Alla inlägg under april 2010

Av Sandra - 15 april 2010 00:07

Åh ja, nu är man helt död i kroppen...  I dag har de inte hänt så mkt förutom att man har tvättat lite så man äntligen har några rena kläder att ha på sig.. haha :) Sen så vart det en snabb visit på opalen och träffa gänget som var där, sen drog man då vidare till Dennis för att hämta upp min cykel, för de är ju som dax för den att få komma ut nu... ^^ Sen så snabb prata vi lite gran ;) Sen var de bara att vänta på att tiden skulle gå så man kunde dra och träna med bröderna Eriksson, och det var grymt skönt men gillar dock inte om att träna axlarna och rygg men verkligen behövligt. Haha... I morgon blir det bröst och mage :D 


Men nu är man då hemma iaf och funderar på att man ska hoppa ner i sängen och sova lite för känns verkligen att man inte har fått så många timmar sömn dem senaste dagarna.. Har ju inte nån ro att sova på morgonen när man ser att solen tittar fram.. Men i morgon ska jag fan försöka sova ut !! Så nu säger jag God natt! 


Puss

Av Sandra - 14 april 2010 18:28

Gud vad skönt allt känns helt otroligt! ... Allt känns så himla bra just nu, har världens underbarast och förstående vänner och den bästa pojkvännen man kan tänka sig ;) Kan väl säga så att alla runt om kring sig verkar då må väldigt bra just nu och bara njuter av livet ^^ Kan detta året bli nå mkt bättre än så här? ... Nu är de bara att titta framåt och försöka ta ett steg i taget ! 


Måste ju bara säga att den 11 April 2010 var en av dom finaste och underbaraste dagen i mitt liv, Får då vart det du och jag är så glad att jag tog det steget och nu är du MIN ...  Älskar Dig Daniel Eriksson ^^ Jag kanske må vara lite töntig men jag älskar romantik och få berätta allt jag känner sån är jag :) Nu kööööör vi !!!!   

  

Av Sandra - 13 april 2010 17:34

Fan vad tråkigt jag har nu...  Vad ska man ta och göra för nåt? Sitter just nu och väntar på att tiden ska gå så man kan dra och träna med grabbarna! ^^ I dag vart det iaf lite fika med en del av tjejerna, riktigt trevligt var det. Fynda mig ett par byxor och en klänning på röda korset i dag också, men klänningen ska jag nog sy upp lite för den var rätt lång.. Men men, ska väl kanske ta och vila en stund tror jag så går tiden lite snabbare...


See ya! 

Av Sandra - 13 april 2010 08:48

       Kan ju säga att denna helg var en helt underbart och mysig helg, vilken upplevelse att få vara i fjällen och åka en massa skoter och sol i bh när de är "vinter" ville inte åka hem på Söndag! Vi hade ett toppen väder och tur var väl det. Lördagen var det inte lika bra väder som på söndagen men det var grymt skönt ute iaf! Vi hade ju sol så.. Så nu är väl planen att dra upp dit igen innan sommaren, så får väl se om de blir nästa vecka. Man har då fått en hel del färg nu och de känns såååå skönt. Man var då helt slut i kroppen efter helgen efter en massa skoter åkning, Hade glömt hur skönt de var att åka/köra skoter för de var så länge sen sist men så kul !!





Vi hade då iaf tur med vädret, solen fortsätter titta fram här hemma också så nu hade jag tänkt sätta mig på balkongen och bränna fläsk en stund och få lite mera färg ! :) Sen får man se vad som mer händer av denna dag, hoppas på lite mera träning. I går så vart de lite träning med Danny och de var grymt efter längtat för det har inte blivit så mkt träning den sista tiden :( Men nu så ska jag inte slappa efter ... beach 2010 here i come ^^ 

Nu ska jag ut i solen... Hörs!

Av Sandra - 8 april 2010 22:35

Livet är allt bra underbart ibland...  Nu känns de verkligen som om det är på väg åt rätt håll, har haft de sjukt underbart dom senaste månaderna men det har också vart väldigt väldigt jobbigt också många tankar som har snurrat och många tårar har fallit från mina kinder... Men nu känns de de riktigt bra, jag börjar vänja mig vid allt som händer runt om kring mig nu fast de kanske känns lite tungt och jobbigt. 


Är glad att jag inte har förlorat den finaste vännen och jag tror detta kommer bli skit bra faktiskt, ska bli kul att se hur detta kommer att sluta men jag hoppas verkligen alla ska kunna vara vänner och kunna umgås med varandra utan att de ska vara jobbigt! Man måste försöka släppa det som har hänt och gå vidare för annars kommer man ingen vart och så blir de bara jobbigare i slutändan. Alla förtjänar en andra chans för de är något jag hade velat få av andra så jag hoppas bara att andra känner lika! ^^


Har vart en riktigt bra dag i dag, har vart med Dennis och hämta lite saker i Sävast för resan upp till fjällen i morgon sen så satt vi och prata en hel del om ett och annat ^^ är alltid lika kul att få umgås med Dennis och få lätta hjärtat lite jag hoppas verkligen att jag inte kommer förlora dig för du är en sån underbara vän! ^^ Har pluggat lite också så man kunde skicka in lite uppgifter innan man dra i väg i morgon, så nu ska man bara packa ner de sista så man får mig sig allt :)


Men nu måste ja springa vidare, men hade så bra allesammans !  

Av Sandra - 6 april 2010 11:19

I dag är de ingen vanlig dag,för i dag är de lilla systers födelsdag.

Hoppas du får en jätte bra dag.GRATTIS på 20 års dagen!!^^

Av Sandra - 3 april 2010 17:20

  

Då har man gjort sig klar för kvällen, så nu ska man bara packa ner allt man ska ha med sig och dra ner till Jessicus för lite middag med henne... Mysigt ! Sen blir det att ta sig några vin glas :) Sen blir de förhoppningsviss fest.. Ne man ska väl ta och slå en signal till Jillsan nu också och se hur de går för henne ;) 

Då drar man sig vidare, ta de lugnt i kväll allesammans ! ^^

Av Sandra - 3 april 2010 14:42

Som ni säkert ser så har min blogg ändrat utseende, vart rätt less på den som jag hade så ville förnya mig lite.. :) Så nu får man väl se hur länge den här stannar, fick inte riktigt till den som jag ville men den ser då lite bättre ut nu ! 


Hmm, i dag är de då påskafton ... Ja och vad ska man göra med denna dag då? Jag hoppas då på att man hittar på nåt kul, är i alla fall pepp på att festa... Men med min otur så är de väl ingen annan som är det så vi får väl se vars de här leder! :P Saknar då min Maylizz som är i gunnars känns lite tomt när hon inte är här och umgås med oss andra... 

Men ska väl ta sig in i duschen nu och göra sig klar och käka lite så får man väl se sen vad som händer sen... 


★ Sandstorm

Ovido - Quiz & Flashcards