Alla inlägg under december 2010

Av Sandra - 2 december 2010 18:07

Fy fan vad jag är bra, jag klarade av att köra den där stor hemska flyttbilen !! :P Men de är tur jag har en sån underbara pappa som kunde guida mig igen telefonen om hur ska skulle baka ut och vad man skulle tänka på :D:D Så nu har man kört en sån för första gången i mitt liv och lär nog inte bli den sista, men övning ger färdighet. :P


 

Efter jag hade kört klart alla möbler åt min syster så vart det en sväng till Jessie och surra lite med henne, kan väl säga att det känns rätt okej i dag mkt bättre än i går iaf. Tack och lov för det... :) Så vad ska man göra i kväll då? ... Vill göra nåt med vad?!...

Av Sandra - 2 december 2010 02:51

Jag har som sagt försökt mig på att använda mig av photoshop för första gången vart väl inte den bästa bilden, men de är ju en bra början iaf är ju inte så duktig på såna där nya saker. :) Så nu ska man försöka leka vidare och hoppas att man får mer förståelse för detta porgam och hur allt funkar! .. Detta är Resultatet :


     Jag och Daniel :)


Men nu ska jag väl försöka ta och sova...

Av Sandra - 1 december 2010 23:51

Gud så otoligt härliga det var att få prata lite med min söta vän Jessie, Känns faktiskt lite bättre nu men fortfarande känns de jobbigt. Blev att se en film men dock var den väl inte så uppiggande som jag hade hoppats på men de är tur jag hade Jessie som ringde och frågade om jag hade lust att komma förbi henne på en kopp kaffe när hon hörde att de inte var så jätte bra med mig, så efter fått tänka lite och sett klart filmen så hoppade jag på den inbjudan och for dit istället för att sitta hemma med min tankar..TACK!



Av Sandra - 1 december 2010 19:35

Är man hemma då och känns väl inte så mycket bättre.. Men ska väl ta och se på nå flim som kanske piggar upp mig, dock tror jag inte det hjälper men de får mig att tänka på nåt annat ett tag. Får väl se hur dåligt jag kommer sova i natt då!!


I morgon ska jag även hjälpa min mamma och syster med att flytta och jag känner inte alls för det är inte alls pepp för att köra nån stor jävla flyttbil, helst när man inte ens har kört så mkt vanlig bil men får väl se hur detta slutar!!


*gråter*.... Usch vad deprimerande min blogg blev just! Ähh skit samma, alla har ju dåliga dagar nån gång...

Av Sandra - 1 december 2010 18:18

Jag måste bara ta och skriva av mig lite känner jag... Har inte haft en en toppen dag mår skit och natten var väl inte heller den bästa :( Jävla tankar, känner mig väldigt ensam och jag vet att jag inte är det men det är så jag känner mig. Vill bara hoppa fram några dagar/ veckor och hoppas på att jag mår sååå mycket bättre då men vad är de för menning?! Man lär ju sig inget av hur man tar sig upp den jobbiga perioderna i livet om man ska hoppa bort dom,


Just nu sitter jag hemma hos Daniel som har åkt i väg med en kompis och jag sitter starkt och funderar på att fara hem och sitta där med mina tankar och bara vara själv. Måste säga att det är jobbigare att vara själv i ett sällskap än att vara helt själv utan sällskap, Vet inte om ni förstår mig men så är vad jag känner och det är inget illa mot någon! Hade vart så skönt att ha någon som försog mig och bara kunde hålla om mig hårt, men i detta läge som är nu så är det svårt. Får klara mig själv som jag ofta alltid gjort och de har ju gått bra än så länge. Ska bara ta och plocka i hop mina saker nu och börja gå hem till mig så man väl se vad som händer sen blir nog att krypa ner i sängen och kolla film..

Av Sandra - 1 december 2010 01:32

En väldigt mysig kväll blev det hos svärföräldrarna :) Bjuden på super god mat och fika efter det.. Sen vart det en massa surr om alla möjligt roligt innan det vart att sätta i gången film som var rätt okej faktiskt :P När man väl hade sätt klart den så vart det att överföra några filmer till svärmors dator !! .. Men nu har man fått skjus tillbaka till stan igen... Tiden bara sprang i väg blir iaf att krypa ner i sängen hade jag tänkt och försöka sova...

Ovido - Quiz & Flashcards