Alla inlägg under september 2010

Av Sandra - 21 september 2010 02:36

Idag är det ingen vanlig dag för i dag är det Dennis födelsedag, HURRA HURRA HURRA! Hoppas du får dig en toppen dag trotts förkyldningen..  

Av Sandra - 20 september 2010 17:27

Usch säger jag bara nu har man blivit sjuk och det passar sig inte så bra just nu!! :(

Igår kom man sig hem efter att man har vart hos pappa en hel lång vecka och sen en super mysig helg i Raivoberg med hjärtat där jag fick träffa hela hans släkt. Så man har haft fullt upp på schemat, sen när man lämnade pappa med familj så var 3 st dunder förkylda och jag som trodde jag skulle klara mig men icke sa nicke, på Lördag kväll så började man känna av lite i halsen och på morgonen när man vaknade så hade man blivit täppt i näsan och ont i halsen, inte nog med det så fick man UVI på köpet!! Så nu äter man och dricker citron som en galning och hoppas på att den vill försvinna så man slipper gå till läkaren för att få medicin.


Är bara 2 veckor kvar dryg att denna månad och jag måste bli frisk fort så man kan jobba så man en någolunda lön i Oktober... Är ju inte det roligaste att ligga i feber och ha en fruktasvärd värk i hela kroppen, Blää säger jag åt denna förkyldning... !


I morgon ska man ju ta sig en sväng till Dennis och fira han för då fyller han år :) Hoppas att man känner sig bättre i morgon!


Ska ta och lägga upp lite bilder sen från då vi vara nere hos pappa och från helgen vi var i Raivoberg:) Blider säger ju mer än 1000 ord.. Men först ska jag ladda ner dom på datorn! Men åter kommer senare men en uppdatering..


Puss


Av Sandra - 15 september 2010 13:14

Inte har man vart duktig på att uppdatera sig här inte.. :/


Först av allt så ska jag väl säga GRATTIS i efterskott till min älskade mamma som fyllde år i Måndags! Hoppas du hade en toppen dag...  Älskar dig!


I dag är det sista dagen här hos lilla pappa, har haft en helt underbara vecka här ner hos pappa men önskade att jag kunde stanna längre men de går ju inte när man har jobba som väntar där uppe i Boden!


Kommer uppdatera mera senare om hur denna vecka hos pappa har vart sen när man har kommit sig hem från Daniels farmor på söndag.. Men nu ska jag gå och göra mig klar för att fara in till stan en sväng med hjärtat! ;)


Puss

Av Sandra - 8 september 2010 16:26

Äntligen detta ska bli så härligt om några timmar så bär det i väg till min underbara pappa som jag inte har träffat på 1 år och 4 månader. Så blir att spendera en hel underbar vecka ner hos min pappa, ska bli så kul att få träffa alla min söta syskon samt min lilla bonus mamma ;) Med mig ner har jag oxå mitt hjärtat som ska få träffa alla där nere för första gången så de känns lite nervöst men de kommer gå super bra! ^^

Så nu är allt packat och klart, så nu väntar man bara på att timmarna ska gå så man får sätta sig på tåget och vara ner hos pappa snart!


Så nu ska jag bara njut av varje minut med min pappa, har lite in planerade saker som ska göras när man är där nere så de är ju toppen! Fredag blir det att träffa Syster Tessie och hennes karl Jonas och gå på Charlies tror jag vi bestämde iaf och på Lördag blir det att gå på Marknaden som är där nere, sen får man väl se om man tar sig en tripp till Sundsvall nån dag oxå. ;) Ja vi får väl se vars dagarna tar vägen ska väl inte planera in allt för mkt ;) Så kommer man hem igen på Torsdag nästa vecka och då blir man bara hemma några timmar sen drar man vidare upp till Daniel farmor och ska spenderar hela helgen där så de är mkt som händer nu, ska bli roligt samt lite nervöst  för man ska ju träffa hela hans släkt.. ;P


Det är vad som händer för mig nu i några dagar.. Har hänt en hel del sen sist jag skrev men har inte riktigt haft så mkt tid att skriva nåt här :/ Sen har man väl i mått så där toppen den sista dagen heller så kan ju ha en andledning varför man inte heller har skrivit här..  =) Men nu har jag iaf skrivt några rader iaf så...


HA DET SÅ FINT!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards