Alla inlägg under mars 2010

Av Sandra - 10 mars 2010 19:18

Vad ska man börjar? I dag vart de fika med mina underbara vänner, Maylizz, Johan, Jillsan och då Danny :) Var ju ett tag den man tog sig en fika där .. haha eller så inte =) Efter det så blev det att handla lite mat så man har nåt att äta, sen vart de lite träning på det, och skönt var det. Har ju blivit rätt dålig på att gå och träna nu den sista tiden :/ Är ju inte de roligaste att gå dit själv men vad göra man.. Har ju köpts sig ett kort så de är ju bara ta sina ben och gå dit :P Är ju bara jobbigt att ta sig dit om man går själv men när man är där så är de ju skönt så.. =) 


Jaja, man ska väl ta och hoppa i duschen och sen se vad man ska hitta på av denna kväll om man får sig lite sällskap eller om man dra till ett sällskap istället.. :P Nåt hittar man nog på ... På tal om nåt annat så är de bara 1 dag kvar så ska man tatuera sig.. *jippi* ska bli så kul, har ju velat tatuera mig länge så nu ska de äntligen bli av och tror den kommer bli sjukt bra !! :) 


    

Jillsan, Maylizz och Johan Pohan :)


Nu är det duschen som kallar på mig! See Ya!

Av Sandra - 8 mars 2010 19:55

Då har man gjort sig en riktigt god middag som man har bjudit på, den vart riktigt uppskattad. :) vart lite att improviserar lite men se så bra de blev iaf ! MUMS! Vart inte så många hästar gjorda i dag, har bara vart hemma och tagit de lungt för en gångs skull så de har vart super skönt, men nu blir det att dra vidare till ett trevligt sällskap och vara där hela kvällen och hitta på en massa roliga saker ! Ska gå och göra mig klar nu för att dra vidare, men ha en trevlig måndag kväll allesammans :P


   Kycklinggryta och ris :P 


See yaa!

Av Sandra - 8 mars 2010 14:05

Vad ska man göra en dag som denna när solen lysser högt uppe på våran himmel? Jag tror nog att jag ska fara och träna idag faktiskt, har blivit lite dåligt med sånt nu på sista tiden =/ Sen då? Faan denna dag kändes väldigt tråkig vill göra nåt kul... Kanske borde höra sig för om de finns nån med några ideér :) Ähh ska väl iaf ta och klä på sig och äta nån mat nu så får man se vad dagen har att erbjuda sen, nog för att det har gått ganska mkt av denna dag redan! 


Ska väl oxå sitta och göra lite läxa och sen skicka i väg några uppgifter som man har gjort klart ;) Under vad man ska laga för mat i dag då... Fantasin är ju inte den bästa...  !! Hmm.. Shit ... 

Av Sandra - 7 mars 2010 16:04

Går kvällen vart super bra, vart inte nåt avancerat vi hade tänkt dra på nån fest men istället bestämde vi oss för att bara vara hemma hos min gumma Jessie och spela lite ölspel och bara ha de väldigt trevligt vi tjejer. Så de var väldigt kul, var ju ett tag sen vi tjejer bara fest! Sedan vart det utgång på Lotus men gud vilken dålig musik dom spela, vars har den bra musiken tagit vägen? Ja man får väl se om man ens orkar gå ut där nå mer, hade vart så mkt bättre om man hade haft nån annan krog oxå som man hade kunnat gå ut på så man får lite variation ! Men men... 


Vart iaf en sväng på frases när vi hade vart på lotus, riktigt gott var det.. :) Träffade oxå Simon i går så de var riktigt trevligt var som ett tag sen vi sågs, så vi satt och surrade ett bra tag! ;P Tog mig hem vid 7 tiden på morgonen efter att vi hade vart hos Jessie. 


Men nu ligger man i sängen och ska käka lite mat och kolla lite GA innan man får sig lite besök. Får man se sen vad man ska hitta på för nåt. Längtar då iaf till nästa helg då kommer de blir sjukt kul, Blir ju först att tatuera sig på fredag och sen blir de att dra på en skön fest hos en nära vän ! ;) Kul Kul !! Kommer bli sjukt mkt folk som kommer komma! men men nu ska ja äta lite mat ! 

  

Ciao!

Av Sandra - 6 mars 2010 16:32

   I går var men till Lule och hämta sina kära syster och så träffade jag min söta vän Christer och de var så kul att se han igen, var ju som ett tag sen sist man såg han :( Så när man kom till lule så vart de frukost sen vart det en runda på stan där man hitta sig lite nya kläder... Ovanligt nee absolut inte.. haha... Sen så vart de lunch på östens pärla och de var gott :) sen var de bara att dra i väg tillbaka till Boden för att lämna tillbaka bilen, Hann oxå skotta balkongen så man kan börjar sitta där ute när solen är framme, för de värmer ju riktigt bra nu på dagarna !! 


När man hade lämnat bilen så vart de att dra ner på stan och ta en kaffe med tjejerna som satt på opalen :) När man hade vart där så var man kolla på lite nya kläder åt Daniel, och han hittade sig lite nya kläder som var riktigt snygga! Sen bar de i väg hem för att laga lite mat för att sen träffa min söta tjej Maya på Bodensia *mysigt värre* När vi vart less på att sitta där så drog vi hem till mig och satt oss på Youtube och lyssna på en massa goda klassiker !! :) 


I dag tog man sig till bolaget för att fylla på sitt förråd här hemma :) Vart sedan en fika innan man skulle ta sig hem för att göra sig klar för kvällen bravader, Så  nu blir det att fixa sig och komma på nåt man ska ha på sig i kväll. För i kväll blir det fest med mina tjejer ;) Det är vad som händer hos mig i dag! Finns väl inget mer att säga än så.. 

        

Maylizzz, Jillsan, D-Boy.

Små Barnen ;)

Min Söta Christer ! 

Syster Annso

Solen på Balkongen :D

Av Sandra - 4 mars 2010 18:01

Fan vad härligt, fick nyss ett telefon samtal med lite bra nyheter så de känns bra. Kanske inte är bra än men de ser då lite ljusare ut nu, så får hoppas att hon klara sig nu! =) Många funderingar och tankar surrar just nu i huvudet men de är ju inte så konstigt efter det som har hänt. I dag då har de inte hänt så mkt vaknade med solen i ansiktet och gud så härligt väder det har vart ute i dag riktigt varmt och skönt, man hade önskat att man hade haft en skoter nu när de är sånt här väder ute.


Har man vart och fikat med mina tjejer i dag som i vanlig ordning och alltid lika trevligt, så nu sitter man hemma och har nyss ätit lite mat så nu sitter man och funderar på vad man ska göra för nåt nu när plan sprack! Blir så jävla less att de ska bli så här ... Men de blir väl att sitta och plugga lite kanske så man kommer nån vart, men de går iaf bra gillar verkligen denna kurs som jag håller på med nu. Så får väl se om de händer nåt annat kul i kväll! 


Take Care !

Av Sandra - 3 mars 2010 15:56

I går vart det träning med grabbarna och det var skönt för de var ett tag sen man tränade nu. Sen efter det så vart det att kolla lite film (The Box) en rätt skum film men bra var den. Sen vart de sängen för att försöka sova lite innan man skulle upp för att fara och fixa för tatueringen, men vaknade av att telefonen ringde tidigt på morgonen och de var ett sånt samtal men inte vill ha. Var ett mkt tråkigt besked/nyhet man fick höra :( Så nu hoppas man bara på de bästa, men det ser inte så ljust nu!! Du får inte ge upp nu, kämpa vidare! Tråkigt att man inte har träffats på väldigt länge men tänker ofta på dig. 


Är glad att jag hade Maya vid min sida en sån här dag, du fick mig verkligen på andra tankar så de är skönt. För man kan inte gör så mkt åt hur det ser ut, är bara sitta och vänta på att allt blir bra är ju ingen ide att stänga in sig och grubbla en massa för då blir man bara mer ledsen. Livet kan vara så orättvis i bland ! GE INTE UPP ....


Nu är allt fixat för tatueringen så nu får man bara hoppas på att han får till den som jag vill ha den, Men de tror jag kommer säkert bli bättre än vad jag tänker mig att de ska se ut. Sen så har vi flyttat tiden till nästa vecka istället för om tre veckor så man känner sig sjukt pepp nu för att göra den! :) Kommer bli så bra... 


Ne ska nog lägga mig ner och vila en stund tror jag, sen blir de nog att försöka plugga lite om man orkar! Får man se om man kanske får sig lite sällskap senare i kväll... 

Av Sandra - 2 mars 2010 20:23

   I dag har man vart och fixat sina naglar och haft en trevlig prat stund, Vart super nöjd med mina naglar denna gång

fast de säger jag varje gång. Men har aldrig vart missnöjd, min söta kicki är så duktig på att göra naglar : ) 

Bilden på naglarna vart inte så där jag jätte bra, men man ser ju lite hur dem blev ser bättre ut in real life! 

Så nu sitter man och funderar på om man ska orka ta sig ut i detta snö oväder för att dra och träna, hade iaf vart behövligt känner jag. Så får se hur man ska göra, blir iaf att plugga lite i kväll innan man hoppas ner i sängen. 



Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards