Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 15 oktober 2010 15:40

Vilken jävla dag detta har blivit... *arg* Hoppas verkligen på ett bra slut! ...

Av Sandra - 14 oktober 2010 20:34

Ja de kan man lungt säga att jag har haft i dag.. :( Det ända som var tur var väl att jag inte ramlade med cykeln nu när det hade snöat, brukar ju som inte cykla när det har kommit snö men nu trottsade jag det så är väl därför man inte har haft tur med det andra.. Har som sagt jobba hela dagen i dag från 9.00-20.00 så när jag hade min rast så åkte jag hem och gjorde mat och hällde upp ett glas mjölk och när jag skulle stoppa in mjölken stressad som man är så spiller jag ut hela mjölglaset på golvet och på mig själv samt på plattan som var varm.. Grrr! sen när man väl kommer till jobbet och ska ge medicinerna så tappar jag ut allt på golvet smart där.. Men sån tur hitta jag alla så mina händer ville inte alls vara med i dag...


Men nu sitter man då hemma och ska väl snart krypa ner i sängen och sova så man orkar upp i morgon och jobba.. Slutar 15 så efter de blir det mys med Maria och compani så det ska bli härligt för de var ett tag sen nu.. !


Puss

Av Sandra - 13 oktober 2010 20:27

Ojoj vilka bra dagar man har haft denna veckan, Men dock så haar man blivit lite dag vild .. Haha.. Men så kan de gå! Har vart med min socker söta Daniel sen i måndags då vi var till luleå och käka go mat och sen var hemma hos mig och bara hade det gött :) Tisdag så for man hem till Daniel och vara hos han och tog de lungt samt tränade lite.


Så har vi Onsdag i dag då har inte hänt, blev uppringd av Inre kraft så nu har man fått lite jobb Torsdag och Fredag så de känns toppen :D Sen har man vart ute och gått en sväng med hjärtat och Twixen innan jag skulle åka in till stan för att hämta nyckeln till den jag ska vara hos i morgon Så nu sitter man här hemma och mår gott :)


Puss

Av Sandra - 11 oktober 2010 23:59

Underbar dag det kan man lugnt säga att de har vart :) NU ska vi baka oss lite kladd muffins ..  Sent ja visst men vad fan man lever bara en gång..  =) Måste bara säga oxå att vi käkade i Luleå på Pastabacken och dom har den sjukt godaste pastan EVER...  Ne nu ska vi fortstätta våran dag.. ville bara uppdatara mig lite.. !


Puss

Av Sandra - 11 oktober 2010 10:37

Vilken härlig morgon!.. I natt har man fått sova lite bättre än förra natten så de är ju skönt då är man ju utvilad för att roligt som händer i dag.. =) För en lite stund sen så käkade jag lite frukost så nu hade jag tänkt ta mig in i duchen så man blir klar :)


Gud vad tiden går fort i dag har jag och Daniel vart tillsammasn i ett halvår redan och snart har vi känt varandra i ett år helt sjukt :) Men nu får man se hur denna dag blir och slutar..


Ha de så kul allesammans i dag.

Puss

Av Sandra - 10 oktober 2010 21:03

Några härliga bilder som jag har tagit med min mobil =)


- Kärlek * Ärlighet * Trogen * Omtänksam * Vacker -


   


Färg glatt och udda Bilder:)


 


 


 


 

Av Sandra - 10 oktober 2010 20:47

Ojoj vilket spännade liv man har.. haha! Usch måste verkligen gör nåt åt saken, börjar bli rätt lång tåkigt att sitta hemma hela dagarna och inte göra nåt helst en helgen... Men alla har så mkt att göra nu förtiden sen så flyttar ju alla här i från så ... Varför ska det vara så svårt att hitta bra vänner ?! Tur att jag kan fördriva tiden med träningen så de känns skönt och så mår man ju så mkt bättre av det oxå!...


Fick ett sent samtal för en lite stund sen, var inte alls beredd att telefon skulle ringa så vart rädd och hoppa till.. haha :P Men det var ett bra samtal har fått 2 dagar som jag ska jobba så de känns ju toppen!


När de gällade mitt snusande så börjar det bli rätt jobbigt nu är sjukt sugen på en snus nu ska jag tala om för er. I morgon har det gått en vecka sen jag tog min sista snus.. I can do this.. :D


Det var allt för mig.. tror jag! :P

Puss

Av Sandra - 10 oktober 2010 11:55

Gud vad hag är less på att man inte kan få sova ordentligt!... Less på att bo i detta hus, först så hör man allt alla göra i huset inte nog med det, så allt jälva ljud ut i från kommer in på nåt sätt låter som om dom håller på bygga om eller nåt utan för, smäller och slår !! ARG... :( Kan ju vara lite känslig eller nåt men de är ändå irriterande när man inte ska kunna sova, hur svårt ska de vara att göra ett hus ljudisolerat!? Jajja vi får väl se om jag orkar flytta känns ju tungt och är ju ett bra läge. Men som sagt man måste ju kunna sova! :)


Ja i dag är det Söndag och vad ska man göra i dag då?... Jaa vi får väl se men som det känns nu så vill jag då inte sova här... SLUTA BLÅSA UTE!!..


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards