Alla inlägg under december 2011

Av Sandra - 4 december 2011 01:32

Ja säger då det, hur kan jag vara så dålig på att skriva här.. Ibland känner man jätte stort behöv av att skriva här

varje dag och ibland känner jag bara blää orka skriva nåt för jag vet inte vad ja ska säga..Tycker där i mot kul att se att man har så många besökare fast man inte skriva ofta :) Min plan är att stoppa in lite video klipp på hur det ser ut hemma hos oss nu men har som inte riktigt haft tid att göra den än.


Har börjar komma i gång med träningen lite mera så de känns skönt, måste bara bli ännu bättre på att ta mig dit!

Där i mot så har man dyngsrytm blivit helt knäpp iblnad sover jag bort hela dagen och ibland uppe före tuppen.. haha

Jätte jobbigt att inte kunna få in en rutin, har även haft en massa skumma drömmar har inte haft en dröm fri sömn på jag vet inte hur länge om jag vilar en kort tid så hinner jag drömma... mycket att bearbeta kanske!


Ja vad mer ska man säga, vart en spontan utgång i Fredags med Jill och Erika efter att man hade sluta jobbet och gud så jävla roligt jag hade, kommer inte ihåg sist jag hade så trevligt när jag var ute på krogen !! ^^


Har funderat mycket på sista tiden att jag skulle vilja bli spåd hade ju vart så sjukt roligt, men då ska man hitta nån som är sjukt bra och kan sin sak så man inte slänger sina pengar i sjön!.. :P


Ja där var en lite uppdatering finns mer att säga men vet inte riktigt hur jag ska få ner det :) Men kommer mer uppdatering snart igen.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards