängen och har nyss ätit lite frukost och ska väl snart ta och klä mig för att dra ner på stan en sväng och sen så får jag se om jag tar och tränar lite eller hur de blir, känner mig inte riktigt på topp för att träna :( Tror nog att jag kommer kunna somna lite bättre nu i natt när man klivit upp så tidigt.. haha!

Av Sandra - 18 november 2010 01:38

Har kommit fram till att jag måste ju verkligen gilla att skriva på natten.. haha..  För nu blir de fjärde gången jag sitter här och skrvier så här sent.. Varför? Ja kanske för att det känns bra att sova efter man har fått skriva av sig lite, eller så är de bara så kul att sitta knappa på mitt tangentbord.. haha!


Tidigare i kväll så ringde min älskade hjärta så vi låga och surrade ett bra tag, är så skönt att höra hans röst dock tycker jag inte är så kul att höra att han inte är så jätte glad. Men det kan jag ju förstå önskade bara att jag kunde få hålla om han! Känns lite konstigt att vara så långt i från varandra och så länge, men det är ju bra att man kan vara det. :) Ska bli så skönt att få krams med han igen sen när han kommer hem... :)


Lånat bilden från googel.    


Har många funderinga över massa saker och har väl lite beslut ångest för jag vet inte hur jag ska göra dock vet jag vad som skulle vara bäst att göra. Får väl se hur jag göra i mina funderingar.. Nee man ska väl försöka sova nu så man orkar upp när klockan ringer hur nu detta kommer gå får vi väl se. haha! God natt.

Av Sandra - 17 november 2010 23:01

Har man nyss sett lite film och kan lungt säga att den var en stor hit hos mig :) Dock var den inte som jag trodde men inte på ett dåligt sätt iaf. Jag gillar verkligen sånna här filmer. Den filmen som jag nu pratar om är The last airbender så om ni vill se en spännade film så tycker jag verkligen ni ska se den.


 

Måste ju säga att jag har blivit väldigt duktig på att uppdatera mig här på bloggen, tråkigt dock att man inte har så många läsare men är väldigt glad för dom jag har. Jag har funderar lite gran på det här med bloggandet och jag tror nog att varför man får många läsare har att göra med vilken rubrik man har sen så har ju självklart innehållet en stor betydelse, som tex om man har mycket bilder eller ger tips på olika saker :) Tror jag ska försöka mig på att göra nåt nytt i min blogg här framöver måste bara komma på vad, nån som har några ideer på vad som skulle vara kul att läsa i en blogg?

Av Sandra - 17 november 2010 19:50

Ojoj vad tiden går fort jag tyckte nyss de var helg och snart är det helg igen.. :) Känns som jag inte har hunnit med det jag skulle vilja göra än, men jag måste ta och bli mer sträng mot mig själv så jag får gjort det jag vill ha gjort.. =)


Pratade med min kära svärmor i dag :) Så i morgon ska jag fara och umgås med henne och laga lite mat, så de ska bli super trevligt var ett tag sen vi gjorde nåt. Hade väl tänkt att hinna med att träna innan men ska åka dit för de blev ju aldrig nåt i dag *fy på mig*


Hade hunnit och göra fortfarande men jag har som tappat den lusten för att göra det nu, känner mig rätt seg så hoppas på att man slipper ligga och vrida på sig i flera timmar innnan man kan somna.


Hoppas att jag också kan fara och umgås med min söta Fia på Fredag, men de ser inte så ljust ut men ska se vad man kan göra åt den saken. Får hålla mina tummar för att jag kan fara. Men nu hade jag tänkt ta och mysa ner i sängen och kolla film innan man ska sova :)

Av Sandra - 17 november 2010 17:56

I dag så har jag gjort mig tacogratäng och den vart super god, kan nästa inte tror det själva att jag faktiskt har lagat en ordentlig måltid :) Brukar ofta bli micro mat eller nåt som går snabbt att värma när jag är själv.. Men nu har jag ju en massa mat över så de är ju bra !!.. Bjuder på en lite bild av min goda mat ;)


 

Ja vad har man mer gjort i dag då? Jo man vaknade väl lite väl sent men så går de när man inte sover så bra nummera. Men iaf så tog jag mig upp och gjorde mig i ordning för skulle ju möta kära Johan på stan för en fika, mycket trevligt var det har inte träffat han på ett tag för han bor ju nummera i fjolträsk.. :) hehe.. Fick även lite sällskap av Jessie som också kom förbi och tog en kaffe med oss!.. Så de har vart en riktigt trevlig dag har även pratat lite med Söta Maria också :P


Har även fått höra lite tråkiga nyheter av hjärat som inte fick fortsätta sin tester för militären, för han är buller känslig eller vad det nu va men hans hörsel var iaf inte bra :( Känns inte alls kul! Tänker på dig och Saknar dig hoppas du ändå får en fortsatt bra vecka ner i gbg fast dom tråkiga nyheten.

Av Sandra - 16 november 2010 20:52

Jo jag tänkte att de kanske skulle vara lite roligt att göra om lite här i min blogg och vart nöjd med den :) Får vi väl se hur länge den stannar, men ett tag iaf tills jag lessnar.. haha!


Just nu känner jag mig helt plötligt super glad och lycklig :D *jippi* men snart blir man väl nere igen.. haha vad roliga min kropp kan vara vill bara skratta åt den.. ! haha..


 

Saknar min älskling nu, känns lite tomt när man inte har nån att kramas med när man ska sova! Skulle inte förvånna mig om de var de som gjorde att jag sover så dåligt! Får hoppas på att man får nåt roligt att göra dom här dagarna .. :P


I morgon måste jag ringa några samtal så jag kan lugna mitt hjärta och sen då göra som mina två sötisar glada oxå haha! Får väl se om jag kankske kan ta mig en sväng ner till gymmet samt en sväng på stan. :P

Av Sandra - 16 november 2010 18:57

Ja vad har man gjort va dagen inte mycket ska jag ta och meddela, har haft två väldigt trevliga samtal först ringde min älskling från Götet och dom hade tydligen väldigt skönt väder där nere vill oxå vara där. Han knappt mer än lägga på så ringde telefonen igen och då var det min underbara sockerfia ^^ Har ju inte träffat henne på hundra år :( Så nu ska jag försöka se om jag kan få tag i nån bil så jag kan åka upp till henne i helgen för nåt glas vin och surra en massa skit.. ;)


Hmm, väl hade pratat klart med henne så började man packa ner sin saker för att börja bege sig hemåt, väl hemma så började jag städa undan lite och gå ner i tvättstugan innan mamma skulle komma förbi för att hämta sina bord. Har nyss ätit lite mat som inte alls smakade så där jätte gott men fick mig lite iaf så de är ju bra :P


Nu blir det att kolla lite film och vänta på att tvätten ska bli klar sen ska jag göra en tid kväll och hoppas på att man får sova är sjukt trött nu.

Av Sandra - 16 november 2010 13:03

Kan man lungt säga att de har vart gick och la mig vid 23 tiden nån gång, låg och vred mig i nån timme efter att alla mina tankar bara snurrar runt i mitt huvud och bestämde mig för att de inte vara någon ide att ligga kvar gick upp fördrev tiden på nätet en stund.


Gick och la mig igen vid 3 tiden för att försöka somna men inte gick de nå bra alls bytte till och med håll i sängen men inget hjälpte kollande klockan sista gången vid halv 6 efter många om och men så verkar det som att jag somnade till slut, men istället när man väl kunde somna tror ni inte man börjar ha en massa mardrömmar?! :( Så man var ju som halft sovade på nåt sätt, ville bara vakna men kunde inte.. Bläää säger jag bara åt denna natt.


Hoppas verkligen på att jag kommer kunna sova bättre nu i natt annars blir jag galen, men jag borde ju vara lite trött iaf i kväll när man inte har sovit så många timmar. Men nu blir det att äta lite frukost sen vidare hem tror jag för har tvättstugan i dag. Måste även ta mig en tur på stan i dag eller så tar jag de i morgon får måste ta och lämna tillbaka tröjan jag köpte, tror inte jag kommer använda den så..

Ovido - Quiz & Flashcards