Alla inlägg under november 2010

Av Sandra - 11 november 2010 00:41

Det kan man lungt säga, är så fruktansvärt käääääääär i min underbara Daniel.. Vilken härlig känsla det är att känna magen pirra när han kollar på mig eller viskar fina saker i mitt öra. Man känner sig så omtyckt, har nog aldrig vart den personen som rodnar för vissa komplimanger men han vet verkligen hur han ska säga saker så de känns som om jag vill gömma mig.. :) En sån härlig känsla måste jag säga. Han kan verkligen få mig knäsvag! Tiden bara springer i väg för nu i kalendern så står den att det är den 11 Nov och med det menas att jag och hjärtat har vart tsm i 7 hela månader och snart känt varnadra i 1 år. Vilken underbara tid detta har vart.. ÄLSKAR DIG!


  Denna bild är tagen när vi var ute på en härlig promenad hos Daniels Farmor. :)

Av Sandra - 10 november 2010 14:53

Jag ser det snöar jag ser det snöar här utan för mitt fönster.. haha..  Ja det kan man lungt säga att det göra och så vad jag har lägtat eller så inte :) Nog visst är de mysigt med snö men det är väl det kalla som jag inte gillar och om det är snöstorm ute det kan man också ta bort.


Nog om det, kan ju säga att jag har fått mig en aning träningsvärk efter gårdagens träning och de känns så härligt i dag blir det ännu en dag till på gymmet men då blir det motions träning som gäller. Vad händer mer i dag då? Ja vi får väl se om de blir en sväng till Daniels mormor sen måste jag ta mig ner på stan för att försöka hitta mig nån vinterjacka för kan ju inte gå med den jag har då lär jag ju frysa i hjäl.


 

Tycker jag har vart rätt duktig på att uppdatera mig här på bloggen,  Jag hoppas ni gillade mina bilder som jag la upp i går. :)

Av Sandra - 10 november 2010 00:34

Oj vad jag var duktig på att skriva då.. Nee men allvarligt jag har nog bara tråkigt så då kan man ju lika gärna skriva här.. Börjar ju bli lite trött känner jag så man kanske borde gå och sova istället för att sitta här så man får sig en ny dag. Ska man väl inte försöka sova bort hela dagen i morgon, måste ju som sagt ta mig en tur på stan.


Ja nog om det, jag känner för att göra något nytt men vad? jag har ingen fantasi :/ Jag vill flytta här i från jag vill byta inrikning av jobb jag vill plugga men ändå inte jag vill skaffa mig ett umgänge igen. Men vars ska man börja och hur ska jag göra detta ?! Önska att de vara så lätt att bara ta sitt pick och pak och dra men som sagt de är ju lite svårt när man inte har pengar :( Så allt får vänta och bli uppskjutet.


Jag saknar min familj det vet jag, träffar dom allt för sällen och de är jobbigt! Men vad ska man göra när alla är utsprida över vårt av långa land.. Man är ju inte gjord av pengar och svårt är de oxå att träffa dom samt vänner när man inte har till gång till någon bil. Önska jag kunde vinna på lotto så skulle jag kunna köpa mig en bil :) Kanske skulle man komma på vad man vill göra med sitt liv eller så inte.. Jaja man ska väl inte vara bitter... :P JAG VILL!!!!.. Men de går inte, inte nu.


Ähh måste ju säga att det är som skönt att få skriva av sig, har som saknat att bara få sitta och skriva rad efter rad, men om det finns nåt intressant eller menningsfullt i det jag skriver är ju den stora frågan. HAHA. Ne nu ska jag ta och göra mig klar för sängen så jag får kliva upp för att äta frukost :) Sov gott allesammans.

Av Sandra - 9 november 2010 23:34

Tänkte bjuda på någa sköna bilder som jag gillar skarpt som är tagna av Skirac :) Tack älskade du för dessa underbara fina bilderna. :)


 



   


 



Av Sandra - 9 november 2010 22:56

Yeeees äntligen har jag fått en dröm fri natt.. =)
I dag då har man vart och fixat lite uppdatering i mitt träningskort, så träffade jag på min mamma där av alla ställer kul att se henne igen! Fixade mig även så jag kommer gå hos en privat vårdcentral istället.. :P Sen vidare hem till hjärtat igen, vart lite middag och sen vart det ett härligt träningspass!! Gud vad jag gillar att träna, ännu bättre när man har en sån underbara "tränare" som man tränar med... haha Så nu ska de bli skärpning med träningen och kost...


I morgon så måste jag gå på stan för att köpa mig en jacka som man slipper gå och frysa, så vi får hoppas man hittar nån som passar som inte är allt för dyr. Blir även att träna lite mera.. På söndag så åker Daniel ner till göteborg på mönstring, önskade jag oxå kunde få fara ner dit han blir bort en hel lååång vecka...

Av Sandra - 7 november 2010 21:38

Sitter hemma hos min underbara Daniel och tagit med mig min dator hit så nu sitter vi här som två nördar.. haha :D Ja vad ska man säga har fått mig en förkyldning på halsen :/ Så är sjukt täppt i näsan nåt som jag hatar oerhört mkt så hoppas den försvinner fort! Vill ju kunna träna oxå går ju inte bra med denna näsa.


Kan väl säga så att jag fortfarande drömmer en massa hemska drömmar än :( Fattar inte varför, har aldrig vart den typen som har mardrömmar kan ju hända nån gång per år men inte varje natt... Vad är det som vill säga mig igentligen?! :S Vill bara har roliga och glad drömmar helst vill jag inte komma i håg min drömmar alls för då vet jag att jag har sovit bra!! .. men men ..


Jajja det var allt för mig just nu får väl se vad man ska hitta på, funderar på att baka lite..

Av Sandra - 6 november 2010 20:35

Japp det var det... I morse fick man sig lite besök av min snuttis som komma och krypte ner hos mig vid 7 tiden, trodde jag inte han skulle göra. Nog för att hans lägenhet är full med gäster.. haha! Fick mysa så där en timme med han innan min klocka ringde och ville att jag skulle gå upp för att jobba, inte alls kul må jag säga men de var bara att se glad ut och gå upp för att jobba några timmar..


Väl på jobbet så satt och jag bläddrade i min nya tidning som jag har köpt mig, inte vilken tidning osm helt utan en tränings tidning min första jag någonsin har köpt.. haha! Känner mig stolt :) Så nu har man fått lite tips och ideer på vad man ska göra med sin träning.. *GLAD* Hoppas man på resultat!...


Väl hemma hade Daniel hunnit precis gå hem så jag hoppade in i duschen och gjorde med i ordning och gick för att handla lite mat innan jag skulle till han för att bli bjuden på lite tacos som var suuuuper gott.  Stannade där en stund och kollade in när killarna spelade på sina datorer.. Men nu sitter jag hemma igen och tar de lungt innan man ska krypa ner i sängen... Jo möte även en granne på väg upp till mig så vi surrade lite och så visade han mig sin lägenhet som han har, Han har oxå en etta som jag fast en mindre om den hade haft sovalkov och balkong så hade jag nog bytt .. :P Men men nu var de ju inte så... blir nog kvar här ett tag till haha!

Av Sandra - 5 november 2010 22:00

Kan väl inte säga att det går så fort men jag kommer mig framåt iaf, måste ju ta och berätta att nu har dett gått en månad och 5 dagar sen jag slutade snusa och det har gått super bra :) Tur man har en sån underbar karl som är så stöttande, dock har han "hotat" med om jag börjar snusa igen så kommer han sluta pussas med mig.. Hårda bud i mellerud .. haha Men de ska nog gå bra att klara sig från snusen har ju haft mina frästelser men inte fallit för dom så de är ju bra!..


Ja vad har man gjort den sista tiden?! Inte mkt har inte orkar med så mkt :( Har sovit så fruktansvärt dåligt och haft en massa hemska drömmar men de är tur jag har haft min Daniel vid min sida nästa hela tiden :P Så har mest tagit de lungt och bara varit, har fixat ett träningskort åt Daniel så nu slipper man träna själv :D:D


I dag har man jobbat några timmar och i morgon ska man jobba några till sen blir det att fara till Hjärtat och äta lite tacos som han bjuder på!.. Sen på kvällen vet jag inte vad man ska unna sig med, För Daniel han har ju LAN med grabbarna så där blir de ju inte allt för kul att sitta haha! Men vi får väl se vad som faller mig in!.. Ska man väl snart försöka sova lite så man orkar upp i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards