Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra - 15 januari 2011 19:14

Jag som hade hoppats på att man skulle få ha en bra Lördag fast den är utan alkohol men det verkar ju inte som man kan ha lite kul utan alkohol?! Eller kasnke är så att man måste skaffa sig mera umgänge?! Så man hade kunnat hoppas på att nån skulle vilja umgås..Fan vad tragiskt det låter och jag kände mig bitter helt plötligt :( Bläää


Varför bor man här?! Finns fan inte nåt att göra här förutom att gå ut på krogen och hur kul är det, inte alls kul! Hade inte vart bitter om dett hade vart en tisdag eller nån annan vecko dag, men det är ju fan Lördag då ska man inte sitta hemma och glo i vägen, eller vad tycker ni?


Har ni nå ideer på vad man kan hitta på?!

Av Sandra - 15 januari 2011 18:56

Hade inte nå speciell fantasi i dag, och hade inte heller då bra heir day eller. Men det funka det får duga så :P

 


Har ännu inte kommit på vad ja ska göra i dag, hade velat baka men vill inte göra det själv och har inte fått min pojka att svara om man vill baka med mig. Men en sak jag ska göra i dag är iaf att handla lite om jag nu vågar mig ut i detta kalla väder, kan ni tänka er att vi ha -25 det är ju inte så man hoppar och skuttar över att få gå ut! men tur man har kläder att klä på sig : )

Av Sandra - 15 januari 2011 16:08

Det är den stora frågan vad man ska ha för bredband? Jag sitter nu och använder mig av bredbandsbolagets lägsta hastighet som kostar mig 298 kr i månden och visst de funkar men de kan gå seg men känner inte att de är värt dom pengarna när man kan få så mycket bättre för några kroner mer.. Men vill ju helst sänka min kostnad i månden så vet inte hur jag ska göra?!


Sitter just nu och funderar om jag ska höja min kostnad med 20 kr för ett så mkt bättre hastighet eller om jag ska skaffa mig ett mobilt bredband, vad tycker ni? har ni någon erfarenhet om mobilt bredband? är dom bra? Vill inte ha det jag har nu iaf!!

Av Sandra - 15 januari 2011 14:29

Hade en väldigt trevlig dag/kväll i går :) Vart en sväng på ams som planerat och sen vart det en sväng på affären för att handla lite mat så man kunde göra sig lite middag! Blev pasta och köttgryta *gott* Sen så fick man besök att både Maria och hennes kille Jens samt Christer, så de var riktigt trevligt har inte sett dom på ett tag men kul var de att få träffa Marias kille också! Blev bjudna på lite annanas paj som Maria bakade när hon kom hit säger bara det såå fruktansvärt god den var försvan på ett naffs!


Tråkigt var väl att man vart trött redan vid 20 och vill gå och sova redan då.. :/ Men fick glatt hålla mig upp och kom mig ändå inte i säng fören 02 tror jag.. Men har fått sova väldigt gott om man bort se mina mardrömmar som jag hade Blää!


Så vad ska man göra av denna Lördag då? Planen är väl att vara med Daniel och Christer för att se nån film tror jag om de inte blir ändrat, skönt med en helt utan alkohol :P


Vilken tråkigt uppdatering det blev nu :/ hade ju tänkt skriva nå mycket roligare men kom fan inte på det nu när jag skulle börja skriva.. men de kommer väl ;)



Av Sandra - 14 januari 2011 14:45

I dag är de Fredag, vad ska man göra då? Ja planen är ju att vara med Maria och Henns kille Jens men vi får se om de blir nåt, går ju inte precis fort att bestäma sig. Men vem ska stressa har ju all tid i världen.. haha! Vad jag ska göra i dag där i mot är att gå till den där förbaskade ams och lämna nå papper och sen till försäkringskassan och prata med dom.. usch vilka tråkigt i saker ! Men de är saker som måste göras annars kommer man ju inte stans här i livet.. ! :P


Natten blev lång och morgonen kort, har inte sovit speciellt mycket i natt fast man la sig tidigt, i hop om att man skulle kunna somna haha vilket skämt! Somnade väl si så där vid 06 nåt sånt om inte ännu senare..


Kul att se att det finns nån som lämna nån kommentar här och var ibland det uppskattas, då vet man ju att de faktiskt sitter nån och läser min blogg utan att de är en massa siffror :D

Av Sandra - 14 januari 2011 02:51

Har tänkt på en sak, ovanlig av mig öhh nej! :P vad har alla människor gjort där ute innan alla börjar blogg? När de väl kom så hete de ju dagbok men så bytte dom ord till blogg för att de var lite häftigare .. eller nåt .. Men som sagt så har de ju inte funnit så länge nu har var och varannan person en blogg, båden tjejer och killar är kul att de att det är så populärt.


Hur kan de igentligen vara så kul att följa en annans liv? vad är det man drar sig mest till när man väljer att läsa en blogg? är de blider? eller kanske mode? mat blogg? Det finns ju en uppsjö med en massa olika bloggar som passar alla smaker och stilar.


Varför började just du blogg?

Av Sandra - 13 januari 2011 23:46

Har man nyss kommit sig ur duschen, finns ju inge bättre än en lång varm dusch men det bästa hade nog vart om man hade haft en badkar då skulle jag nog bo där .. haha! Nu ska man bara hopa i några kläder och ta nåt att äta tror jag, sen får jag se hur det blir om jag fara till hjärtat eller om jag blir hemma..


Många saker som man ska ta tag i imorgon måste göra dom kan inte skjuta på det för då får man stressa istället och de är inte så kul.. Kan ni tänka er att det är redan Fredag snart gud vad det går fort..  :) Så vad ska man hitta på i helgen mån tro?

Av Sandra - 13 januari 2011 21:41

Gud vad roligt att se att man har så många besökar på sin blogg : ) *jippi*

Såg att man kan stoppa in videoklipp nu, fan vad skoj så nu ska jag bara lära mig hur man göra det så ska jag stoppa in nåt klipp här : ) !!


Min dag i dag har vart lite si så där, sovit halv dåligt i natt och vaknade av att hjärtats alarm ringde som han hade ställt :P Så vaknade vid ca 10 i morse käkade lite frukost/lunch men slutade med att jag vart så himla trött så la mig i fotäljen och låg där och funderade lite och hips vips så hade jag somnat och vaknade upp så där 3 timmar senare (Fan fan fan) Där fuckade jag upp mitt dygn så får väl se om jag nu kan somna i kväll, fast man är sjukt trött fortfarande hur kan man vara det?!


Blev bjuden på middag av min söta Jessie och som vanligt var de ju lika gott :) Fick även mig lite kaffe på det hela och surra på om allt möjligt konstigt... Men nu är man hemma igen och ska snart hoppa in i duschen och sen hör om med hjärtat om han vill ha lite besök :)

Ovido - Quiz & Flashcards