Alla inlägg under mars 2010

Av Sandra - 2 mars 2010 12:59

Ny dag och nya möjligheter, I går satt man och pluggade som en galning för att få klart ett arbete som man kunde skicka i väg så vart klar med det sent satt till ca 05.00 på morgonen men det var tur att man fick lite hjälp annars hade man aldrig blivit klar... =) Vart ju inte bara plugga, hade mina söta tjejer här, Maylis och Jillsan så vi satt och spelade en massa kort och åt lite paj. Är ju inte ofta man spelar kort så de var riktigt trevligt :) 


I dag blir det att dra ner på stan och fixa mina naglar hos min gumma Kicki så de ska bli skönt att få fixa till dem igen, har blivit rätt less på dem jag har nu och så har dom blivit rätt långa oxå... Sen så ska de bli kul att få skvallra lite! Sen får man se om de blir att träna nåt, har blivit rätt lite av de på sista tiden :(( känns inte allt för bra, men så är de när man har mycket man ska göra. Väntar oxå på ett samtal från min kära Maylis så man får hör när vi ska dra och träffa Oskar och prata om tatueringen man ska göra! Sen i kväll börjar ju äntligen efter längtade desperata hemmafruar och så har vi ett nytt pogram som man måste kolla in Dejting in the dark ;)       


Förväntansfull Maylis :)

Dem tror jag fuskar :)

Danny-Boy och Maylis spelar stress :)

Av Sandra - 1 mars 2010 18:27

  Fick mig ett par jätte fina blommor i dag, vart så rörd och chockad. Tack vännen! 

Är ju inte varje dag man får blommor av någon.

Av Sandra - 1 mars 2010 14:02

Hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i dag... Men kan väl säga så här att lördagen vart super bra iaf

var med ett väldigt trevligt sällskap och sen så var drog vi ut på lotus, kanske inte var allt för kul där men de funka, var då kul att få dansa av sig lite.. haha :D Efter det så drog man på Simons och köpte sig lite pizza och drog vidare till Joel och käkade den. Sen vart de en promenad hem till mig som kanske inte var så kul men man kom sig hem iaf :) Tog iaf sjukt mkt bilder denna kväll så skönt att äntligen ha fått tillbaka sin kamra :) Söndagen så ringde Johan och hade bestämt att vi skulle ses på opalen för en fika så då var de bara att kliva upp och klä på sig för att möta Johan, Maylis och Jessie där, var en sväng på Hanzens oxå och inte kunde man låta bli att köpa nåt, hittade mig två tröjer som var på rean.


Vi satt på opalen tills dom skulle stänga sen drog man vidare för att handla mat, Vart köttfärssås och spagettis som vart SUPER god och mitt sällskap gillade oxå maten så de kändes kul, man kan laga mat om man bara vill men sen så är de roligare att göra mat till nån annan en själv. Till efterrätt så blev de god paj (jordgubb, banan och blåbärs paj), när man hade käkat de så vart man rätt full i magen men gott var det. Kollade oxå på lite film och sen vart de lite Hockeyn som var sjukt spännande USA - Canada, Canada vann med 3-2 i förläningen ;) Kollade oxå in lite uppgifter i min kurs som jag håller på med för att se hur mkt jag hade att göra och lite sånt, så nu ska man sätta sig och plugga sten hårt med den och gör klart allt nu hade jag tänkt så slipper man tänka på dom. Så de är vad som kommer hända hos mig i dag att man ska sitta och göra läxa så man blir klar med det sen får man väl se vad som händer sen och om man hinner gör nåt, kanske blir de att träna lite men de får man se. 


      

Mitt Härliga Gäng :)

The Girls !

Maylis & Danny-Boy 

Ovido - Quiz & Flashcards