Alla inlägg under juni 2010

Av Sandra - 2 juni 2010 08:41

I går vart det en tidig kväll må jag säga, vi gick och la oss redan halv 8 på kvällen helt slut efter dagens jobb! :) Men skönt var de att få gå och sova tidigt för en gångs skull.. Pigg och alerta var man när hjärtats klocka ringde kvart över 4 på morgonen, roligt värre :) Men kunde till slut somna om och vaknade sen vid tjugo över 7 så då började jag min dag... Så nu sitter man här med svärmor med kaffe koppen i hand och vars sin dator och surrar på om alla möjliga saker ^^ Så snart blir det att ta och äta lite frukost, sen ta och lägga sig ute på gården och sola! *mysigt*


Senare i dag blir det att ta sig till stan för att fara till Inre kraft och lämna in mitt fina CV och prata med dom... Lite spänd är man men kul ska de bli :D Sen så ska jag väl hem och tvätta också hade jag tänkt men får väl se hur de blir med den saken hade ju också velat träna men får se vad man hinner med... Har ju som lite problem med hur man ska få hem alla saker på min cykel, men men de löser sig säkert så länge jag kommer mig till inre kraft så är jag nöjd! :D 


Puss

Av Sandra - 1 juni 2010 14:10

Guuud så duktig man är ^^ Nu har man gjort ett CV för första gången det tog lite tid men man fick i hop ett till slut :) Tur att man har en sån underbar svärmor som har hjälpt mig att få i hop den !! :D Vart riktigt nöjd med den för att vara mitt första CV! Så i morgon blir de att fara och lämna in den och hoppas på att det ger nåt reslutat men de lät då givande när jag prata med dom på inre kraft tidigare i dag att de skulle finnas nå jobb till mig :) Så nu kanske man kan börjar andas igen ^^ 


Så vad ska man hitta på nu då? Svärföräldrarna dom har dragit i väg på lite ärenden och gubben han har inte kommit hem från jobbet än, så nu sitter jag och Twixen här själva i de stora huset.. :P Får väl se vad man ska hitta på för nåt kul nu.. Får se om man kanske kan gå och ta en promenad med Twixen i de fina vädret :P


Puss

Av Sandra - 1 juni 2010 08:31

Fan vad tiden går fort nu är de redan den första juni :P och det är ett helt underbart väder ute så jag hade tänkt ta och lägga mig och steka ett tag så man kanske blir ännu mera brun.. Sen får jag se om jag tar mig till stan för att träna lite för de var grymt länge sen nu och jag vill verkligen träna men kändes bara jobbigt att cykla in till stan! Men de får tiden utvisa man ska aldrig säga aldrig för jag kanske kommer mig in till stan iaf så då får jag träna ^^ Händer mer i dag då? Ja du jag vet inte tror nog det blir en lugn dag annars också! Men nu ska jag ta och äta lite frukost :)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards