Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Helgens Bravader ;)

Av Sandra - 30 mars 2010 12:05

Har haft en helt otroligt underbar helg :) Fredags så var man till Piteå för att kolla lite bio med Danny, Johan och Jessie, vi såg Alice i underladet på 3D riktigt roligt faktiskt. Men vad hände sen då? Efter det så drog vi tillbaka till Boden och käkade lite mat och gjorde lite bus och inte nog med att man hade ätit på max så drog man till Maylizz och käkade våfflor och mackor mitt i natten och man fick sig ett och annat gott skratt, var rätt övertrötta Haha... ;)


Lördagen då var de full rulle hela dagen lång, klev upp tidigt för att dra till systemet sen tog man sig en fika med gummsi och gick förbi Lindex en sväng, säger då det är verkligen farligt att gå in där när man inte har tid... :) dom hade fått in så mkt snyggt! Fynda mig ett armband.. Sen var de bara att springa hem och göra sig klar för kvällen! Drog ut på tiden lite, men de gick ju bra ändå :) For till Maylizz där det vart fest och lasange såååå goott :) 


Kvällen var verkligen lyckade hade så sjukt roligt :) Träffade en hel del folk som man pratade med... Men måste ju säga att man fick i sig en hel del alkohol men kul hade man heeela kvällen... Vart dock inge Luleå så de var ju lite tråkigt, hade nog vart super kul.. Så det vart Lotus istället men de var oxå trevligt mkt folk var det ute iaf. Så blir nog att ta Luleå en annan gång! :)


Söndagen så hände de inte många knop, låg i sängen HELA dagen fram till åtta på kvällen och bara hade de mysigt men jag mådde prima iaf! ;) Gjorde oss lite middag och drog vidare till Danny sedan... Så helgen var riktigt mysig och rolig !! :) Tack allesammans ...


Men jag måste ju säga att jag är väldigt arg på mig själv för att man inte har tagit sig till skolan!!! Grrrh Jag känner bara att jag vill bara lägga mig ner och dö för att det känns så sjukt tungt! Känner mig inte ett dugg motiverad till det nå mer! Men jag måste ge järnet, är ju inte mkt kvar nu sen är man ju klar då slipper man ju skolan! :)


Sen har man många tankar som snurrar i huvudet, funderar på att dra här i från och börja jobba hade vart så sjukt roligt, få se något nytt !! Men vi får väl se vad som händer... hade velat dra ner till Göteborg och se om dem har något kul att erbjuda mig :) Vill då dra någon stans iaf, men hur ska man kunna lämna alla underbara vänner som man har nu ? :S Hmm det tåls tänka på ett tag, men tror de hade vart bra om man kommer sig här i från ett tag för det finns ju fan inte nå jobb här upp :/ Men men... tiden för utvisa vad som händer!


Nu vart det ett väldigt långt inlägg, och skrev man något intressant? Öhh nej :) Måste oxå försöka vända tillbaka på min dygn sover alldeles för lite.. Bläää Men men nu ska jag springa vidare så får man se vad dagen har att erbjuda mig i dag! nåt kul får man hoppas... 


     Liten del av middags gänget hos Maylizz :)

Min nya tatuering, Super nöjd! ;)

Hej Då ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards