Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 9 oktober 2010 22:30

Jaaa vad härligt, då har man gjort bort allt man ska göra :) man har fixa det sista på banken och börjat pansion spara kan ni fatta.. I går på kvällen så for jag till Daniel och bara tog de lugnt och myste sköönt som fan! Sen så satt jag och pratade med min kära svärmor och de var riktigt trevligt var länge sen vi sågs haha :D


Jaa och så har de ju vart ganska knapert när de gäller jobb biten har ju inte fått så mkt på sista tiden :( Men när man väl fara till hjärtat och sover där tror du inte dom ringer tidigt på morgonen och vill att man ska komma och jobba.. haha så är de alltid när jag är där men aldrig när jag är hemma.. :P Men de var skönt att få komma och jobba lite i dag, fick ju sig hämning till jobbet, är så skönt att man har sån bra arbetsgivare.. ! Annars hade man ju aldrig kommit sig till jobbet .. haha!


När jag slutade jobbet så vart det en lite promenad hem och käka lite middag och bara chilla här hemma ännu en Lördag kväll.. haha vilket skämt.. Men men... Har vart rätt skönt att få vara lite ensam dom här senatse dagarna, låter helt sjukt och jag är verkligen inte den personen som gillar att vara ensam och göra inget. Men den sista tiden som har vart så har man börjar tänka lite mera på sig själv, man måste ju ta vara på sig själv nån gång i mellan åt!


Har haft en massa bra tankar och massa jobbigt tankar men så är de ibland... Kan var skönt att bara få sitta ensamen och tänkt på allt möjligt som man känner och är runt om kring en. Måste då säga att nu har det gått 5 hela dagar sen jag slutat snusa och det har gått super bra, är så stolt över mig själv att jag har klarat mig så här långt så ska inte svika mig själv men dock är jag lite less på att tugga massa tuggumin :P Mitt humör jag den är på TOPPEN kan nästa inte tror det är sant :) Är mer glad nu än när jag snusa!..


Var ett tag sen nu jag skrev ett ganska långt inlägg, men de är väl mest för att jag inte haft så mkt att säga, men nu vart de några rader iaf! Känner på mig att de kommer komma massa mera, men just nu har jag väl inte lust att sitta och skriva så mkt om det som händer hos mig..^^ Hoppas ni alla andra har de bra där ute i världen! :)


Ska springa vidare nu.. Ciao

Puss

Av Sandra - 8 oktober 2010 08:43

Jävla skit kan ju fan inte gå mkt snabbare, hela jälva sida hänger ju sig hela tiden så man inte kan göra nåt nästa här på bloggen   Jävla Eniro reklamen! 


Ähh nu har jag fått klaga lite, haha.. Så i dag är det äntligen Fredag igen och man är vaken tidigt, vad är detta? haha :) Man kanske inte kan sova bort hela dagen så därför gick man upp istället för att somna om när man kollade på klockan ;) Så i dag ska man göra vad? Ja de jag vet är att jag ska på möte på banken sen får jag se vad mer som händer! Hoppas på nåt kul och händelserikt händer i dag:D:D Är less på att bara sitta nu.. 


Puss

Av Sandra - 7 oktober 2010 22:13

Jag har blivit utmanad av Tessie (Syster)


4 TV program – Greys Anatomy, One Tree Hill, Privat Practis, CSI
4 saker jag gjort idag –  Ätit frukost, Handlat, Mysit med Daniel, Vart ute och gått.
4 saker som jag längtar efter – Min pappa, Sommaren, Bli vältränad :), Syster Tessie.
4 saker på önskelistan – Få stadig ekonomi, Bli klar undersköterska, Bli förlovad, En bli.
4 saker som jag avskyr – Mobbare, Otrohet, Barn & kvinnomisshandel, oärlighet.
4 saker jag tycker om att göra – Köra bli, Umgås med familj och vänner,  Skratta, kramas med Daniel.

4 saker jag ätit idag – Yougurt med musli, Brunabönor och bacon, Macka, Raviolli. :P
4 utmanade – Daniel, Anneli, Elina, Maya. 


Var en kul grej att göra, brukar dock inte göra sånt här men men :)

Puss

Av Sandra - 7 oktober 2010 14:12

I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det Maya Nilssons födelsedag! Grattis vännen hoppas då får en toppen dag :) Saknar dig!

 

Av Sandra - 6 oktober 2010 15:17

Det kan man lungt säga att jag har blivit efter detta hårda träningspass som jag har haft i dag, men skönt som fan var det! Känner mig riktigt duktig att jag har tagit tag i min träning igen, två gånger denna vecka och helt själv oxå har aldrig hänt mig men om man vill ha nåt gjort så får man fan ta och göra det själv! :D I dag kommer oxå mitt hjärta in till stan så de ska bli härligt, har ju inte träffats på några dagar nu..


I går var man till skolan och fixa de sista och umgicks lite med Jessie så de känns ju skönt att allt börjar falla på plats nu har bara två skaer till att göra så har jag gjort klart allt på min lista :d


Kan berätta att jag ska sluta snus nu har jag bestämt mig för.. har vart så duktig för har vart utan snus nu i 2 dagar, kan ju säga att går dagen var de riktigt jobbigt man jag fixa det nu ska man bara fixa resten av dagarna.  haha! Good Luck To Me!


Puss

Av Sandra - 5 oktober 2010 11:52

Hallååååååååå.... Inte alls de roligast vädret ute, usch vad jag inte gillar hösten när det är grått och trist :/ Nå väl i går var man på gymmet och tog sig ett pass där och det var grymt skönt var en evighet sen sist jag var där.. Men nu ska de bli andra bullar! I dag ska man dra till skolan, för nu måste jasg göra bort det kan inte sjuta upp det nå mera.. Sen får man se vad mer som händer.. :P


Puss

Av Sandra - 4 oktober 2010 04:46

Dessa två bilder är tagna i sommras på min födelsedag utan för kyrkan, då jag gick min tipsrunda som mina kära vänner hade gjort i ordning för mig :) Det var en dag värt att minnas!


Finns så många ord som beskriver hur mycket du betyder för mig, Men det ända jag kan säga att jag föll för dig vid första ögonkastet. :) Man ska aldrig sluta hoppas på kärleken, Jag Älskar Dig. Tack för du finns här för mig!

Av Sandra - 3 oktober 2010 23:32

Ja då har man äntligen fattat sig på hur man ska göra när man skickar efter saker från tupperware, tur man har en sån bra svärmor som kunde hjälpa mig samt hennes kompis. Som sakt så har man ju börjar sälja tupperware kunde inte motså Daniels farmors charm så nu får man se hur detta kommer gå... haha :D


Vad har man gjort denna helg? I fredags så var man och bytte till en annan bank är så jävla less på att nordea strular hela tiden så nu har man gått över till swedbank istället så man får väl hoppas att de funkar bättre, dock tycker jag det är lite krongligare nu och mkt att hålla reda på men de ska nog gå bra när man väl har lärt sig hur allt funkar.. haha!


Efter detta så var jag och umgicks med min söta Jessie på stan sen gick man vidare hem för att vänta på att hjärtat skulle komma in till stan. Senare på kvällen så drog vi vidare till Jens och Jessica för fest och de var mkt trevligt, var ju som ett tag sen man var där och festa med dom. Lördagen där i mot vart väldigt lungt Daniel han drog i väg med en kompis till Lule  och jag var hemma och tog de super lungt och kolla lite oth. Nu har vi en Söndag som börjar lida mot sitt slut.. 


I morgon ska man ta tag i dom sista saker som ska göras sen kan man pusta ut, får väl se hur långt man hinner men nåt ska man ju hinna göra klart i morgon har ju annars en Tisdag oxå ;) Så har min helg sett ut och rolig och lung helg..


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards