Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Härliga helg!

Av Sandra - 17 oktober 2010 22:11

Jo du nog vart det en skön helg alltid! Fredag bestog av mys med Daniel, Patrik och Maria vi drack oss lite vin och käkade tacos sedan vart det utgång på det men dock utan Maria :/ Men hon skulle jobba dagen efter så de var ju lika att du for hem och sov men tråkigt giviet viss...  Var väl inte allt för kul på krogen men men kul att göra nåt annat för en gångs skull var ju gratis så de gjorde ju inte så mkt då..


Sen vart det en liten efterfest hos Joel så de var ju trevligt, var ju ett tag sen man var där.. Var väl hemma si så där vid halv 6 tiden på morgonen somnade väl så där halv ått då hade man vart vaken i 24 timmar så då var man trött, ganska roligt då när jag vaknade av mitt larm en halvtimme efter man somnade.. haha glömt att stänga av den! tur man inte skulle upp :) 


Lördagen var det bara myyyyyyys med Daniel hela dagen lång, dock så hände det inte så mkt hade vart kul men mysigt hade vi iaf, vi gjorde oss tacosgratäng till middag som vart super god var första gången jag gjorde en sån. Bakade även lite muffins åt mitt hjärta :) Spelade även lite ps2 var ju som ett tag sen man spelade med det, dock söööög jag, fölorade hela tiden .. haha ingen bra förlorare måste jag säga.. hehe! Sen vart det sängen.


Söndagen så vart det en lugn dag det med, myste lite, käkade, duschade, åkte buss och vart hos hjärtat för att hämta lite saker så nu är man hemma igen och ska snart krypa ner i sängen så man orkar upp TIDIGT i morgon för jobb! Efter jobbet blir det att prata med skolan och fixa med lite andra saker!..Det var allt för mig..


Puss

 
 
Anneli

Anneli

18 oktober 2010 17:46

Vilken mysig helg... Det är du värd gumman :) Kul att se dig en liten stund igår kraaaaaaaaaam

http://pottipotti.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards